opis slike

Bad Blue Boys Otočac

27.08.2006., nedjelja

DRAGI MOJI BBBoysi EVO MENE NAPOKON!!!

Baš kao što naslov posta kaže - EVO MENE NAPOKON!!!

Od ovoga trenutka opet ću biti s vama, vratio sam se iz Crikve (dobro, moram još sutra skoknut tamo po neke papire) i mogu vam reći da je bilo UŽASNO!!!
Znam da sad svi mislite: "Koji je njemu k****!? Kako može u Crikvi bit užasno!?", al ljudi moji vjerujte umro sam od dosade, katastrofa, ekipa nikakve "ni za lijek", sama djeca i starci, grozno!!!

No dobro, nećemo o tome, kao što svi znate ispali smo iz LP al nema veze, od Arsenala nije nikakva sramota ispasti, a ovom prilikom želim čestitati igračima koji su stvarno odigrali odlično (OK, onaj drugi gol nismo smjeli primiti al što je tu je), ali ono što me je potpuno zadivilo su naši BAD BLUE BOYSI, onakvo navijanje samo mi možemo pružiti, najjači smo definitivno, svim dečkima koji su bili u Londonu treba dignut spomenik!!!

Danas je Dinamo dobio Cibaliju u gostima 0:1 pogotkom Eduarda u 79. minuti, a Andersonu je poništen čini se regularan pogodak, uglavnom i dalje imamo 100-postotni učinak!

Kao što znate u 1. kolu Kupa UEFA-e smo izvukli AJ Auxerre i mislim da se to može i mora proći!

Toliko za sada od mene, čitamo se uskoro opet!


AJMO DINAMO, NEMA PREDAJE !!!

- 21:36 - Pametuj malo (45) - ...ako imaš tinte... - #

21.08.2006., ponedjeljak

Dosada...

Pozdrav svima! Malo mi je dosadno pa sam bio lagano kreativan i napravio dvije slike koje sam odlučio podjeliti s vama,slobodno ostavite svoje komentere, pohvale i kritikesmokin
Šef bloga je još odsutan i ovim putem ga pozdravljam.wave
toliko od mene...
neka živi dinamo i majka hrvatskahrvatska

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

cool-ya know tha name!?-party






- 18:04 - Pametuj malo (47) - ...ako imaš tinte... - #

16.08.2006., srijeda

dINAMO-ARSENAL slike sa tekme

Image and video hosting by TinyPic

ljudi evo napokon sam skupio vrmena da objavim neke slike sa tekme! kao sto znate "glavni urednik" ovog bloga je odsutan do daljnjega pa sam ja (YA KNOW THE NAME!?) konačno preuzeo glavnu riječ na blogu HA-HA-HA-HA party burninmad cool
zejeebavam se...
Buraz kaže da si nikad neće oprostiti što nije mogao na tekmu ali je** ga što je tu je...Na TV-u je vidio što je mogao, a doživljaje sa sjevera sam mu ja prepričao jer ovog puta nisam bio previše janpi...
Navijenje je bilo predobro i trnci su me prolazili cijelu tekmu ali vratimo se
prvo na početak...
dakle, prvi dan Bog stvori nebo i zemlju...smijeh
ne,ne priča ide ovako.Novalja ponedjeljak 07.08 negdje oko 9h nakon cijelovečernjeg izlaska i abnormalnih količina alkohola stvorim se u kampu,kako sam tamo došao I don't know,zaje**** ljude po kampu i žicam cigare.Poslje par litara vode krenem prema šatoru vidjeti jeli se V. vratio iz vana ali njega nema pa odlučim malo odspavati, no zbog prevelike vrućine odustajem od spavanja i vraćam se ekipi u kamp koja me ponudi grahom a ja naravno ne odbijam.Poslje ručka zajebancija,izležavanje pa opet zajebancije i već je 15h.Vraćam se do šatora kad tamo V. spava kao mala beba,bilo mo ga je žao buditi jer je izgledao kao da ga je tramvaj zgazio pa polako počnem pakirati stvari!Nakon što sam se spakirao budim ga i krećemo lagano prema trajektu! Nemamo nikakov prijevoz pa idemo pješke,tješimo se da nije 7km do Žigljena puno ali cestama nikad kraja i nakon nekih 5km pokupi nas lik sa kamionom te nas baci do trajekta!
Kad smo napokon prešli na kopno utrpavamo se curama iz Otočca koje se isto vraćaju doma u prikolicu
1,5 x 1,5m i umiremo od smijeha,one nam nude da legnemo u prikolicu i pokrijemo se ceradom ali mi ipak izlazimo na magistrali!E tu počinju problemi,mrak pada a nitko nam ne staje i već lagano pizzdimo no nakon par sati stopiranja staju nam neki talijani i odvezu nas do prve benzinske tamo kupujemo vodu jer smo dehidrirali i nastavljamo stopati.Vrlo brzo nam staju dva Njemca u kombiju i voze nas do senja! U Senju na pivu i zovem buraza da dodje po nas.Dolazimo u Otočac oko 01h i ravno na net vidjeti kad je ujutro bus za ZG pa u krevet!Ujutro u busu nam se pridruži neka cura koja isto ide na tekmu pa ju pozdravljam ovim putem i u Josipdolu nas neki Boys časti pivom njemu isto pozz! Stižemo u ZG pa ravno u Cannibal gdje nas čekaju karte,konobar inzistira da roknemo pivu a nas je teško za nagovorit.Nakon svega toga odlazimo u Konzum po pečeno pile i ravno u stan od V.-a! Poslje klope zaspemo i budimo se u 17:30h,panika moramo stignut popit koju pivu prije tekme i nemilosrdno navalimo na Q-packove putem do stadiona,tamo nalazimo na ostatak Boysa iz otočca,njih 20-30 i uz pjesmu krećemo prema stadionu!Naravno tu se popije još koja limenka žuje a sve Ostalo je povjest!
Poslje tekme završimo u purgeraju napijemo se i odemo u stan spavat!!!
Sve u svemu provod koji se pamti do kraja jeb**** života!

evo par slika:

Image and video hosting by TinyPic

Ekipa Boysa iz OTOČCA,jebote kolko nas ima...


Image and video hosting by TinyPic

Fenomenalna koreografija


Image and video hosting by TinyPic

prije tekme

Image and video hosting by TinyPic

Bakljada

Image and video hosting by TinyPic

S. Tha Lik







pozdrav svima a pogotovo burazu u crikvi i D****** na Krku!


!







YA KNOW THA NAME!?(veličanstveni)

Image and video hosting by TinyPic

OVER & out



- 17:26 - Pametuj malo (19) - ...ako imaš tinte... - #

03.08.2006., četvrtak

DINAMO - Arsenal




Evo ga, to je taj vrijedan papirić za koji se danas čekalo i nekoliko sati u redu na Borongaju i Kvatriću!

Neki su imali sreće pa su ga nabavili bez neke prevelike muke jednim jedinim telefonskim pozivom upućenim iz Novalje (V. i M.), ja ga nažalost nemam ali ionako ne bih niti išao da ga imam, j**** ga, obveze u Crikvenici baš u utorak headbang!

Od naše ekipe nemam pojma tko ide, navodno se organizira nekakav kombi ali nisam 100% siguran za to, ja ne idem pa nisam baš ni u toku!

Nego, dajte mi recite idete li vi, tko ima od vas kartu, za koju tribinu, i tako dalje!?!?!

Pozdrav i čitamo se!


AJMO DINAMO, NEMA PREDAJE !!!

- 20:16 - Pametuj malo (42) - ...ako imaš tinte... - #

02.08.2006., srijeda

NOVI POST, BILO JE I VRIJEME ZAR NE!?


Napokon sam uhvatio vremena i volje za napisat novi post, bilo je vrijeme jel da!?
Uglavnom, bio sam nekoliko dana u Novalji (ludilo, tulum non-stop, voda u banani pa se pila isključivo točena žuja), a za vikend je došla moja N. iz Njemačke pa trenutno njoj posvećujem maksimalnu pažnju, ipak je tu samo do 12.08.!
Ovako, tijekom ovih nekoliko dana dogodilo se puno toga vezano za našu svetinju - Dinamo!
S čime početi, najprije smo demolirali Ekranas u gostima 1:4, nije da smo baš briljirali igrački ali i to je bilo dovoljno za pobjedu protiv slabašnih i pomalo smiješnih Litavaca, ali smo im zato definitvno održali lekciju iz navijanja.
Kao što znate u Litvu je otišlo oko 150 najvjernijih BBBoysa, a na tekmi je bilo nešto i nereda, ali o tome nećemo na netu, uglavnom svaka čast dečkima koji su bili jer trebalo je provesti između 30 i 40 sati u busu u samo jednom smjeru da bi se došlo na tekmu, i onda tako još natrag u Hrvatsku!
Dalje, za Dinamo je na 3 sezone potpisao njemački reprezentativac, veliki Jens Nowotny, po meni je to najjače pojačanje Dinama još od povratka nezamjenjivog "Žutog" krajem prošlog stoljeća, a možda čak i najveće pojačanje i uopće ime koje je igralo u plavom dresu i 1. HNL-i!
Za to mogu samo reći - Jens, sretno i uživaj u ZG-u, svi te podržavamo, nadam se da ćeš opravdati naša očekivanja!
Nadalje, kao što svi znate Dinamo je u 3. kolu dobio viceprvaka Europe, FC Arsenala, mislim da nismo mogli dobiti jaču momčad nažalost, ali sam i u neku ruku sretan jer ne sjećam se kada je posljednji puta u Zagrebu gostovala jedna tako velika ekipa kao što je Arsenal, a budući sam ja vječiti optimist reći ću i to da sam 99% siguran da ćemo pobijediti u Zagrebu, a ako ne primimo pogodak tko zna, možda se i nama jednom posreći!
Što još? E da, Dinamo je u subotu osvojio prva 3 boda u 1. kolu HNL-e pobijedivši Slaven Belupo 1:0 na Maximiru pred oko 8000 gledatelja, bio je to i debi Jensa Nowotnyja koji je po mojem osobnom mišljenju odigrao dobro ali nije niti imao previše posla!
Bila je to malo čudna tekma sa neshvatljivim potezima Josipa Kužea, ali dobro, vjerojatno je na taj način pokušavao zavarati Wengera, uglavnom ne baš sjajna igra ali opet dovoljno za pobjedu!
Od naše ekipe su na tekmi bili samo H. i C., pokušavali su skupiti još ekipe ali svi su bili na moru manje-više, zvali su i mene ali sam bio u Novalji, po povratku sa tekme sam ih sreo u gradu, kažu da je bilo dobro ali je na sjeveru bio neuobičajeni broj klinaca u dobi 4.-5.- razreda osnovne škole!
Bilo kako bilo, ja sam gledao kraj prvog i cijelo drugo poluvrijeme na TV-u i mogu samo reći da se navijanje čulo više nego dobro, na trenutke čak i odlično!
Na tekmu nisu nosili niti fotić niti kameru pa ovaj put slike nećete vidjeti!
Večeras je tekma protiv Ekranasa, ja ne idem ali mislim da od ekipe ipak netko ide!
Za Arsenal 08.08.2006. u 21:00 u Zagrebu još nisam siguran ali znam da se iz Otočca sprema prava invazija na tu tekmu, ja ne znam da li idem jer baš taj dan imam nekih neodgodivih obveza, a i ne ide mi se jer znam da će to biti cirkuska parada, isto kao i 13.05. u zadnjem kolu protiv Hajduka!
Jučer sam dobio informaciju da nekoliko BBBoysa iz stare ekipe iz Otočca ide u London na tekmu, sretno im bilo!
Toliko za sada, pozdrav!


DINAMO DINAMO, ZNAJ DA MI TE VOLIMO, MI SMO UZ TEBE, MI SMO UZ TEBE, ZNAJ DA NEMA PREDAJE!!!!!!!

- 18:15 - Pametuj malo (17) - ...ako imaš tinte... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (10)
Svibanj 2006 (13)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KONTAKTI
kale_bbb@yahoo.com

------------------------------

.:AKTUALNA PJESMA:.
...IGRAČI ODLAZE, UPRAVE PROLAZE, U DOBRU I U ZLU, SJEVER JE UVIJEK TU, ALE ALE ALE ALOOOOO...VOLIM DINAMO, JER JE ŽIVOT MOJ...
najbolje dočarava trenutno stanje u klubu i oko njega
---------------------