Forsiranje mora

24.07.2009.

Premda se činilo kako će naprasni nestanak velikog iluzionista sa svjetla pozornice hrvatske (neo)zbilje, medijima dati dovoljno materijala da uspješno prebrode sezonu kiselih krastavaca, eto nije prošlo ni dvadesetak dana, a o tome više nitko ne vodi računa. Naravno, ne zbog toga što nacija na godišnjem odmoru uživa u dokonim sličicama razgolićenih Europljanki i reportažama tipa "gdje ljetuju poznati". Na našu žalost, udarne vijesti ovog ljeta, u prvom su redu rezervirane za uvaženu gospodu s Markovog trga čija nesnalaženja, glavinanja i bauljanja, prosječnog građanina sve više dovode na rub očaja.

Stoga već sada ovo ljeto dvije i deveto možemo proglasiti ljetom općeg nezadovoljstva. Klupko nezadovolj(e)nih se zamrsilo i zapetljalo do krajnjih granica. Mare je nezadovoljna sa Šimom, Šime nezadovoljan s Jokom, Joko sa Đokom, Đoko s jajem na oko, ovome bome nema kraja, bit će belaja...

Naši vrli ministri, sve me više podsjećaju na lutke iz muzeja voštanih figura, upalih očiju i bljedunjavih lica, nemušto nas uvjeravaju kako možemo imati povjerenja u njih jer su upravo oni ti koji čvrsto drže stvari u svojim rukama.
A - ha, pogotovo kad su u WeCejima...
No dobro, ne pada mi na pamet prepuštat se općem crnjaku, letargiji i nezadovoljstvu, jer ako tako počnemo, vrlo brzo dođemo do zaključka kako je i tako sve u finom gnjurcu i kako se u ovom općem metežu ništa pametnoga napravit ne može.

Zato mi je puno pametnije pronać dobre razloge za uživat u ovome litu koje se konačno opoštenilo kako Bog zapovida, barem u onom meteorološkom smislu.
Dobro, znam da ni ove vrućine nisu svakome po guštu, ali mislim se - kad će ako neće sad, uostalom još se nije rodija ko je svima ugodija.



Eto, jučer i prekjučer sam se spustija do plaže na Pantanu, tamo skoknem kad ono nemam baš puno vrimena, i sad jel'mi virujete - nisam nikako moga uć u more! Sve puno, krcato, i na plaži i u moru, dičina, mladi, stari, cika vika, dreka, a kako ja te masovne veselice najnevolim, tako sam vrlo brzo doša do zaključka da mi je najbolje napravit nalivo krug, vratit se doma i ištrocat gumom za zalivanje. Zato jedva čekam dane vikenda da uteknem na more. Eeee, to su onda gušti.

Samo je problem šta mi se onda kriteriji čistoga mora i prave uživancije malo poremete i postanu priko mire visoki pa onda priko sedmice doživljavam ove gradske plaže s neskrivenom dozom gnušanja, gnuš, gnuš!

Još jedna izvrsna stvar u kojoj mogu uživat ovih dana je parada lipih brodova na trogirskoj rivi.
Mislim da je sasvim normalno da i ja budem barem malo profesionalno deformiran pa mi pogled često i nesvjesno pobigne na ovakve lipotice...





Isto priznajem kako nije lako ovim bogatašima. Zamislite koje su to muke kad uplovite u neku luku sa svojim tridesemetarskim monstrumom i pravite se važni, cili svit je vaš, a ono za uru-dvi, ka za vraga, uleti u porat neka brodusina još veća i jača od vaše!
Poala brale, koja je to muka!





U zadnje vrime primjećujem da je moderan ovi, da prostite "militaristički look", pa se tako masa megajahti pituraje u neke božemiprosti sive kolure ka da su ratni, a ne brodovi za "odmor i razonodu".
Nije baš da mi se sviđa, ali ko mene i tako pita za mišljenje.

Ipak, nema sumnje da je pravi car na našoj Rivi ovih dana - "Sea Force One!"

Gospemoja, koja beštija!





Pedeset i četiri metra dužine, deset i po širine, dvi moćne makinje od ukupno priko sedam ijadi "konjov", čelični trup sa aluminijskim nadgrađem, na sve strane raskoš, raskoš, raskoš...
Ako vas zanima cijena tjednog najma , ništa manje nego- 300 000 eura!
Da, da dobro ste pročitali - trista ijad euri za sedam dana!
Lipo, puno lipo...



Dobro ajde, trošak možete podilit s još desetak ljudi pa ispadne bokunić manje.



Isto mi je od ciloga ovoga brod najzanimljivije ime - "Sea force one", očito aluzija na avion prešidentea of di JueSeJ-a

Znam da nema nikakve veze ali me ovaj brod podsjetija na dane provedene u onoj "mrskoj, jugokomunističkoj takozvanoj, bla bla bla" vojsci, a tamo mi je daleko najjači od svih onih inšempjanih vojničkih izraza bija "forsiranje reke."
Ha, ha, kako reku brate možeš forsirat!?

Drugovi vojnici, sutra ćemo da forsiramo Savu!
Razumem!

I sad, da vam iskeno kažem, baš me briga koju će reku, vodu ili ostrvo da forsira ovaj "Sea force one", on i tako nije moja "klasa optimist."



Triba znat di i kome pripadaš.

Lipo se ovo lito zakuvalo...
Guštajte ljudi moji.
Samo, pametno s forsiranjima!



<< Arhiva >>