template by cromma.com

U slici i stihovima


§§§

§§§

§§§

§§§



Posjetite:
Online izložbu

Pisma za dušu:
"Vilo moja"-klapa Crikvenica

Skoro saki put
kad se mi pogjedamo
ti i ne odzdraviš
ko da se ne poznamo
A da mi te k sebi zvat
kad ćeš zaspat
prvo sna da ti rečen
da volin te još.

Vilo moja
ti si moj san, ti si moj san,
al lagje bilo bi
da si tuja mi
da te ne poznan
da te ne znan.



DOSAD "OBJAVLJENO" u Bračnim vezama:

O braku:
Kakav naslov da dam ovom tekstu?
Roditelj
Zavjet
Crtica iz dnevnika
Dar
Kako se rješiti sexa?
I sama pomisao je grijeh?
Dušo poševi me, odmah sad!
Fundamenti bračnog suživota
Mnogo zajebana radijacija
Mama, kako se prave djeca?
Bračne veze I.
Bračne veze II.
Bračne veze III.
Bračne veze IV. (Moje ja)
Bračne veze V. (potomstvo)
Druga strana bračnih odnosa
Suživot sa ženom ili gdje žive predmeti
Kako se rješavaju bračni problemi
To cheat or not to cheat
Samo jednom se ljubi
Neke stvari o partneru ipak je potrebno znati prije braka
Madr in lou
Kako sam ga skužila
Kaj ne kužiš?
§§§

Međuljudski odonosi
Gay meets pedofile
Zašto više ne pišeš, BigMamma?
Što svaka žena treba posjedovati...
HOT! Stara cura
Restoran
Što je previše, previše je
Tata
Teoretska pitanja
Kućna pravila
Quo vadis dr. Buković?
Snjeguljica viđena u Hvaru
Mentalno silovanje
Kakvima nas oni vide?
Sve smo mi Bridget?
Izaberi mene
La vita e bella
U raljama velegrada I.
Quo vadis, Croatia?
Two down, how many to go?
Zašto me niste naučili?
Ingordeca
Ne možeš bit' prorok u svom' selu
Za bloga miloga...slavimo sexualnost
Sudaranje ličnosti ili - o čitanju
Strahovi
Bajka
Svaka žena može imati svakog muškarca
PTS ili jednostavno: ZLOSTAVLJAČ
Umeđumrežite se!
Ljubav je naga
And the answer to the big question is: 42!
La vita e bella


§§§

Up close and personal...
Sine moj
Goodbye 40
Razbijeno čelo ili kako sam se ponovo razočarala u ljudski rod
Uputstva za smrt
Ave Trpimire! Kosa je spašena.
Odluka je pala: Prelazim u kritičare. Za početak same sebe
Ja sam mama!
Prva polovica krize
Sjećanje
Narkoman
Volim te
Moj maji muškajac
Dan kad sam skunula ružičaste naočale
Obale moje sunčane
Kako sam se podvojila
Ti nisi samo jedan u nizu, ti si onaj koji ostaje
Savršenstvo s manom
A rekla je ne!
Fališ mi mama
Pape moj
Oda meni
Riznice sjećanja
Ustaj radni narode Crne gore, podne je
Obitelj (sa prekidima iz Portugala)
15 godina života manje
Ja sam naivna...
Mom voljenom
Dan kad je pala nevinost
Snaga je u meni
Onom kojeg volim najviše
Vikend na selu
Kameni osmijeh
Svima onima kojih više nema
Nostalgija ili povratak u budućnost
Dio mene
Zapravo ono što želim može se formulirati i ovako
Na što trebate obratiti pažnju kad ste kod mene u gostima
§§§


Uvijek sjedi dok se tuširaš

28.08.2005., nedjelja

Sinoć sam u kadi nespretno stala na mlaz vode, počela mahati rukama i glavom kako ne bi pala preko ruba kade i opalila glavom u školjku od zahoda.
I dok sam tako mlatarala rukama po zraku imala sam jedan zanimljiv "flashback", odnosno, bole reći, "flashforward":

Probudila sam se u nekakvoj bezveznoj sobi a oko mene su bili neki nepoznati ljudi.
Jedan je tvrdio da mi je muž a petero klinaca oko njega da su moja djeca. 3 sina i dvije kćeri navodno.
Probudili su me, naredili mi da se obučem i onda me odveli u crkvu.
Za ručak smo jeli tripice i salatu od paprika i poma.
Svašta su mi pričali o mom životu i meni nije preostalo ništa drugo nego pomiriti se s činjenicom da sam sve zaboravila i da život treba živjeti ispočetka, uz njihovu pomoć.
Bila sam dakle savršena domaćica, majka, katolkinja i tako dalje.


Taj flashforward me natjerao da razmislim malo o životu, o svemu tome što imam a mogla bih izgubiti u trenu.
Pa sam se zamislila i šokirala činjenicom da ljudi koji su doživili potpunu amneziju zaista postoje...mora da je strašno.
Dajte, samo zamislite...garantirano u vašoj obitelji postoji neki zajebant koji bi izmislio neku caku iz vašeg života, rekao bi vam da ste svojevremeno bili poznata striptizeta, ili da ste imali 6 plastičnih operacija, ili da ste muža našli preko oglasa u usamljenim srcima...
Ja sam zamislila samo nekoliko rečenica jedne takve, zajebantske osobe i to mi je bilo dovoljno da se čvrsto primim za pipu od tuša i ne puštam dok sam živa.

Koje sam sreće, da doživim tu amneziju, blockout ili kako već....muž bi mi garantirano rekao kako smo se mi već davno dogovorili da ćemo imati 6-ero djece, cvijeće oko kuće, pecanje svaki vikend i slične aktivnosti.
A netko od tih zajebantski nastrojenih prijatelja/svojte bi mi ispričao da mi je anto baković najbolji prijatelj.

Poanta ovog teksta je: uvijek sjedi dok se tuširaš!

- 10:51 - Prokomentiraj (25) - Zagrebi - #

Mama, dosadna si!

25.08.2005., četvrtak

Noćas oko 3:30, stojim nagnuta nad krevetićem i divim se sama sebi kako sam samo rodila tako divno stvorenje.

"Mišu mali, da ti samo znaš koliko te volim, ti si moje sunce, moje zlato, moja ljubav...mišiću moj mali"
Tiji se meškolji...
"Ljubavi, jel ti znaš koliko te volim" -mazim ga po licu pritom.
Tiji potvrdno kilma glavom...
"Zlato, jel ti hladno?"
Tiji odmahuje glavom...
"O sunce moje, kad bi ti samo znao koliko ja tebe volim.."
Opet potvrdno klima glavom...
"Ti si moja najnajnajnajveća ljubav"
Tiji potvrdno klima glavom.
"Mišu, jesam ja tebi dosadna?"
"Daaaaaaaaaaaaaaa..."-kez od uha do uha
"Laku noć mišu, mama te jako, jako, jako voli"
Tiji potvrdno klima glavom.
Okrećem se na drugu stranu, ljubim zakonitog..."I tebe mišu jako, jako volim, slatko spavaj"
Tiji se okreće i zaviče: "Mama, bože, nemoj sad i tatu pjobudit, stvajno si dosadna"

Eto, što vam je život :)

- 13:37 - Prokomentiraj (17) - Zagrebi - #

Reklamni rok je istekao :)

24.08.2005., srijeda

Današnji post ću posvetiti jučerašnjem danu.
Prije točno 4 godine spakirala sam dva kofera, u njih natrpala svu robu, uspomene i komadić svoga doma.
Vozeći se busom pozdravljala sam se sa svojim starim životom i hrabro koračala u novi.
Onaj 600 km daleko, bez mora i sika, bez mame i tate, bez poznatih lica.

Pune 4 godine živim na relaciji soba-boravak-kuhinja-hodnik-vrt-tramvaj...i evo tek sad, nakon 4 godine mogu reći da ovo ipak jest moj dom, jer je tu moja obitelj.
Ipak, jube, nemoj mi zamirit kad ponekad zakmečim kako mi fali more, i mama, i tata, i sunce, i žalo...to je ipak jače od mene, oni su ipak moja prva obitelj.

Bilo kako bilo, dragi moj zakoniti, prošao ti je reklamni rok, sad me više ne možeš vratit:)
(ovo ćeš dobit i napismeno, od Robinsona;)

- 14:48 - Prokomentiraj (19) - Zagrebi - #

PP

23.08.2005., utorak

Imala sam 15 godina kad sam ga prvi put gledala.
Nakon filma, sjećam se, sjedila sam na zahodu i prepuna dojmova razmišljala o životu.
O tome kako je grozno to što ne znam plesati kao ona, kako nemam dobre guze kao ona, bogatog oca kao ona i na kraju, tako nednajebivo fantastičnog dečka kao ona.
Ona scena kada on kaže: «neće nitko tjerati Baby da sjedi u kutu»...ah koliko sam maštala o istom scenariju i o takvoj nekakvoj romantičnoj sceni...
Hm, da...
Gledala sam se u ogledalo i izgledala sam si sva ružna. Prepuna bora (da, oduvijek sam bila malkice «pomaknuta», jel da?:D), obješenih grudi (da, as if I had them :roll:), sva nekako...bljak.
Tako valjda u nekoj dobi razmišljaju sve tinejđerice, jer da mi je sad ono tijelo od onda, gdje bi mi bio kraj ;)

Eh, pale su naravno i neke odluke.
Do tog i tog datuma moram skinuti (ma pazi ovo, ni manje ni više nego) 15 kg (a vrag me odnio ako sam ih imala 5 viška), pustiti kosu (ok, već sam rekla da sam malo «pomaknuta», dosta smijanja) i naći si savršenog dečka (na nekom plesnjaku [koji se naravno nikad nisu održavali jer smo mi bili «malo pomaknuta» generacija] po mogućnosti).

Ako mi ne vjerujete, vjerujte mi jer sam upravo pročitala taj događaj iz svog tadašnjeg dnevnika.
Da, bila sam zaljubljena u nekog Maria.
Neću komentirat'.

Elem, niti sam skinula kile, niti sam pustila kosu, niti sam našla dečka na plesnjaku, ali svako slijedeće gledanje filma vuklo je za sobom nove odluke.

Stoga danas, kada imam (skoro pa-još neke sitnice trebamo dotjerat') savršenog dečka, savršeno dijete, jednu veliku boru smijalicu koju ne dam ni da me tuku, grudi koje sve više gravitiraju podu (al to ćemo sredit' kad budem besramno bogata), 10-ak kg viška (relanih, da se razumijemo!) kuću, auto i ostale stvari koje su mi potrebne za život, konačno mogu u miru odgledati film do kraja bez ikakve obaveze da si zadam još neki blesavi zadatak.

Možda ipak, u biti da odlučim...

Film je naravno...pogodite sami.
San svake tinejđerice, muzika naše mladosti...i tome slično.


- 11:46 - Prokomentiraj (21) - Zagrebi - #

DAB: ubiti sada ili kasnije?

20.08.2005., subota

Danas sam naišla na dva zanimljiva citata iste osobe.
Krenimo redom,

Obitelji s jednim i s dvoje djece velika su izdaja Boga i njegova svetog zakona! To što mi danas izumiremo, krive su samo i jedino obitelji s jednim djetetom i s dvoje djece! Zato sam iz ljubavi prema Bogu, kao i ljubavi prema čovjeku, te obitelji nazvao "grobarske obitelji".


Žene, ozdravit ćete od svih vaših bolesti upravo rađanjem djece! Rodite jedno dijete više i sve će vaše bolesti otići u nepovrat! Poslije porođaja preporodit ćete se, pomladit ćete se, nećete se ni sjećati vaših prijašnjih boljki.


Jel da pišem il' ćete pogodit'?
Ma napisat ću...don anto baković (dvjema osobama na svijetu ime pišem malim slovom, navedenom i jeleni brajši)

Prvi komentar je bio: 3 riječi - metak u čelo.

Ovo je drugi komentar (malo ću ga još ukrasit):

Dearly beloved, okupili smo se danas ovdje kako bi pomogli jedni drugima, savjetovali se i pomogli si.
Možemo početi, krenimo od vas, mlada gospođo.

Štovani puče, ja sam grobar(ica).
Čak što više, cijela moja obitelj JE grobar.
I obitelji moje obitelji su grobari.
Teško mi je. Osjećam se manje vrijednom, što mi je činiti?


Ne bojte se, ON je s nama, za samo nekoliko trenutaka "stisnutih zuba" i vi možete prekinuti tu patnju.
Sve što trebate je roditi samo troje djece.
To je minimum da bi se rješili te titule.
Biti će vam grozno istrpiti tu torturu bračne obaveze ali što se mora nije teško, zar ne?

A kad rodite, o drage mojeeeeeeeeeee, takvo proljepšanje, takva divna koža zagasite boje, a tek prelijepe srebrne niti na trbuhu koje se mogu presijavati na suncu ako želite, a tek noge u obliku narančine kore (ta vi ste oduvijek željeli biti naranča, priznajte ).
Da ne govorimo o bujnim grudima punih mlijeka, koje će se opustiti kad se mlijeko isprazni a onda će vam biti lakše jer vas više neće vući prema zemlji i moći ćete gledati ljude u oči.
Bit ćete prelijepe, ispijene, opijene, opaljene, mirisat ćete na Domestos i na "kakicu".

O drage moje...rađajte, rađajte, rađajteeeeeeeeeeeeeeee....šivanje uopće ne boli, to su samo bapske priče, što je malo rezuckanja i šivanja prema onom osjećaju kada se nakon cjelodnevnog trčanja za čoporom djece, kuhanja, pranja i peglanja skljokate u krevet pored muža koji je netom popio kriglu pive?
Pa kad vam još predloži da načinite novo biće, oh, ljepote...

Drage moje, kada se nakon takvog dana pogledate u ogledalo, a ono bore, podočnjaci, upala koža bez sjaja, drage moje, govorim vam, to je lice žene, lice majke, hraniteljice, lice one koja je NAJSRETNIJA NA SVIJETU.

Rađajteeeeeeeeeeeeeeee...ne dajte da vas zovu grobari jer i ja sam bio grobar, a to je ružno.
Grobari sucks...nemojte i vi biti grobar.
Nemojte imati vremena za sebe.
To je opasno.
Nemojte uživati u sexu, to je bludno.
Ponavljam vam, nemojte biti grobari.
Za samo malo vremena i uz minimalno ulaganja i vi se možete rješiti titule "grobar".
Ne vjerujete mi?
Evo pogledajte Đozefinu, Đozefina potječe iz negrobarske obitelji iz Pljeskavice donje, deveto dijete u obitelji. Odlučila je imati samo dvoje djece a to je grijeh, blud, kažem vam. Samo dvoje djece znači propast ovome svijetu. No umjesto da je proklinjemo, mi smo joj pomogli.
Izveli smo je na pravi put i ona više nije grobar.
Ni njen muž više nije grobar.
Pogledajte dragi moji, Đozefina danas u sebi nosi 10. dijete, to je prava majka, prava žena, prava heroina.
Nema više sjaja u kosi, ne nosi izopačene boje na svom licu, njena haljina je tako prelijepo beživotna.
Đozefina nema nikakvih problema, puca od zdravlja, pogledajte samo kako jedva sjedi u stolici, to je prava žena!
I dalj mi ne vjerujete?
Đozefina, preuzmi mikrofon.



Trećeg komentara nema jer su me zabolili prsti a i bljuje mi se toliko da moram na mjesto gdje i carevi idu pješice.

P.S. sljedbenike autora prva dva citata molim da ODJEBU s mog bloga u troskocima!!!!!!!!!!
P.P.S. imat' ću samo dvoje djece!
P.P.P.S. ponosna sam što sam grobar i što potječem iz grobarskih obitelji.
P.P.P.P.S. nakon poroda nisam nimalo zdravija.

- 00:34 - Prokomentiraj (20) - Zagrebi - #

Blogeri stari, gdje ste?

12.08.2005., petak

Čitala sam stare postove nekih dragih blogera.
Svih nas je negdje sredinom godine ulovila manija "otkrivanja" blogera, posvećivanja postova nekolicini nama odabranih.
"Provaljivali" smo im imena, boju kose, očiju i tako dalje.
Neki su čak išli toliko daleko da su spajali ljude po nekim smiješnim kriterijima, drugi su im pisali pjesmice.
I tome slično.
Meni su se recimo, blogeri priviđali u tramvajima.
S nekima sam se trudila uspostaviti telepatsku vezu :)

Čini mi se, puče blogerski, da smo se malo udaljili jedni od drugih.
Je li to zato što nas je sve više, što su se teme ocijedile, ili je najvjerojatije ono da smo svi mi, na neki način, odabrali jedan krug ljudi kojima smo se okružili, koje smo eventualno upoznali i u RL-u pa nam je to dovoljno?

Ja osobno imam dva blogo-kruga.
Jedan tvore oni s kojima se piju kave a drugi tvore oni čija me prisutnost totalno čini sretnom, na blogu, mailu, mobitelu ili ICQ-u.

Primjetila sam da me ne privlači više (toliko) otkrivanje novih blogova, novih osoba, karaktera i brojeva telefona (a možda i zato što mi je puna memorija), a to me u neku ruku rastužuje.

Ja sam ipak jedno izuzetno socijalno biće, ovisno o drugim bićima, ovisno o druženju...i da sad ne zabrazdim u patetiku...

Hoće li se ostvariti prognoze nekih pesimista koji tvrde da je i blog shema ala one "plesala je jedno ljeto" pa će se ljudi mjenjati a medij ostati?
Ili će ostati samo oni najhrabriji?
Oni kojima je u životu najdosadnije?
Oni koji i nemaju ništa drugo osim bloga?

Predlažem da još makar jednom, kao u dobra stara vremena, ostanemo jednu noć do kasna budni, svi skupa na blogu, komentiramo jedni drugima postove, pišemo o blogerima, skladamo pjesmice i spajamo ljude.
Što kažete, ha?

- 02:53 - Prokomentiraj (30) - Zagrebi - #

Moja prva priča

10.08.2005., srijeda

Nakon jednog izuzetno emocijama bogatog sna, dobauljala sam do kuhinje trljajući krmeljave oči.
U polumraku kuhinje sam napipala ručicu kredenca iz kojeg sam, usput rušeći sve što se tamo nalazilo, izvukla vrećicu zelenog čaja.
Zeleni čaj je zdrav za zrdavlje.

Poljubila sam dijete, dala mu bocu i napravila mu gnijezdo iz kojeg može nesmetano uživati u Neverlandu Petra pana.
Onda sam upalila kompjuter i pripalila cigaretu.
Već po nekom ustaljenom redoslijedu, došla sam do bloga ne očekujući ništa.
Samo prazninu, jednaku ovoj koja se stvorila u mojoj glavi proteklih dana.
I dok sam tako razmišljala o slijedećoj temi koja bi mogla biti zapisana na ovoj podlozi boje pijeska, pogled mi je klizio komentarima, smiješio se ljudima iz kutije kojima još ne znam lica, a onda se ovo moje lice ozarilo a iz oka je krenula suza.
Nitko mi nikad nije napisao priču.
Priču koja bi bila samo moja.
Niti muž, za kojeg sam mislila da je romantičar, iako dobro piše, nije mi napisao priču.
Valjda nisam dovoljno inspirativna muza.
Možda bih mu češće trebala govoriti da ga volim ili malo više podilaziti njegovom krhkom muškom egu?

Jedan od tih komentara, jedan poduži komentar ispod nakupine nekih slova koje se po ničemu nikad neće moći nazvati pričom, izazvao je u meni takve lijepe emocije.
Netko mi je napisao priču.
Čovijek iz komjutera kojem sam igrom slučaja u ovoj istoj kutiji vidjela lice.
Lice koje me podsjetilo na neka zaboravljena vremena dok sam kao djevojčica trčala morskim žalom i brinula jedino o tome hoće li mi se otopiti sladoled.
Tom pričom, tom jednostavnom bezazlenom pričom odveo me na mjesto gdje sam prvi put sanjareći razmišljala o životu i o tome kako bi bilo lijepo jednom osjetiti muške ruke oko svoga vrata.
Ovo je priča, koju ću sačuvati i u papirnatom obliku.
Možda je i uokvirim jer ipak je prva.

Kad neće tema Big Mammi, onda Big Mamma uzjaši morski val i krene k plavoj temi. Jaši ona tako prema valovitom obzorju, kad joj nokat zapara jedan val. Val vrisnu i otvori se. Big Mamma je zaprepašteno gledala u prazninu rasparanog vala. Bi joj žao što je tom bistrom malcu nehotice nanijela bol. Iz oka joj kanu velika suza i ispuni svojom slanom bistrinom plavetnu prazninu. "Žao mi je", reče Big Mamma valu. "Oprosti mi." Val se uspne preko drugog vala, obgrli Big Mamu oko ramena i provede je kroz koraljne grebene. "Uživaj", reče joj, "u ovoj ljepoti koju još ni jedna žena nije vidjela". Bezbroj malih valića natiska se oko Big Mamme. Svaki je na svome vrhu nosio bijeli biser. I napraviše oko njena vrata veliku ogrlicu. Potom joj nešto veći vali donesoše koralje svih boja i veličina. "Oh", reče Big Mamma, "ovo je previše lijepo da bi bila tema!" "Nije", odgovori val, "jer ti zaslužuješ svaku temu, pa i ovu!" Big Bimma se nasmija i prepusti se igri s valovima. Nosili su je pučinom gore i dolje, lijevo i desno, brzo i polako. nježno i strasno... "Bože, ovoj je nevjerojatno!", smijala se Big Mamma. "Jesi li zadovoljna?", val joj nježno lizne uho. "Da, da, da!", ljubila je skljopljenih očiju val, sve dok je nije donio do pješčane plaže i tamo je pažljivo ostavio na toplom pijesku. Big Mamma prepustila se suncu i vjetriću koji joj je hladio usplamtjelo tijelo. "Mama, mama, probudi se... tako si lijepa kad sanjaš!" nježne dječje ručice nespretno su joj otvarale oči. "Oh, dijete moje, ti si mi najljepoša tema.", rekla je zagrlivši dijete. Jedan val, osamljen kao stari pješak, polako je klizio prema njenim tabanima. Pomilovao ih i nestao u pijesku. Negdje u grmlju lovora, čula je, pjevala je svoju lijepu pjesmu jedna vesela Ptica Trkačica.


Hvala ti Kemo, hvala ti od srca!

- 11:54 - Prokomentiraj (16) - Zagrebi - #

Neću

09.08.2005., utorak

1. Naučila sam da je najboje sjesti i početi pisati.
2. I tako ja sjedim a kad ono...
3. Jutro je bilo hladno a nebo prošarano bijelim borama od magle.
4. Ma dobro ljudi moji je li to moguće?!?
5. Stajala je usred bašte.
6. I dok sam razmišljala o tome kako me čeka hrpetina neopeglane robe, shvatila sam kako...
7. Ne, ovo jednostavno ne ide

I bilo je tu još stotine ideja. Rečenica. Misli.
I sve su se one nizale jedna za drugom ne bi li negdje u skoroj budućnosti stvorile neki suvisli početak nekakvog teksta koji bi na ovom kalendaru, gore desno, prekrižio datum 09.08.2005.
Nijedna nije bila dovoljno dobra, svaka je imala manu, zastoj u tonalitetu, mrlju na savršenoj boji.
I nimalo ne pomaže ni činjenica što mi nokti zapinju za pukotine među slovima na tastaturi.

Uopće nemam ideje, niti malene ideje da napišem neki tekst.
Zadala sam si teme o kojima bih mogla pisati ali sam shvatila da su sve te teme već toliko prožvakane, ofucane, izlizane i poderane.

Pa zato neću. Neću i gotovo.

- 23:07 - Prokomentiraj (7) - Zagrebi - #

Nova klima, ili?

08.08.2005., ponedjeljak

Hvar Hm da.
Vjerojatno ste u pravu.
Ne počnem li uskoro opet pisati zahrđat ću kao stari čavao.
Moram priznati da se osjećam zaista čudno, kao da sam iz jedne vremenske dimenzije uletjela u jednu sasvim neobičnu, ne paralelnu nego okomitu.
U Hvaru sparno ljeto a u Zagrebu Božić.
Hoću reći, vrijeme je kao za Božić, samo što nam fali snijeg.
Na putu prema Zagrebu razglabali smo o tome trebaju li nam zaista nove pločice u kući ili mogu pričekati drugu godinu.
Novac smo, naime, trebali "ulupati" u klimu i to nekakvu s turbo pogonom koja se po omgućnosti sama pali, kada je prevruće.
Jučer smo umjesto klime montirali po jednu deku, trenerku, bodi i čarape.
Toiko o dugom, vrućem, zagrebačkom ljetu.
No ipak priznajem, ovako mi je možda draže.
Da je tu sad sparno kao što nam je bilo na moru, vjerojatno bih se pojela od muke znajući da se moji kupaju u Zoraću ili Milni.
A još više ne bih podnijela činjenicu da sam na moru mogla ostati do 1.09 ali eto, nisam.

[što ljubav čini od čovjeka:D]

Tako smo se mi eto, prije ravno tjedan dana, vratili u metropolu i još uvijek se privikavamo na vremenske uvjete i na život bez brčkanja u moru.

Zaista ne znam što bih napisala, valjda mi je sol isprala i pročistila sve moždane stanice, no uvjerena sam da će uskoro opet biti pune prašine, a samim time i ovaj blog će križati dane na svom kalendaru.



- 20:01 - Prokomentiraj (10) - Zagrebi - #

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moje rukotvorine
Prvu sam ogrlicu napravila još u školi, rastavivši noninu krunicu. Povezala sam je žicom od umjetnog cvijeća, a kopču sam napravila od stare naušnice. Tada se rodila ljubav između mene i žice, staklenih perli, umjetnog cvijeća, gline i plastelina. Nedavno je završena 100-ta ogrlica, a neke od meni najljepših su tu:
Fotografija: T.M. i M.M.















At Free games @ GameNest you will find tons of free online games thet you can play right in your browser: action games, arcade games, sports games, flash games, puzzles and more! No matter what kind of online games you like to play, we have them all! Disclaimer: Free games @ GameNest site was created for only one reason - to bring web surfers the best and newest free online games . By no means do we claim that any free online games on this web site to be our creation, or take credit for making that games. All the games on this web site are sole property of their creators and designers, we are only helping them sstrongad their excellent work. We also take no responsibility for any content published in any game made available on this web site. Thank you very much for playing free games on Free games @ GameNest!

2004, 2005, 2006 © BigMamma - sva prava pridržana
www.mama-mami.com | www.eglasnik.com | www.cromma.com