18.08.2010., srijeda

Svijet oko nas

Taman samo prinio šalicu kave ustima, kad je zazvonio telefon.
Plačnim glasom, sličnim ceketu Elegovićkinom, moj kršni vlajski podstanar, diretur i meneđer, suprug i otac, umjesto pozdrava mi je priopćio – „Ja ne mogu piškiti ni kakiti! Pomagaj!“
Ne, doktor mu ne treba, veli, ali je prčkao po vodokotliću i nešto zeznuo.
Konstruktivnošću pregovarača i strpljenjem oca i djeda pojasnio sam mu, kako će prije propiškiti i prokakiti ako sam nazove vodoinstalatera u susjednu zgradu i dogovori termin. Ne, veli moja Elegovićka runjomuda, da neka ja; ja ću to puno bolje. Iz druge države.
Konstatiravši kako njemu ne odgovara u radno vrijeme vodoinstalatera, gotovo se obrecnuo na moj dobronamjerni narodski savjet preuzet iz naravoučenija Vase Pelagića, kako u tim situacijama za prvu pomoć dobro djeluje najnormalnije koristiti toalet, pa ga saprati vodom iz prve dostupne kante.

Austrijski biznismeni najavili su se za 0900 sati. U 1123 – tada smo trebali, nakon kraćeg sastanka, biti stotinjak kilometara dalje - nazvali su me uz plačokmečavo pojašnjenje, kako ih na granici balkanske Bosne ne puštaju ući jer, zamisli, istekao im je zeleni karton; pa kako sad to ne mogu dalje bez toga, te gdje to ima?!
Gurajući novu slamku u svoje ranije načeto strpljenje oca i djeda, telefoniram jednom predsjedniku nadzornog odbora, jednom gradonačelniku i jednom dekanu i pojašnjavam da ćemo malko kasniti. Zeleni karton prešućujem.
Pola sata kasnije, u nevjerici gledam odjeću mojih biznis – bata; ne bi je se posramio najfetiviji 3Ljanin; suncem izblijedile bermude i šarene košulje. Za poslovni sastanak pregovornog volumena od par milijuna eura.
Investitor, za kojeg nisam siguran u kojoj je fazi transseksualnosti, propituje o Behasaniji. Nije li službeni jezik turski. Te je li sad primirje. I kako se to jedna država zove i Be i Herc istovremeno. Jesu li Srbohrvati zbilja manjina.
Na sastanak u kabinetu načelnika ulazi noseći kapavu poluprozirnu vrećicu sa šljivama, kupljenim usput (na moj preventivni ukaz o muslimanskom postu).
Drugo ne nosi ništa. Niks vizitke. Niks bilješke. Niks hend-auts. Te smješkom a-la-telešoping izražava oduševljenje dobrim ljudima i divnim krajolikom. I ušuti, pseće upitno gledajući načelnika općine, u kojoj želi uz poštovanje svih procedura i javnog interesa pokrenuti milijunsku investiciju.
Preko hrskavih ljuskica vlastite tolerancije, rezignirano izlazim iz kabineta načelnika i zovem ga na mobitel, pojašnjavajući njemu-unutra ideju sastanka i upućujući, što transseksualnog investitora treba pragmatično i gazdinjski pitati i što mu ponuditi.
Vraćam se u kabinet; načelnik rutinski potpisuje hrpe općinskih odluka, namigne mi i krene očinski propitivati investitora, koji odmah počne mahati rudimentom repića...
Izlazeći malo kasnije, investitor – ujedno menE-Đ-er globalne korporacije - mi u poluglasu pojašnjava kako je načelnik zagrizao, očito upućen u materiju i spreman na suradnju, te kako bi bilo dobro da JA u ime korporacije (za koju dakle ne radim) sročim konkretno pismo namjere o ulaganju u dvadesetgodišnji projekt.
Kimam glavom, pokušavajući rasplesti pogled lijevog i desnog oka.
Kad odrastem, bi'ću bizmismen.
/Na rastanku od mojih Austrijanaca, očekivao sam plaćanje odrađenih deset sati konzekutivnog prevođenja. Pitali su me zamjenski, imam li par maraka, da kupe sladoled./

Digresija:
Ako slučajno satima sjedite u nekom makroidno neumjerenom SUV-u sa kožnim sjedištima, nemojte mokro znojnih leđa izići na brdski vjetar pa odmah potom u rudničko okno.
Završit ćete sa drhtavicom na plus 30, na Coldrexima umjesto na Žuji.

Nedavno, frendica Američanka uvukla me kao savjetnika u svoj projekt Bogomoljka VII/10.
Sviđa joj se neki lik, ali on baš ne trza očekivano; ona na jednom kraju svijeta i panična zbog biološkog sata, on na drugom kraju i sretan u svojoj koži.
Uz par solidarnih savjeta i tumačenja, poželim joj sreću u projektu i naglasim kršćanskoljubavnu raspoloživost kratkoročnog tješitelja, ako zatreba.
Visprena moja prijateljica pak krene sve mailove i chatove sa Ciljanikom proslijeđivati svim prijateljicama, pa tako i meni.
I sve ga one osude; drvlje, kamenje, kreten, nepoduzetan, mlakonja, ne zaslužuje on nju tako lijepu a pametnu; bla.
Meni neugodno. Pokušam, ma nije, cure, pa čovjek je gentleman a ne spasiflaster; poštuje curu i ne želi joj davati lažne nade, velim ja, ali ne; da sam i ja isto muško i svi mi isti i ...
... Nešto kasnije, mila Američanka spomene svog dečka.
Na moje pitanje, kud onda spada Ciljanik, veli – pa, njega samo trebam kao sigurnosnu odstupnicu.

U epilogu ovog upošća najljubaznije molim sve žene, majke i supruge:
Ako znate da će umjesto vas usisavač prazniti vaš muž, makar mu napomenite – nakon što je taman od glave do pete oribao kupaonu – da ste jučer usisavali prosutu tintu iz tonera.
Slijedeći ovu jednostavnu molbicu, muž će vam duže trajati, a nećete ga morati niti propitivati, djeluje li on to možda nervozno (dok u pozadini kipi ručak po netom opranom šporetu)...




- 13:10 - Stisni pa pisni (12) - Papirni istisak - #

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Studeni 2017 (1)
Listopad 2017 (1)
Srpanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (2)
Veljača 2017 (1)
Siječanj 2017 (3)
Studeni 2016 (1)
Listopad 2016 (4)
Kolovoz 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (4)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (4)
Ožujak 2016 (5)
Veljača 2016 (2)
Siječanj 2016 (4)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (2)
Listopad 2015 (2)
Rujan 2015 (5)
Kolovoz 2015 (1)
Srpanj 2015 (3)
Lipanj 2015 (2)
Svibanj 2015 (5)
Travanj 2015 (2)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (4)
Siječanj 2015 (2)
Prosinac 2014 (5)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (6)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (4)
Ožujak 2014 (7)
Veljača 2014 (3)
Siječanj 2014 (4)
Studeni 2013 (2)
Listopad 2013 (2)
Rujan 2013 (3)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (4)
Lipanj 2013 (1)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Potaknut monotonijom provincije u kojoj privremeno živim deset godina, znatiželjan na oca Dalmatinca, introvertiran na majku Njemicu, ponekad u čudu na suprugu Tuzlanku, u životu svugdje pomalo, ovog pljuštećeg popodneva udovoljavam Vodenjaku u sebi i nekim dobronamjernicima koji me gurkahu na blogojavljanje, i ... kreće općeobrazovni blog introspektivnog snatrenja...

... a zašto baš Shelly Kelly?
Isključivo hommage imenu.
Interes za zrakoplovstvom odveo me u vrlo slojevitu priču o mogućoj kolateralnoj žrtvi interesa politike, o raznim licima istine i slučaju trenutka, o nafaki i sićušnosti svih nas na nekoj apstraktnoj, univerzalnoj šahovskoj ploči - privilegija je, moći pričati ...
(Šlagvort za zainteresirane - let IFOR-21, Ćilipi 1996. ...)


O bloženju načelno i konkretno:
"Da većina ljudi ne zna pisati, kompenzira činjenica što ionako nemaju što reći."
(Harald Schmidt)

"Nikad ne treba očajavati, kad se nešto izgubi, osoba ili radost ili sreća; sve se još divnije vraća. Što otpasti mora, otpada, što nama pripada, uz nas ostaje, jer sve se po zakonima odvija, koji su veći od naše spoznaje i s kojima smo samo naočigled u suprotnosti. Treba u sebi živjeti i na cijeli život misliti, na sve svoje milijune mogućnosti, širine i budućnosti, naspram kojih ne postoji ni prošlo niti izgubljeno.-"
(Rainer Maria Rilke, Rim, 29.4. 1904.)

"Inženjeri su deve, koje jašu ekonomi."

"Pametan čovjek nema vremena za demokratske većine."
(prof. Branko Katalinić)

"Malo ljudi vlada umjetnošću, plašiti se pravih stvari."
(Juli Zeh)

"Niemand lasse den Glauben daran fahren, dass Gott mit ihm eine grosse Tat will!"
(Dr. Martin Luther)

"Što manje ljudi znaju o tome, kako se prave kobasice i zakoni, to bolje spavaju."
(Otto von Bismarck)


Dnevnik.hr
Blog.hr

Napomena:
Za sadržaj linkova objavljenih ili preuzetih na svom blogu ne odgovaram.

... a ako netko želi mene linknut', u diskreciji, vlastitom prostoru, bez obaveza, ne svojom krivnjom, djeca ne smetaju itd ...:

grapskovrilo@gmail.com




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



...Godišnjem dobu sukladno...

Image and video hosting by TinyPic





... Uvijek ću se nakloniti imenima ...

Ernest Hemingway, Jacques Prevert, Peter Ustinov, Willy Brandt, Hans Dietrich Genscher, Brunolf Baade, Hugo Junkers, Ferry Porsche, Ruth Westheimer, Leni Riefenstahl, Dean Reed, Astor Piazzolla, Amalia Rodriguez, Ana Rukavina, Dieter Hildebrandt, Ivica Račan, Nela Sršen, Boris Dežulović, Ayrton Senna, Niki Lauda, Al Pacino, pater Stjepan Kušan ... i ima ih još mnogo, Bogu hvala ...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic