"Pederi" imaju muda!

11.06.2011.

Znajući da živimo u prostorima na kojima je od pamtivjeka već sasvim uobičajena stvar da je većina uvijek u pravu, štoviše, da ta ista većina upravo u ime svoje "veličine" ima pravo uvijek i svagda terorizirati manjinu, bez obzira radi li se o narodima, vjerama, politikama pa sve do pitanja osobne, kulturne, glazbene ili spolne orijentacije, današnji događaji u Splitu i nisu mogli proći na drugačiji način.

No, za razliku od fašistoidnih krezubih spodoba koji su jaki samo onda kad se nalaze u okvirima istog stada, krda ili gomile, gay aktivisti su ovom prilikom dokazali kako uistinu imaju muda! I te kako je potrebno imati hrabrosti i petlje pokazati neprijateljski raspoloženoj javnosti kako se bori za svoja prava, stavove i uvjerenja.
I na tome im svaka čast!

mala sirena, 11.06.2011. 17:53 podržavam svačiju borbu za vlastita prava, ali po meni ipak nema potrebe da paradiraju u svakakvim izdanjima.

Sapunerija, 11.06.2011. 18:08 Homofob je homo koji je zavidan na drugog homa koji ima muda.

Sapunerija, 11.06.2011. 18:19 Mala sirena,
misliš li da je izbor za mis u donjem rublju ili da su hostese na auto izložbama (a i to djeca gledaju) u priličim izdanjima? Koju poruku time šaljemo djeci?
Svi svugdje u ovom stoljeću pokazuju sise i guzice. Pogledaj samo jumbo plakate i TV reklame.

Zakonski je već zabranjeno pokazivanje spolovila i nedolično ponašanje pa pretpostavljam da ih se kraj toliko policije na paradi može brzo ujutit ako samo i pokušaju pokazat...

Da nisu pederi ne bi se ni nosili ko tektice, a upravo po meni to i je poata, da se ne moraju sramit svoje feminizirane strane (za žene obrnuto) da bez straha od batina mogu uhvatit svoga partnera za ruku dok šetaju gradom. Ili bi se možda svi pederi iz Splita trebali preselit u Zagreb, ili se držat za ruke samo kod kuće?

I među pederima ima egzibicionista kao i među heteroseksualcima. To valjda ne znači da se homoseksualci bore za svoja prava da bi se seksali na javnim mjestima ili da sablažnjavaju javnost.

feta, 11.06.2011. 18:27 Veoma skakljiva tema.....od kraja osandesetih se susrecen sa svim vrstama populacije, ukljucujuci i homosexualce.
U Americi su uzasno agresivni i to mi smeta, jer su nametnuli logiku, ako nisi sa njima onda si protiv njih - a to iritira. (i podsjeca na jednu drugu totalitarnu ideologiju!)
Primjera na ovom kontinentu ima bezbroj, ali zalosna je cinjenica da u kvartovima di obitava samo gay populacija, hetero nema sta trazit, ni po pitanju zaposlenja, a da ne govorin o nekom socjalnom zivotu. (obrnuto ne vazi !!- cak se zakonski sankcionira).
Ta iskljucivost ide toliko daleko da se stvara "mrznja" prema svima koji nisu orijentirani kao oni.
Nadan se da nasi gayevi nece krenit tim smjerom, a i koliko vidim, za sada nemaju ni prilike.
Da se razumimo, nisan ni pro ni kontra, svako ima pravo na svoje opredljenje, i ne smetaju mi do onog trenutka do kad ne pocnu naturati svoje stavove kao jedine ispravne.
eto..toliko od mene

fotkam, kuham, putujem..., 11.06.2011. 18:37 dobra misao.
danice, komentari su ti odlicni.
bilo je i neko istrazivanje upravo s homofobima.....ali ako laze koza ne laze rog pardon penis...na koji su im stavili obruce koji su mjerili erekciju odnosno uzbudjenost kod gledanja pornica :). zanimljivo da se najglasnijim mrziteljima pedera dignuo 'mali' bas kad su se seksala dva muskarca :DDDD...

a tesko je biti razlicit u zatucanoj sredini koja razlicitost (a ponajmanje ovu vrstu razlicitosti) ne tolerira. stoga i potreba za ovakvim paradama, kako bi se izborili za prava.

brod u boci, 11.06.2011. 18:38 @mala sirena: Meni su oni kišobrani u duginim bojama baš simpa ;-)))
@Danica Cvorović: Ništa kontra muda, sisa i guzica, sve je to od Boga dato :-D
@Feta: Odlično zapažanje! Jer, često se događa da upravo ona ugnjetavana skupina kad dođe na "vlast" koristi iste metode kao i njihovi dotadašnji neprijatelji. Hmm, sad bi možda treba nadopunit ovaj post, ali nema veze
@Mare: Hahaha, najteže je samom sebi priznat :-D

Wall, 11.06.2011. 18:57 konačno da mogu nešto 100% potpisat od čvorovićke, mašala! Split je sve manje Peristil, a sve više Kerumville, perverzijama nikad kraja (Lora, Riva). pa ni jadna kultura, zadnji bastion normalnosti ima šizofrenu povijest- od intendanta Sanadera, do intendanta Mucala i njegovog puppet-mastera, gospođe Jakova Sedlara. a sad i homofili glume homofobe, oni iz ormara petardiraju one izašle iz ormara????? Splitu više ni perzervativi tu ne pomažu!

Joanna has left Stepford, 11.06.2011. 19:00 ono što je mene najviše zgrozilo je scena gdje policajci odvode jendog gospodina u srednjim godinama i zafrkavaju se s njim...postalo mi je jasno da bi vjerojatno i oni stajali i gađali sudionike parade da ne moraju po službenoj dužnosti čuvati sudionike parade...i nikad mi nije više bilo žao gay ljudi u splitu jer biti okružen takvom primitivlukom mora da je strašno.
@mala sirena:treba razumjeti nečije razloge prije takvih izjava, većina ljudi kaže kao ne smetaju oni meni nek su gay al šta sad ja trebam paradirati jer sam str8, ne , ne trebaš jer tvoja prava nitko ne dira, parada ima puno dublji smisao od toga u kakvim su oni izdanjima,a izdanja su čisto tu da se ljudi naviknu na činjenicu da su iza cirkusa ljudi a ne nakaze kakvima ih neki prikazuju

marchelina, 11.06.2011. 19:24 Bravo Brode. Od tebe ništa manje nisam ni očekivala. Lijepo je znati da ima ljudi kao ti u ovoj našoj "lijepoj" Dalmaciji.

marchelina, 11.06.2011. 19:25 e, da, i bravo Danice. Dobra poanta.

praktikum, 11.06.2011. 19:30 pitanje je tko su ovdje nakaze...

ssibenka, 11.06.2011. 20:42 Mislin da ovin samo imaju suprotan efekt od željenog, neman ništa protiv, ko i kako voli neka izvoli ali je ovo i svojevrsno nametanje...čemu? za još jednu predstavu primitivluka?...slušajući izjave jedne od sudionica, primjetila san da i dosta njih (članova LGBT "zajednice") na mržnju odgovara mržnjom i spušta se na još nižu razinu od jako niske koja je danas viđena - zar da i to podupiremo i da takvin mudima spuštamo kapu?

missillusion, 11.06.2011. 20:44 Danas su gejevi pružili Splitu ogledalo. Stoga ne čudi me onoliko urlanje, muka je to.

ToxFox, 11.06.2011. 20:56 Ne vidim tko to traži svoja prava ( i koja) zatvarajući pola dana Rivu ?! Njihova prava direktno KRŠE moja prava u konkretnom slučaju ... ne vidim tu hrabrost nikakvu, nego ako ćemo iskreno po transparentima koji spominju kaptol i slično, vidim samo provokaciju.... Zakoni se ne mjenjaju na ulici...i oni nisu izašli mijenjati zakon nego tražiti ljude da mjenjaju mišljenje... i opet na pogrešan način... O utrošku novaca i jadnim pandurima po onoj vrućini da ni ne govorim.. A ako se uporno promovira da su oni na višem stupnju evolucije i osjećajniji, zbog načina na koji se j.... onda neka se malo pogleda i kako oni psuju, i kako se oni ponašaju... gledala sam live na dnevniku hr i mogu reći da su oni kao i svi ostali.. ima ih normalnih i pristojnih, kao i bezobraznih i nekulturnih... zato ovo trpanje svih "bezubih" u isti koš, smatram jednako netolerantnim kao i njihovo vikanje "ubij" ... evolucijski, sve je to isti zadrti stil

Ane, 11.06.2011. 21:12 Gledajući preko TV reportažu o ovom događaju mene je bilo sram u kakvom gradu i sa kakvim sugrađanima živim. Ne podržavam ih ali ih ne osuđujem. I nikad mi neće biti jasni ovi koji ih mrze a u tolikom broju su ih došli vidit.
Veliki moralisti, veliki katolici.Prepoznala sam jednog takvog. Viče protiv pedera a doma mlati ženu.
Strašno, strašno

Ane, 11.06.2011. 21:13 ledajući preko TV reportažu o ovom događaju mene je bilo sram u kakvom gradu i sa kakvim sugrađanima živim. Ne podržavam gay populaciju ih ali ih ne osuđujem. I nikad mi neće biti jasni ovi koji ih mrze a u tolikom broju su ih došli vidit.
Veliki moralisti, veliki katolici.Prepoznala sam jednog takvog. Viče protiv pedera a doma mlati ženu.
Strašno, strašno

gayminator, 11.06.2011. 21:25 gledajuci TV reportazu PONOSAN sam na splicane sto su izmlatili pedere gdigod su mogli. posebne cestitke na "letecoj pepeljari" koja je bila pun pogodak . bravo!

brod u boci, 11.06.2011. 21:31 @Wall: U svakom slučaju, nećemo potpisat kapitulaciju, ja znam i potpuno drugačiji Split!
@Joanna: Na žalost, ovo je sve bilo i očekivano
@marchelina: Ima nas još uvik samo se ne smimo plašit
@suzette: To je pravo pitanje!
@šibenka: Na žalost, problem je ovde puno kompleksniji nego šta na prvi pogled izgleda i ponajmanje se odnosi na gay i straight populaciju već govori o nečem dubljem. A mržnja, s koje god strane dolazila uvik razara samu osobu koja mrzi
@MissIlusion: Kao lakmus papir...
@ToxFox: Riva nije zatvorena zbog parade nego upravo zbog nasilnika. Onima kojima se ne sviđaju takve manifestacije jednostavno su ih trebali ignorirat. A o porukama i parolama, uvijek se može raspravljat...
@Ane: Ma nije moguće da takvi tuku svoje žene ;-)

Brain Digger, 11.06.2011. 22:06 Svaka čast. Što se tiče onih izgrednika na paradi... Recimo samo da je riječ "moral" veoma licemjeran pojam.

zlatna djeva, 11.06.2011. 22:16 možda se varam, ali meni je ova parada više sličila na početak jedne odvratne izborne kampanje. Nažalost, nagledat ćemo se svega ove godine. No, još više nažalost, slični događaji su već viđeni kad se prije utakmica kriči po svim medijima kako će se Torcida i BBB pokefat, pa se pošalje policije više nego publike, pa ... ma neću dalje. Nadam se da si razumio.
Dobro je tražiti svoja prava, no ulica je malo kad nešto dobroga izlegla. Tko ih razumije, ne trebaju paradirati pred njim. Tko ih ne želi razumjeti, nikakvom ga paradom neće uvjeriti.

hannah, 11.06.2011. 22:24 Moram priznati da sam šokirana reakcijom "Splićana" na paradu. Ako im se to toliko gadi, mogli su jednostavno ostati kući u svojim selima i zaselcima, daleko u brdima...

feta, 11.06.2011. 22:27 Cuj, triba bacit pogled na zemlje koje imaju daleko duzu tradiciju javnog ispoljavanja spolnog operdjeljenja i trazenja prava za isto. Stoga, nije tesko zakljuci sta je sljedece na redu u nas.
Jer ne zaboravimo, politicari su ti koji donose zakone, a gay osobe su i glasaci, to veoma slozni.
U Americi su jedna od najrespektabilnijih nepolitickih skupina i nema toga politicara koji bi in se zamirija. A da bi im se dodvorija, sve sta dolazi iz njihovih redova - prolazi. (Sitimo se Clintona i njegove borbe da se dozvoli gay orjentiranim osobama da sluze vojni rok!)
Kadikada prolaze cak i apsurdni zakoni, na granici spolne diskriminacije, na koju su bas oni i te kako osjetljivi.
Eto...i ovi put bi reka da je to sve od mene po tome pitanju.-.odo na manovru -- sauuugghhhh !

Joanna has left Stepford, 11.06.2011. 23:32 i rosa parks je bila neshvatljiva mnogima, i mandela i tko zna koliko drugih, možda nisu sve metode oke, možda i nisu produktivne, ali ljudi se barem bore, zbog toga od mene imaju uvijek kapu dolje, barem neki dio ove populacije nema u glavi ne talasaj ogradu i metodu rješavanja problema puran na kiši, šćućuri se i čekaj da prođe...što se tiče ovog s mržnjom, nisam čula to što šibenka spominje, to svakako ne podržavam ako je tako bilo, ali u neku ruku mogu shvatiti da postaneš ogorčen kad ti cijeli život oni kojima ne škodiš ni najmanje govore da si nenormalan i da te treba ubit (u nedostatku bolje artikulacije nudim smithse: See, the luck I've had
Can make a good man
Turn bad )

morska sol, 12.06.2011. 00:47 Ovdje više uopće nije u pitanju TKO traži svoja prava, nego da samo gay populacija - nema pravo na traženje prava! Zašto svi, ali baš svi, imaju pravo izaći na ulice i dignuti glas - osim homoseksualaca? Samo se oni "ne računaju"?. Ironija je raspravljati o tome kakva su i koja to prava koja traže, ako im se ne dopušta da ih traže. Već zbog same te činjenice su - obespravljeni, čak i ako "zaboravimo" da ih netko premlaćuje samo zbog toga što su se usudili pojaviti.

annbirdy, 12.06.2011. 08:59 Živim u Splitu i sa sigurnošću mogu reći da je održavanje gay pride-a baš u ovom gradu bilo pogrešano.Previše tu žive zatucani ljudi,nije Split ono što je nekad bio,jako se promijenio,ljudi sve više gube osjećaj kulturnog ponašanja.Nisam ni ja nešto preoduševljena homoseksualcima,ali sigurno nebi ljude kamenovala i bacala na njih bengalke i druge predmete.Kao da su izašli iz džungle.Ponašaju se kao životinje ,a ne kao ljudi.

brod u boci, 12.06.2011. 09:21 @gayminator: Ma bravo lipi moj, ako si ponosan, onda i ti možeš povest "paradu ponosa" ;-)))
@Brain digger: Moral je vrlo "rastezljiva" kategorija
@zlatna djeva: Sve je moguće...
@hannah: Ja nažalost nisam šokiran, jer je bilo očekivano, atmosfera linča spremala se danima ranije...
@feta: Znaš kako se ono kaže - daj čoviku vlast u ruke pa ćeš vidit kakav je
@Joanna: Upravo to je poanta mog posta - uopće ne ulazim u pitanja "gay or straight", već me impresionira hrabrost pojedinca da se bori za svoja prava unatoč neprijateljskoj okolini
@morska sol: Da, to je zaista pitanje za razmišljanje, zašto su upravo oni "okidač"
@ann birdy: U pravu si, ali u konačnici ne smijemo dozvolit zatucanima da čitav svijet skroje po svojoj mjeri

Joanna has left Stepford, 12.06.2011. 09:38 imam teoriju zašto baš oni:) jer ovu gorštačku populaciju s brda sišlu jučer koji su obukli cipele ali niššta više bitno od toga osim očite latentne homosexualnosti kojiu zatomljavaju mislim da je riječ o još nečem, zamisli se da si dijete i da imaš ultra stroge roditelje koji sve svoje stroge postupke pravdaju:to je za tvoje dobro, i zato da bi ti izrastao u čovjeka, i u tvoj komšiluk se doseli dijete koje može sve što mu padne na pamet, ali još uvijek pozdravlja susjede i prolazi s 5:) što to znači za tebe, a)da su te lagali jer se pristojna ljudska bića dobivaju i s manje represije b)da imaš nekog pored tko ti to nabija na nos svojim postojanjem, e sad prebaci ploču i zamisli to frustrirano dijete s 40 godina, još nezadovoljno svojim životom i frustrirano od svega i jedini ispušni ventil mu je mlatit pedere jer hajduk više nije što je nekad bio..how's that for a thesis:)?

Kinky Kolumnistica, 12.06.2011. 11:05 Homofobi koje poznajem uvijek drže pripremljeno pitanje: "A zašto onda heteroseksualci tako ne paradiraju gradom?" A ja im odgovaram da heterići imaju svoje parade svaki dan jer kada se muškarac i žena šetaju ulicom zagrljeni, držeći se za ruke, kada se poljube itd., nitko ih neće premlatiti/izvijeđati na mrtvo ime. Homiće hoće. I dokgod je tako, što se mene tiče, imaju pravo parade organizirati svakoga dana, a ja ću im podići palac u prolazu (a možda i priključiti se, zašto ne?). :)

Neverin, 12.06.2011. 12:16 ma treba imati muda za biti drugačiji od šprange katolik/rvat u bilo kojem pogledu.

mala sirena, 12.06.2011. 13:12 znaš da nisam ciljala na dugime boje, već npr. na natpis iznad "Severine"... Aj, bit će još prilike za lamentirati na ovu temu.

nanaR, 12.06.2011. 17:02 Ha, sukob homoseksualaca i latentnih homoseksualaca:) Oni kojih se problematika ne tiče nisu došli;)

brod u boci, 13.06.2011. 06:42 @Joanna: Na bih se složio sa ovim "gorštačka populacija sišla s brda" jer sam upoznao puno veći broj "gorštaka", poštenih i časnih ljudi od ovih divljaka s rive. (Iako i takvih ima, naravno). Poznajem obitelji koje djecu odgajaju konzervativno i djeca su im super, a poznajem iste takve obitelji koje su "totalna šteta". Isto mogu reći i za "liberalne" obitelji, o njihovim vrlinama i manama, pitanja su zaista kompleksna i zaslužuju dublju analizu
@Kinky: Očito još nismo zreli za civilizacijske iskorake
@neverin: Tako je najlakše...
@mala sirena: Ma znam, zezam se, a taj natpis mi nije upa u oko. Šta je pisalo?
@nanaR: Upravo tako!

ineida, 13.06.2011. 09:29 u europu se ide iz splita, europski gay-pride organizirat u ST, pozdrav ineida

Suncokreta2, 13.06.2011. 11:22 Prvo sam tila ignorirat ovaj post, ali me je sram, baš se sramim. Samo znaš šta, mene zanima do kada će oni civilizirani (tu i sebe brojim) ostat doma jer se boje onih ne civiliziranih. Zašto mi nismo face koje smo stale u obranu svoga obraza , nego smo lipo ostali doma i sad se zgražamo nad šačicom divljaka koji su nas lipo predstavili. di su svi ti urbani splićani kad se bira gradonačelnik, di su kad se počeo betonirat Marjan, di su svi ti urbani hrvati kad se birala vlast i još tisuću takvih primjera... Amo bit pošteni, nije da nas nema ali nemamo muda, ustvari sam si reka ko jedni ima muda u ovoj našoj jadnoj životnoj priči

Sapunerija, 13.06.2011. 12:28 Suncokreta, urbani Splićani su se usrali u gaće 91 kad su se iz kuća istjerivali Srbi, a neke srpske obitelji i ubivali, kad su se ubivali zarobljenici u Lori...

di je razlika između Srba i pedera...

To jest, di je razlika između pedera i momka duge kose, Luke Ritza naprimjer? A di je razlika u oku tog Svetog Izvršitelja između mene i toga momka s dugom kosom ili pedera?

Zakonski, nema nikakve razlike!

Sapunerija, 13.06.2011. 12:43 Kada su došli po komuniste, ja sam šutio; jer nisam bio komunist.
Kada su zatvorili Srbe, ja sam šutio; jer nisam bio Srbin
Kada su došli po pedere, ja sam šutio; jer nisam peder.
Kada su došli po mene, više nije bilo nikog, da se pobuni!

Suncokreta2, 13.06.2011. 13:23 @D.C.- e baš to...

ineida, 13.06.2011. 14:01 homogenizacija nas je dovela do izolacije.Ustajali smo se. Tko je trebao biti u koloni, barem zbog imena?

brod u boci, 13.06.2011. 21:42 @ineida: Prvi pačiči se u vodu bacaju :-D
@Suncokreta i Danica: E pa ovo je vjerojatno bila kap koja je prelila čašu. Došao je trenutak kad moramo reć - e nećete više tako, postoji i drugačiji Split
@Faith: Prava, naravno ;-)

Joanna has left Stepford, 13.06.2011. 22:34 da me se krivo ne shvati, sprdam se s retorikom, nemam mišljenje o tome kako podneblje utječe na ljudsku zadrtost:)

posrnuo…, 15.06.2011. 12:24 ...volim čitati ovaj blog, nađem tu zanimljivih stvari,
al' iskreno sam razočaran napisanim jer:
- nisam vjerovao da se itko može toliko nisko spustiti
uopče i spominjati te nemile događaje...
...no kad je već napisano, da se i ja spustim...
- TKO JE KRIV..?
...Državna aparatura...
...neSlažem se da se iz moje plaće izuzimaju sredstva s kojima će biti plaćena policija...
(oni su tu da štite građane)
...u ovom slučaju policija je štitila teroriste...
...da, teror je nametanje i neDjela i mišljenja manjine nad večinom...
...neSlažem se sa biloKojim oblikom oduzimanja Prava na osobnost bilo kome,
ali to što rade, neka rade u svoja četiri zida...
...danas Pride, sutra Nekro, prekSutra Pedo parade...
.

brod u boci, 16.06.2011. 13:49 @Joanna: Znam ;-)
@posrnuo: Tvoja razočaranost je tvoje pravo, zašto ne, ali ovdje uopće nije riječ o homoseksualcima, nego o nasilnicima. Svatko od nas ima pravo na svoje mišljenje, možemo podržavati nešto ili nekog, možemo ne podržavati, možemo čak i osuđivati, ali nitko, apsolutno nitko nema pravo fizički nasrnuti na bilo koga tko ima drugačija uvjerenja. O tome se radi!

<< Arhiva >>

DNEVNIK.hr10Nakon prijave pratite svoje najdraĹľe blogere i kreirajte vlastite liste blogera!Naslovnica