Ajd' da se i ja ufatim sisa...

15.06.2012.

O sisama jedrih sestrični Mikša sve je već rečeno, tako da prihvaćam vaše kolutanje očima i možebitni pokret mišem prema gornjem desnom kantunu, ali evo baš mi je nešto palo na pamet, a kako su misli hlapljivije od etera, neću dugo, tek da nešto prižvrljim...
Dakle, neću raspravljati o tome zašto muškarci smiju izlagati svoje poprsje Suncu, Mjesecu i ostalim nebeskim tijelima, a žene ni u ludilu ne smiju!

Zanima me samo - tko je taj koji je u stoljeću nekom, odredio da je izlaganje ženskih grudiju nemoralno i društveno neprihvatljivo? Mislim, postoji li neki dokument u kojemu je eksplicite navedeno koji su dijelovi tijela preporučljivi biti dostupni oku javnosti, a koji ne?
Eto, do prije kojih stotinjak godina, pokazivanje ženskih koljena također je bilo sablažnjivo. A danas - koljena - hu kers...
I sad baš nešto razmišljam... Po čemu se bitnom razlikuju koljena, sise, pupak, palac na nozi ili primjerice - uši!?
Ili nos? Molim vas lijepo, zašto žene idu gradom otkrivenog nosa? Pa to je škandal! Potrebno je pod hitno uvesti nosnjake. Okej, možda je primjer glup, ali meni su recimo jagodice na ženskom licu izuzetno erotične. Kad vidim ispod oka sjajna dva one slatke jagodice, čisto mi dođe da ih nježno primim među prste i kažem ponosnoj vlasnici bući-bući, ma ko mi to ima lipe jagodice... Al' nikome ne pada na pamet prekrivat jagodice!?
Nego se svi ufatili sisa.
Ma mislim stvaaaaaarno....

<< Arhiva >>