Bottom seeking Top

31.01.2006., utorak

Graceful Letdown

- I can't see you tonight. A friend invited me for dinner and I forgot about it when we talked earlier.
- You are way ahead of me. I need some time.
- I just got out of a relationship recently. I thought I was over him, but last night I realized I was not.

Sve što sam rekao je istina. Imao sam zakazanu večeru s prijateljem. I doista, dok sam bio s njim, više puta sam zamišljao nekog drugog uz sebe. Pa ipak, pravi razlog odbijanja Richardovih navaljivanja je vrlo jednostavan – I'm not into him. Ne osjećam ništa prema njemu i nešto ozbiljnije s njim mi ne pada na pamet.

Smetaju me te male neiskrenosti i prikrivanje pravog razloga. Gledajući epizodu Queer as Folk u kojoj Justin bez imalo okolišanja istrese pravu istinu u lice dečku koji se zaljubio u njega poželio sam da mogu isto tako postupiti i ja. Gola istina može boljeti, ali još više bole laži.

Međutim, moj vjerni Basilio Premudri i slučajni posjet jednom web siteu razuvjerili su me u ovim mojim težnjama idealima istine i pravde. Zašto nekome nanijeti bol ako im možemo istu poruku prenijeti na bezbolan ili manje bolan način? Zašto nekoga grubo pregaziti umjesto investirati u dobre odnose s ljudima i moguće trajno prijateljstvo? Ako primimo pažnju i poštovanje, zar ne bi trebali uzvratiti istom mjerom?
- 09:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.01.2006., srijeda

Yesterday's Fuck (QaF 208)

Justin: What are you doin'?
Boy: I've been thinking about you since last night. I really missed you.
Justin: You don't even know me.
Boy: Sure I do and... you know me too.
Justin: Look, I don't want you to come here again, ok?
Boy: Why not?
Justin: Cause I said so.
Boy: Yeah, but after what happened I though...
Justin: Nothing's happened, we fucked. That's all.
Boy: That's not all. I love you.
Justin: [smiles] You don't love me.
Boy: And from the way you kissed me I can tell that we have this connection...
Justin: You know how pathetic you are?! One lousy fuck and you carry on like a lovesick fairy. You've got a lot to learn. Fags will say anything to get their dick sucked and fuck a nice ass. Then it's on to the next.
Boy: I don't believe you! I know what I felt.
Justin: Yeah, but I'll didn't feel anything. As far as I'm concered you're yesterday's fuck!
[The boy runs off in tears.]

Justin je potpuno iskren i direktan, bez okolišanja kaže što misli. Pritom ne razmišlja da li će i koliko povrijediti druge. Ponekad poželim da imam ovu istu osobinu direktnosti i iskrenosti umjesto da nastojim na svaki način izbjeći da povrijedim druge. Neke boli su neizbježne, a odgađanje i okolišanje ih samo produbljuje...
- 04:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

22.01.2006., nedjelja

Let's talk about sex

- Are you OK?
- Yes I am.
- So… do you want to fuck?
Richard paused for a second, struggling with the response – No, I don’t.
Short silence again. I am trying to think why he isn’t up to it. Anal sex is so much fun! I am deciding to ask him. – Do you not like it? Or you just don't do that?
- I've never done it.
Now I'm totally surprised. Never had anal sex??? He's 30 and he's been out for 5 years. How can that be possible? I'm thinking how to ask him about his reasons. – So… are you a top or a bottom?
- I'm mostly a top.
- Oh, so you have done it! – I am overjoyed that I figured him out. – You just haven't bottomed!
- That's right – he said. – As a matter of fact, I've been worrying since I saw you what will happen if you ask me to be a bottom. And I was even more afraid when I saw how big you are. I've been having problems with erection because of that.
- Aha! There we are! – I’ve been thinking to myself - I've been wondering all evening why his dick was mostly limp although he seemed to have been very into me. Now I know the reason!
- You shoudn’t worry about things like that. You should bottom only if you feel like it, not if somebody asks that of you. Besides, what made you think that I want to top you in the first place? I am actually versatile, and if you are a top, I'll be glad to bottom for you.

Richard was overjoyed with my response. Even though he wanted to please me, he had trouble with erection for the rest of the evening. He was probably too stressed and couldn’t relax with me. Nevertheless, the sex was good. I loved how sensual he was.

As for myself, I couldn’t help but wonder how deep and strong some stereotypes are. If an asian and white are together, everyone assumes that the asian must be the bottom. Even the aisans who prefer to top! And I’ve seen time and time again examples when this assumption simply was not true.

And another thing. Never underestimate the power and importance of talking about sex!
- 22:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

20.01.2006., petak

Chris Evans

Just saw him in Cellular and Fantastic Four. Is he naked in every movie he made so far? Not complaining, just need to find out if I should rent them all. Oh hell, I will anyway.

- 08:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

19.01.2006., četvrtak

The Globes

  • Best Motion Picture – Drama
  • Best Director – Motion Picture
  • Best Screenplay
  • Best Original Song - Motion Picture
Malo sam razočaran što Heath Ledger nije dobio zlatni globus za glavnu mušku ulogu. Međutim, pročitao sam da je Philip Seymour Hoffman svakako zaslužio ovu nagradu za ulogu slavnog pisca homoseksualca Trumana Capotea. Film Capote tek moram pogledati, kao i Transamerica.
- 08:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

18.01.2006., srijeda

QaF 204

Na proslavi Pridea u Pittsburghu Ted (koji nije neki ljepotan) upoznaje preslatkog momka po imenu Troy koji ga odmah odvede u krevet. Troy ga napušta odmah nakon seksa, a Ted ostaje sanjariti o predivnom susretu. Idući dan, Ted primjećuje Troya s prijateljima u baru i prilazi mu...

Ted (glowing): Hey!
Troy (surprised): Hey? Ha?
Ted: That was so amazing last night. So, are you still up for going to the parade tomorrow?
Troy (ignorant): Ha?
Ted: The parade. We talked about it. I was thinking we could do a champagne brunch...
Troy: Look buddy, I was just doing my good deed for the year.
Ted: Good deed? Wh...
Troy: Yes, you see it's kind a like a tradition, for Pride. I go out, find some guy, like you, and I give him a break. I give him me. The fuck of his life. Something he can remember, a souvenir. My way of giving back to the community.
Ted (devastated): I see.
Troy (smiling): But hey this year, you're the lucky recipient. Happy Pride!

Krajnje odvratno!!! Zar ima i takvih ljudi??? Što pitam, ima i gorih! Kasnije, na paradi, Ted susreće prijatelja Briana, najpoželjnijeg dečka u Pittsburghu.

Brian: Man, what are you doin' here? And all alone. Where is your hot new boyfriend?
Ted: Uh, he... couldn't make it.
Brian: Ohh, I thought he didn't want to be seen with this year's gay pride pity fuck.
Ted: You bastard! How did you know?
Brian: I know Troy.
Ted: Thanks for warning me!
Brian: Act like a pussy, get treated like a pussy.
Ted: I'm not a pussy!
[Brian mocks Ted by waving an invisible flag and muttering.]
Brian: Happy pride, how's going? Alright I do my parade for pride. My way to givin' back to the community. Next time, try this:"I'm going to rip your fucking clothes off, and make you sit on my nine-inch dick."
Ted: But I haven't a nine-inch dick.
Brian: If you're good, he won't care. Try it. I dare you.

Kasnije, u Babylonu...

Ted: ...rip your fucking clothes off, and make you sit on my nine-inch dick...rip off your clothes and make you sit on my nine-inch dick...
Em: What?
Ted: What Brian used to say.
Mike: That'll get you into trouble, for sure.
Ted: I hope so.
[Ted keeps repeating it, until another blond cutie stops at him.]
Guy: Excuse me?
Ted: Uh...uh...huh... nothing.
Guy: Happy Pride. How's goin'?
Ted: I was going to ask you the same thing. Can I... Can I get you a drink?
Guy: Yeah...
- 07:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

17.01.2006., utorak

English

I nakon toliko godina Engleski jezik me i dalje iznenađuje svojim bogatstvom i raznolikošću. Evo nekih riječi koje mi je bio teže shvatiti ili apsolvirati.

Making out – Prvi put kad sam ovo čuo totalno sam se zbunio. - You made what??? – We made out. – Made what out??? – We kissed! We made out! - ??? (totalno zbunjen). Trebalo mi je još dugo da povežem ova dva izraza kao sinonime. Još mi nije jasno tko je smislio ovu glupu i zbunjujuću frazu kao zamjenu za obično ljubljenje.

T-Dance. A koliko mi je trebalo da skužim ovaj izraz! Zašto T? Nitko ne zna, a na Internetu ne mogu pronaći jer Google ignorira slovo T. Konačno mi je netko rekao da T stoji za 'tea', jer T-dance je ples koji se održava u kasnim popodnevnim satima.

Spooning. Ovo je jedan od izraza koji mi se jako sviđa. Bliski položaj tijela spojenih jedno uz drugo poput žlica. Mmmmmmmmm!

PnP. Chat se odvija otprilike ovako: - Do you PnP? – PnP? – Party and Play. – I like to party. Sugovornik me napušta zbunjenog, nije mi jasno što je zapravo htio. Objašnjenje je stiglo poslije od prijatelja: PnP označava seks uz upotrebu droga. Sad znam za ubuduće. No PnP.

420. Ovo je univerzalan (ne ekskluzivno gay) kod za marihuanu. Netko mi je rekao da je 420 policijski kod za travu. A na internetu sam našao niz drugih objašnjenja: April 20th je Hitlerov rođendan, i također datum pucnjave u školi u Columbineu. 4:20 je vrijeme za čaj za pušače trave u Nizozemskoj. Navodno ništa od ovog nije točno, nego su tinejdžeri smislili ovaj kod u ranim sedamdesetima kako bi prikrili svoje aktivnosti od roditelja. Bilo kako bilo, 20. travnja je postao svjetski dan marihuane, a 4:20 poželjno vrijeme za pušenje. Trave.
- 08:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

16.01.2006., ponedjeljak

Otkrivena ljubavna formula

Večernji List: Dugogodišnje neobično istraživanje

Na temelju istraživanja koje je trajalo 20 godina američki psiholog Donn Byrne razotkrio je ljubavnu formulu. Njegov je zaključak poslije svega da se ljubav sastoji iz 5 osnovnih elemenata:

1. seksualna privlačnost (A)
2. leptirići u trbuhu (B)
3. želja za intimnošću (C)
4. potreba za obostranim osjećajima (D)
5. strah od gubitka (E)

Čak kategorički tvrdi da se pomoću ove formule može pouzdano ustanoviti je li netko zaljubljen i kaže kako od svake osobe posebice ovisi koliko će koji od navedenih elemenata biti izražen. Ipak, on smatra da je najvažnija seksualna privlačnost, ali ipak nedovoljna za opstanak ljubavne veze. S druge pak strane strah od gubitka voljene osobe gotovo je uvijek prisutan, no ipak on najmanje i najbezbolnije utječe na vezu. Zato psiholog Donn Byrne predlaže da odmjerimo pojedine elemente, najprije u odnosu na prijatelja/icu, a onda u odnosu na partnera/icu kako bismo ocijenili da li smo doista zaljubljeni.
- 08:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

15.01.2006., nedjelja

Pravila za dobru svađu

Večernji List: Argumentirane svađe katkad mogu pridonijeti kvaliteti odnosa

Mnogi ljudi smatraju da su svađe i prepirke znak slabosti ili pokazatelj da odnos propada. Zbog toga svjesno izbjegavaju svađu i popuštaju drugima samo da bi zadržali iluziju da imaju dobre odnose. No, svađe su normalan dio života. Rješavanje nesuglasica u odnosima s drugim ljudima vrlo je važan dio života.

Za trajanja svađe pokušajte slijediti ove savjete: Zadržite kontrolu nad sobom. Međuljudski odnosi nisu natjecanje u kojem jedan pobjeđuje, a jedan gubi. Ako osjetite da postajete prejako uzrujani tijekom svađe, tražite stanku i vratite se nakon što ste se smirili i razmislili.

Svađajte se nasamo. Svađanje pred drugim ljudima nije preporučljivo jer smo svi osjetljiviji na kritiku ako je javna i vjerojatno ćemo brzo pretvoriti svađu u nastojanje da pobijedimo drugu osobu bez obzira na sredstva koja ćemo pritom iskoristiti. Priznajte kada ste pogriješili. Bolje je priznati pogrešku, ispričati se i prebroditi taj trenutak.

Držite se teme. Ne izvlačite staru gorčinu ili druge probleme koji nemaju veze s onim o čemu se razgovara. Jako je važno rješavati jedan po jedan problem koji nas muči. Izbjegavajte napad na osob. Ostanite usmjereni na temu i pazite da ne krenete napadati drugu osobu. Nikada ne smijemo zaboraviti da je pravi cilj svađe rješavanje problema, a ne pobjeđivanje bez obzira na rabljena sredstva. Dopustite drugoj osobi da se dostojanstveno povuče.

Završetak svađe posebno je važan. Prepoznajte kada druga osoba pruži ruku pomirbe – na primjer tako što se ispriča ili našali. Vježbajte zaboravljanje i oprost. Nemojte biti kao banka podataka o pogreškama, propustima, nedostacima drugih ljudi. Opraštajte i ne ostavljajte za sobom gorčinu.
- 22:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

13.01.2006., petak

Distance

Iz Večernjeg Lista:

Unatoč uvriježenu mišljenju da ljubavne veze na daljinu ne mogu uspjeti i da je ona stara “Daleko od očiju, daleko od srca” istinita, srcu se ipak ne može naređivati. Ono voli čak i ako je netko od vas udaljen i pet tisuća kilometara. Ipak, da bi veza uistinu opstala i jedna i druga strana trebale bi se pridržavati pravila koja su, tvrdi doktor Kuno Nensel, posljednja šansa kilometrima odvojenim ljubavnicima. Dakle, da bi vaša veza na daljinu bila uspješna, slijedite ovih deset nimalo lakih pravila.

1. Ako ste sigurni da ste i vi i partner dovoljno zaljubljeni da ste spremni “žrtvovati” se u vezi na daljinu, morate povisiti svoj prag tolerancije; sitnice vas ne smiju izbaciti iz takta, a rastanke ne smijete doživljavati tragično.

2. Ne zamarajte se pitanjima “što bi bilo kad bi bilo.” Vrijeme provedeno u partnerovu društvu nastojte iskoristiti na što bolji način. Isključite mozak i prepustite se. Živjela spontanost!

3. Razvijte perspektivu – u svoje kalendare upišite sljedeći sastanak i s veseljem ga čekajte.

4. Dogovorite vlastiti izmišljeni jezik ili bar neku “ključnu” riječ, koja će vas “vaditi” kad zapadnete u krizu.

5. SMS-ovi i e-pošta i više su nego dobrodošli, šaljite ih kad god možete, a telefonski seks prakticirajte kad god stignete. Iako će vam račun biti velik, veza će se učvrstiti.

6. Kad ga napokon vidite, partnera ne opterećujte svojim poslovnim problemima. Prepustite se i uživajte u svakom trenutku.

7. Odredite zajedničke ciljeve i rituale, tako da vam se budućnost ne čini utopijskom već kao sigurna luka.

8. Komunicirajte! Kao i u svemu, i u ljubavi na daljinu ključ je komunikacija, bez nje veza vam je osuđena na propast.

9. Partneru priređujte iznenađenja što češće možete. Pošaljite mu neki darak, razveselite ga omiljenim cd-om ili pisamcem. Romantika će vam vezu održati živom.

10. Naučite se nositi s ljubomorom koja je u svim vezama često glavni kamen smutnje. Ne zamarajte se time s kime je vaš partner i kako provodi vrijeme kad nije s vama, već se usredotočite na ljubav i sreću koju osjećate dok ste zajedno.

- 08:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #

12.01.2006., četvrtak

Fool

Bio sam tako ponosan na Pedra kad je prije mjesec dana napisao Marku oproštajno pismo. Ali moje zadovoljstvo je bilo kratka vijeka. Nakon par dana njih dvojica su opet nastavili gdje su stali. Mark je obećao da više neće spominjati Willa niti pričati s njim u Pedrovom prisustvu, a to je Pedru bilo dovoljno da nastavi beskonačne chatove i telefonske pozive s Ohiom. Božić je proveo s Markom i njegovom obitelji, a njima je vjerovatno već svima jasno da Pedro nije samo Markov prijatelj. Ali o tome nitko ništa ne priča.

Za Novu Godinu je Mark konačno došao prvi put u Californiju. Konačno smo ga upoznali - koji komad!!! Sad mi je jasno zašto ga Pedro toliko progoni. Pri odlasku Pedro je rekao Marku da se planira preseliti u Ohio. Mark je zanijemio. Nakon par dana, Mark je oduševio Pedra rekavši mu da je sve priznao Willu i rekao mu da je s njima gotovo. A Pedro je onda napravio jednu ludost. Spomenuo je Marku kako je na chatu pričao s jednim starim poznanikom koji je zainteresiran za njega. Mark se strašno razočarao (iako bez razloga) te se brzo vratio svom Willu i molio ga za oprost. Will mu je oprostio, a Pedro je opet izvisio.

Slušajući večeras posljednje poglavlje ove priče, nisam imao ništa pametno za reći Pedru. Sjetio sam se vlastitih ludosti i gluposti koje sam radio u mladim danima dok sam bio ludo zaljubljen u prijatelja s faksa. Kad hormoni preplave mozak, pomoći nema. Bilo kakav savjet da mu dam, bilo što da mu kažem, bilo bi rečeno u vjetar. Uho za slušanje i rame za plakanje je jedino što pomaže...
- 09:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

11.01.2006., srijeda

Oscar

Mučim se pronaći riječi za opisati ovaj film... pokušavam, ali jednostavno ništa ne dolazi. Samo osjećaji ostaju. Ni dan vremena nakon gledanja filma ne prestajem razmišljati o njemu, a tuga iz srca ne izlazi. U svakom slučaju zaslužuje Oskara za najbolji film, a Heath Ledger zaslužuje dva za svoju ulogu.

- 07:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

10.01.2006., utorak

Brokeback Mountain


- 08:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.01.2006., nedjelja

Kingdom of Heaven

Ovu temu uvijek nastojim izbjegavati, ali... Slijedi prepiska dijaloga iz filma kojeg upravo odgledah. Orlando Bloom stiže u Jeruzalem okajati svoje grijehe, ali tamo ne nalazi utjehu...

- How find you Jerusalem?
- God does not speak to me. Not even on the hill where Christ died. I am outside of God's grace.
- I have not heard that.
- At any rate, it seems... I've lost my religion.
- I put no stock in religion. By the word "religion" I've seen the lunacy of fanatics of every denomination be called the will of God. Holiness is in the right action and courage on behalf of those who cannot defend themselves. And goodness - what God desires - is in your brain and in your heart. By what you decide to do every day, you will be a good man. Or not.

Zar to nije predivan sažetak onog najvažnijeg u vjeri i religiji? Tako jednostavno i lijepo sročeno, savršeno objašnjenje koje u nekoliko rečenica nadmašuje tolike dubokoumne knjige, teološke analize, i papinske poslanice. Do good every day. So powerful, so simple.
- 03:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

07.01.2006., subota

What a doctor should never say to a gay guy

Počelo je jednostavnim pregledom zbog obične gripe, a završilo se šokom. Doktor je rekao da se ne radi o gripi. Neki simptomi nedostaju, a to sam i sam primijetio. Koji mi je onda vrag. Nakon detaljnijeg ispitivanja o simptomima, doktor je predložio više različitih uzroka. A onda je onako ležerno dodao: na kraju bi možda trebali napraviti i HIV test.

Napravio sam test prošli tjedan, rekao sam, ni ne shvaćajući što je doktor htio reći. Je li bio negativan? – upitao je. Ne znam, još nisam provjerio rezultate.

Sjedam u auto a tri slova, HIV, mi odzvanjaju u glavi. Ubrzano vozim u drugu kliniku u kojoj sam napravio test. Po glavi mi se vrti tisuće misli i scenarija. Sjećam se Erica s kojim sam nedavno započeo raspravu o AIDS-u, a on me prekinuo rekavši da ne želi o tome razgovarati. Sjećam se Fabiana koji mi je opisao vlastiti strah dok je čekao rezultate svog testa.

Tih nekoliko kilometara u prometnoj gužvi mi je vjerovatno bila najduža vožnja u životu. Ulazim u kliniku, dolazim na šalter, pokušavam objasniti zbunjenoj bolničarki zašto sam došao. Konačno mi pokazuje rezultat testa – negativan! Smiješak olakšanja ozario je moje lice.

Ali to nije kraj priče. Od zaraze do detekcije virusa mogu proći mjeseci. Što znači da ne mogu biti 100% siguran.

I što sve ovo za mene znači? Baca novo svjetlo na dvojbe iz prethodnog posta.
- 09:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #

05.01.2006., četvrtak

Confusion

I dok je Eric muku mučio s neodlučnim i probirljivim kandidatima, mene je obuzela opća konfuzija. Naime, susreo sam se s Charlijem, zgodnim Tajvancem kojeg sam upoznao online prije nekoliko dana. Izgledom iznadprosječan, ali osobnošću ne baš naročito zanimljiv, vrtio je neke svoje filmove da sam se ja pitao je li sve u redu s njim. Međutim, prvi dojam često vara, a svi mi imamo svoje mušice pa sam mu odlučio pružiti šansu.

Šansu za što? - bilo je pitanje koje me je počelo mučiti. Kad sam ga upoznao online, tražio sam prijatelja u Gradu. Upoznavši ga oči u oči, želja za prijateljstvom brzo je bila nadvladana seksualnom željom. Istovremeno, počeo sam razmišljati i o mogućnostima veze. Prijateljstvo, ljubav ili seks? Što odabrati i kako se postaviti?

I dok sam ja tako razbijao glavu, Charlie je valjda primijetio moju neodlučnost i otkačio me. Razočarao sam se što nisam uspio ostvariti ni jedno ni drugo ni treće, a protratio sam skoro cijelo večer s njim. Iako je do zatvaranja bilo još dva sata, ja sam nakon šest sati plesa s manjim pauzama padao s noga. I tako je večer završila prijevremenim povratkom u hotel.

Čovjek se treba učiti na vlastitim greškama. Ovakve avanture ću nastojati izbjegavati. Više mi se sviđa Ericov pristup: uzmi bar nešto, ako ne možeš dobiti sve. Uključi se u gomilu i slijedi pravila kao i svi ostali. Prijateljstvo i ljubav će uslijediti sami ako se pojavi prava osoba za to.
- 08:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

04.01.2006., srijeda

Frustrations on the Dance Floor

Dva tjedna prije underwear partyja Eric se počeo pripremati svakodnevnim odlascima u teretanu. Nakon dugotrajnog i mukotrpnog rada, bio je zadovoljan vidnim poboljšanjem svog odraza u zrcalu. Pa ipak, nije mogao ne propustiti pitanje: 'Am I fat?', pritom pokazujući na nepostojeće trbušne naslage. Činjenica je da Eric izgleda bolje od 90% ljudi u dance klubovima, ali tu činjenicu perfekciozni narcisoid nikad ne može prihvatiti. Već idućeg trenutka opet me pita 'Da li mi je lice premršavo', a ja se suzdržavam da ga ne izbacim kroz prozor.

Tko god je rekao da muškarci ne vole plesati, nikad nije bio na gay dance partyju. Zapravo mi je teško shvatiti odakle muškarcima volja i potreba drmati se i tresti u žestokom ritmu housea po 5, 6 ili više sati. Hm, pitanje je logično, ali bih ga trebao postaviti ponajprije sebi. Ericov krajnji cilj je pronaći partnera za seks. A to nije nimalo lako bez obzira što u klubu ima nekoliko stotina ljudi i većina ih na kraju krajeva traži isto. Zanimljiva je psihologija te mase polugolih napaljenih muškaraca. Poput životinja nastoje izgledom i plesom impresionirati potencijalne partnere. Istovremeno bivaju proganjani od mnogih interesenata, ali malo tko zadovoljava visoko postavljene kriterije da zavrjeđuje i jednu riječ.

Eric je ovaj put odlučio biti direktniji nego inače. Nakon kratkog flirta, plesa i upoznavanja, pitao je da li su zainteresirani za seks poslije partyja. Odgovor 'Maybe' ga je izluđivao. Nitko nije siguran. Svi čekaju da li će se pojaviti netko bolji i zanimljiviji. Nakon 3-4 'Možda' počeo je gubiti strpljenje. Idućeg kandidata je iznenadio vrlo direktnim pristupom: 'I'm looking for a big cock to sit on after the party'. Nažalost, odgovor je i ovaj put bio 'Možda'. I tako prolaze sati u proganjanju i traženju uvijek nekog boljeg i ljepšeg. Srećom, kako se bliži zatvaranje, kriteriji se snižavaju. Na 'meat marketu' poslije zatvaranja 'Možda' se brzo mijenja u 'Može'.
- 09:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

03.01.2006., utorak

Different

Queen of pop Madonna reportedly found going to gays' parties quite fascinating, as 'feeling different' in an all men's gathering, finally made her realise that she actually fitted in like an outsider.

The 47-year-old has confessed that she used to sneak out of her home as a teenager, and go to gay discos, where she would dance till the wee hours of the morning.

"I used to tell my dad I was sleeping over at a girlfriend's house - which essentially I was. He'd say, I want to take you dancing to a club.' I had no idea where we were going and he took me to this gay disco in Detroit called Menjos," Femalefirst quoted her, as saying.

"It was just amazing - to see all these men dancing with one another. I'd spent my whole life feeling like a freak and an outsider and that nobody understood me and suddenly I felt like it's OK to feel different," she added.
- 08:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #

02.01.2006., ponedjeljak

Happy New Year!


- 22:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005