Seinfeld u raljama reklama

05.07.2006.



Gotovo da više i ne gledam televiziju.Nemam volje. Satrale su me ove puste reklame. Evo recimo gledaš ove forenzičarske serije. Obično imaju po dva paralelna slučaja po epizodi. I taman kad uvatiš konce, povežeš di je čija noga a čija glava – puknu ti reklame!

Uvik iste, naravno! Pivo jedno drugo treće, deterdženti, T-com, VIP.... Uglavno su odvratne, dosadne, kao da se natječu koja će bit gluplja. Još bi dobro bilo da su samo reklame u pitanje. A di je tek „slijedi“ pa „uskoro“, pa gledat ćete ovo, gledat ćete ono, pa mi još uvale vijesti ! A Božesačuvaj !

I ko se može više posli vratit na forenzičare ?

Meni je drago gledat Seinfelda, to mi je ludilo serija. Face puknute samo takve, ne znaš ko je luđi. Epizoda traje u vrh glave dvadesetak minuti. A oni blesani sa Nove mi u pola epizode opizde reklame . Pa koliko samo traju !? Najmanje deset minuti. I taman kad misliš da je gotovo, onda opale oni Top Shop , TV prodaju ili kako se već ne zovu.
I sad ti čekaj da oni blento pitura sobu, da ona ženska sa drmusavim remenom oko guzice izgubi dva kila, nikako da se opet vrati Seinfeld.

A lipe su i termine odabrali. Uvečer oko ponoći. I šta ako se moraš dizat ujutro u pet i kvarat za na posal, kako ćeš to dočekat? A još im je bolji termin sutradan. U jednu i po!
Ajte lovit rake! U to vrime ja još radim. Kad ću gledat Seinfelda ? Ima bit da su ovi koji kreiraju raspored programa totalni genijalci. Ma nisu ni na drugim televizijama ništa bolji.
Možda bi najbolje bilo ugasit televizor. Ko vas šljivi!

<< Arhiva >>