Sara

22.04.2009.

Ne boj se, nisi sam, ima i drugih nego ti
koji nepoznati od tebe žive tvojim životom.
I ono sve što ti bje, ču i što sni
gori u njima istim žarom, ljepotom i čistotom.


Tin Ujević

Nadam se da mi nećete zamjeriti što će ovaj post biti ponešto drugačije intoniran od onih na koje ste navikli od mene, ali upravo danas vas moram zamoliti za nešto posebno. Ne brinite, zaista neće biti ništa strašno niti jako teško.

Ako je internet medij koji može uspješno povezati različite ljude na jako udaljenim krajevima svijeta, zašto upravo sada ne pokušati iskoristiti to na najbolji mogući način kako bi svojim mislima pokrenuli zrake dobre kozmičke energije i usmjerili ih prema jednoj djevojci koja će ih danas i te kako trebati.

Šesnaestogodišnja djevojka Sara Alamoudi živi u Saudijskoj Arabiji, u gradu Jeddi, luci na obali Crvenog mora, pohađa srednju školu, u slobodno vrijeme bavi se borilačkim vještinama, obožava konje i zamislite - redovito čita blog "Brod u boci"



Do prije kojih mjesec dana, Sara je bila vesela i bezbrižna djevojka puna životne radosti a onda je odjednom počela osjećati neobične tegobe koje su je odvele k liječnicima.
Ponekad se dogodi da se čitav život preokrene skroz naopako u jednom jedinom trenu.

Dijagnosticirana joj je arteriostenoza, izuzetno rijetka i opasna bolest, a ova inačica od koje boluje Sara tek je sedmi zabilježeni slučaj u cijelome svijetu.
Liječnički tim sastavljen od renomiranih međunarodnih stručnjaka brzo je donio odluku. Sara hitno mora na operaciju čiji je ishod krajnje neizvjestan.

Ne, ovo nije poziv na humanitarnu akciju tipa da možete okrenuti broj taj i taj, i tako donirati nekoliko kuna plus PDV.
Najbolje stvari u životu i tako nemaju cijenu.
Sara je posljednjih dana jako loše, osjeća mučninu i pati od strašnih glavobolja.
Ono što želim od Vas je da upravo danas, dvadeset i drugog dana mjeseca travnja, neobično simbolično na sam Dan planeta Zemlje, usmjerite svoje misli, želje i molitve prema toj djevojci, jer upravo danas Sara mora na operaciju o kojoj ovisi njezin život.

Stoga Vas molim da samo za jedan trenutak pomislite na nju, najbolje upravo sada, dok čitate ovaj tekst.
Svjestan sam kako je Sara za vas potpuno nepoznata djevojka ali uostalom, svi smo mi kamenčići jednoga zajedničkog mozaika i maleni utezi zaslužni za ravnotežu među zvijezdama.

Pošaljite joj dobru energiju kako god znate i umijete, uopće nije važno jesu li vaše molitve zapisane u Bibliji, Talmudu, Kuranu ili su jednostavno nastale u vašoj glavi.

Pa eto, nekako su mi se kroz ove moje rečenice spontano nametnule riječi velikog Tina koji je upravo kroz "Pobratimstvo lica u svemiru" na neizmjerno bolji način iskazao ono što sam ja poželio.



Sara, ti moraš živjeti!

Svima Vama koji ste danas svratili ovdje, jedno veliko Hvala


<< Arhiva >>