Bottom seeking Top

05.01.2006., četvrtak

Confusion

I dok je Eric muku mučio s neodlučnim i probirljivim kandidatima, mene je obuzela opća konfuzija. Naime, susreo sam se s Charlijem, zgodnim Tajvancem kojeg sam upoznao online prije nekoliko dana. Izgledom iznadprosječan, ali osobnošću ne baš naročito zanimljiv, vrtio je neke svoje filmove da sam se ja pitao je li sve u redu s njim. Međutim, prvi dojam često vara, a svi mi imamo svoje mušice pa sam mu odlučio pružiti šansu.

Šansu za što? - bilo je pitanje koje me je počelo mučiti. Kad sam ga upoznao online, tražio sam prijatelja u Gradu. Upoznavši ga oči u oči, želja za prijateljstvom brzo je bila nadvladana seksualnom željom. Istovremeno, počeo sam razmišljati i o mogućnostima veze. Prijateljstvo, ljubav ili seks? Što odabrati i kako se postaviti?

I dok sam ja tako razbijao glavu, Charlie je valjda primijetio moju neodlučnost i otkačio me. Razočarao sam se što nisam uspio ostvariti ni jedno ni drugo ni treće, a protratio sam skoro cijelo večer s njim. Iako je do zatvaranja bilo još dva sata, ja sam nakon šest sati plesa s manjim pauzama padao s noga. I tako je večer završila prijevremenim povratkom u hotel.

Čovjek se treba učiti na vlastitim greškama. Ovakve avanture ću nastojati izbjegavati. Više mi se sviđa Ericov pristup: uzmi bar nešto, ako ne možeš dobiti sve. Uključi se u gomilu i slijedi pravila kao i svi ostali. Prijateljstvo i ljubav će uslijediti sami ako se pojavi prava osoba za to.
- 08:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005