Otok zatočen

22.08.2007.

Prodaje se otok
Otok zatočen
Mukom optočen
Brod ubočen
Škoj zaškojen
Uškopljen

Cijena?
Prava sitnica!





Otok je vremeplov
Druga dimenzija
Treća
Ponekad i četvrta...

Otok nisu samo luke, uvale i plaže
Njegovo sjajno lice
Ljetno
Srce Otoka je iznutra
Između labirinta suhozida
Samoniklih ružmarina
Rogača
Usahlih mendula
Mirisa Mediterana





Otok je klaustrofobičan
Otok je agorafobičan
U isto vrime
Sam sebi dovoljan
Bezvoljan
Bezvodan





Ulazim u kamene dvore
Litnje popodne
Tišina
Mir
Samo se čuje pisma cvrčaka
Vitar kroz grane čempresa
Preplašen let jedne ćuvitice

Iznenadili smo domaćina
Samo nam je reka
Fala Bogu da vidim čovika ovod
Lipo vam je ovde
Je lipo je, puno je lipo…
Toliko je lipo da sam se dva puta biža na drugi kraj svita
Daleko od ovoga škoja
Ali sam se vratija
I neću više nigdi
Eto vam rogača, smokava
Uberite slobodno
Ja iden ća u misto





Po Otoku su nedavno provukli puteve
Široke
Protupožarne
Kao…
Ne mora se više kroz labirinte
Može se opet doć u siromaške dvore
To je dobro

Ali…
Široki putevi su donili stare karampane
One od late, na četiri kola
Koje se tako lako ostave uz put kad više nemaju force
Ka pogrde “civilizacije”
Smrad benzina, gume, plastike
Blokete
Beton
Virus graditeljskog ludila…



Bit će bolje
Jednog dana
Kad zajeseni
Kad zazimi

A ja…
Otok zatočen
Brod ubočen
Tuče me danas ovo jugo u glavu

…K’o da nemam snage da nastavim
Kao da je pjesmi kraj…



<< Arhiva >>