utorak, 06.01.2009.

Wheels of fortune

Dok je nova godina još friška, postoji tendencija da se svemu što nam se dogodi pridaju razno razna značenja, traže skrivene poruke, da se te dane i događaje gatarski čita kao šalicu popijene kave. Prvi dan u ovoj godini mi je katastrofalno krenuo - bio je to niz pogrešno donesenih odluka i loših raspleta. Prva stvar sljedećeg dana koja mi se dogodila bila je da sam osvojila ogromnog pandu. Saker sam za plišane životinje, a kod plišanih životinja veličina je oduvijek bila bitna :)


Rano ujutro krenuli smo u nabavku potrepština za skijanje, a prva stanica bio je King Cross. Čim sam ušla oduševila me je ogromna kutija za hvatanje igrački - moja valjda najdraža sajamska igra. Ubacila sam 5 kn, namjestila ogromnu hvataljku i zatim je gledala kako podiže jedinu igračku koja mi se sviđala - velikog pandu. Nisam se htjela veseliti do zadnjeg trenutka, ali kada je hvataljka donijela pandu do rupe i kada su se vratašca počela dizati, nisam mogla vjerovati da sam upravo osvojila ogromnog plišanog pandu.

I što mogu iščitati iz takvog početka godine? Kao u uvijek - da će biti fakat crappy dana, ali će biti i onih koji će me iznimno veseliti i koja ću rado pamtiti. To je neizbježno. Bitno je samo uhvatiti dobar omjer.

- 14:51 -

ajde de (0) - ne printaj! čuvaj šume. - \u0x23

<< Arhiva >>