srijeda, 21.04.2010.

5. dan zatočeništva u Tokiju iliti Why, o why will I miss Why? ???

Danas sam trebala ići na koncert grupe Why? kojem se veselim jedno valjda godinu dana. PM. Ajd bar da stignem na Deerhoof 26.4....

Pa me to podsjeti da se zadržim još malo na Luki Bebiću, ionako ovih dana nikako da ga iz glave izbacim. Lješkari se on sada doma sa svojima i piše reportaže iz Tokija po domaćim časopisima. Da reportaže, čitam da i haiku slaže. Kada bi znao što haiku uopće je. Čitam da Japancima, narodu koji ima najnižu stopu oboljenja od raka iako su strastveni pušači, narodu koji jede sirovu ribu i pije zeleni čaj i dok spava, narodu u kojem prosječni građanin ima 45 kila, tom narodu on, čovjek od 150 kila, poručuje da trebaju jesti maslinovo ulje s ribom jer je dobro za krvožedni sustav?! Ostavimo sad ovo 'krvožedni' postrani, it was probably lost in translation :P :P Jest da mu je opsesija poklanjati okolo maslinovo ulje kao neko neviđeno čudo, ali mene zaista zanima što je točno Hrvatska dobila ovim posjetom? Hoće li više japanskih turista na Jadran? Hoćemo li im podvaliti sad koju tunu više? Dojma sam da smo više na promociji Hrvatske odradili dragi i ja objašnjavajući običnom radnom Japancu gdje Hrvatska uopće je (btw, ne pokušavajte Japancu reći Kroejša jer ostaje zbunjen - recite Kroacija i sve mu je jasno :))) ), kako se kaže hvala i da je to zemlja koja živi od turizma i da dosta Japanaca dolazi u Hrvatsku, pa da bi trebali i oni. Promoviramo mi eto skroz za džaba dok istovremeno dajemo Bebiću vlastite pare da i on to radi. Samo je pitanje - što on ustvari radi? Što on nije mogao produžiti svoj boravak za par dana pa kući redovitom avio linijom? Zar se to jadnom iscijeđenom državnom proračunu ne bi isplatilo više od izdataka kroz koje su prošli vraćajući njega i kompaniju pošto poto kući? Nije problem, budu i za te karte neki namet stavili da popune naplanirano nastalu rupu u budžetu. Razmišljam kome bih ja mogla staviti neki namet da se i moje rupe u budžetu popune? Mogla bih mački dati malo manje hrane, sad je ionako proljeće, mora da miševa na polju ima uvrh glave, sad im je to vrijeme. Pa nek se maca snađe, kao što ću morati i ja. Što me opet podsjeti na velebnu Bebićevu izjavu da glavno da su se uspjeli vratiti bez gubitaka.... Trebam li zaista ponoviti cijeli gornji i cijeli jučerašnji tekst? Mene je ovaj produžetak stajao 3320 kn za hotel za 6 dodatnih noćenja, cca 600 kn prijevoz sa i na aerodrom, cca 1400 kn za prehranu za 7 dodatnih dana te 5 dana nebivanja na poslu za koja ću vjerojatno morati uzeti neplaćeno jer nemam više godišnjeg. I eto u samo nepunih tjedan dana ode cijela moja mjesečna plaća. Možda da pitam Bebića da mi makar račune plati, sad kad je već u Zagrebu i kad već nije imao gubitaka (a vidim, ima i dobitaka piskarajući)?

A kada smo kod prezentiranja Hrvatske i gubitaka... Da se svi ti političari barem malo više bave narodom umjesto sobom, znali bi cijeniti rad određenih ljudi u Hrvatskoj koji su na promociji Hrvatske odradili puno više nego naš dragi ministar turizma, poznat po tome da ne putuje i ne odsjeda nigdje. Vjerojatno nikada niti ne jede vani, osim kad mu komitent skuha neku važnu večeru. Žedno uho festival kojeg je iznjedrio Mate Škugor je od Zagreba napravio takvu famu u svijetu da evo ja razgovaram s Amerikancem tu u Tokiju i on mi govori da je baš maloprije pričao s nekim o Zagrebu (kada smo rekli da smo iz Zagreba) i da imamo nabolji festival i odlično mjesto za svirke i dobre ljude i da jedva čeka opet doći u Zagreb. A ja mu onda moram reći da nema više toga, da je naša draga vlada sa svojim super proračunom koja ne može Bebića i kompaniju ostaviti 2 dana da odavde vode poslove nego im plaća basnoslovne organizacije i putovanja, odjebala festival i ukinula mu sredstva i da sada više nema zašto dolaziti u Zagreb. Al nisam mu to rekla jer još uvijek ni sama u to niti želim niti mogu vjerovati. Pa neka onda Bebić izvikuje koliko god hoće parole da nije on išao u razgledavanje i špacirung nego da je on tu zbog diplomatskog posla te također da su diplomatska putovanja sada 'in' (WTF?!). Ja osobno znam 5 stranaca koja su obožavala Zagreb upravo radi festivala Žedno Uho. A ja i ne znam baš puno ljudi.... I sve dok vlada neće znati dešifrirati ovakve strašno nerazumljive i komplicirane rečenice, bit ćemo tu gdje jesmo. Odosno, bolje rečeno, dok ljudi napokon ne počnu pokazivati da nisu ovce, jer to bi se ipak moglo dogoditi prije nego onaj prvospomenuti scenarijo.

Mrnjh, izlizalo mi se ovo s Bebićem. Više se ne mogu niti nervirati zbog toga što se osjećam kao građanin drugog reda jer su se sve novine i portali raspisali o patnjam mladog Bebića, a što li se događa s drugim građanima Hrvatske (i ima li kojeg uopće!) apsolutno nikog nije briga. Bebić je vjerojatno omastio brk i s pisanjem reportaže za Globus. Ne mogu ovdje kupiti Globus pa ne znam kakva je reportaža, ali ono što se da naslutiti iz online izdanja je da je puno više bio fasciniran time što je u malenoj hrvatskoj ekspediciji vladalo dobro raspoloženje nego bilo čim drugim što je mogao opaziti u kulturi dosta drugačijoj od naše.

I STOGA, dosta je kukanja i jadikovanja, agitiranje ćemo ostaviti za druge vidove komunikacije, a u ime svega napisanog krećem u iznošenje svojih doživljaja iz Japana. Možda ne bude baš kronološki jer su mi ove vulkanske traume još svježe, ali doći ćemo i do fun facts :)

Teaser:

- 16:33 -

ajde de (0) - ne printaj! čuvaj šume. - \u0x23

<< Arhiva >>