utorak, 14.10.2008.

Kmeeeeeeeeeeč!

Hoću projektor! Hoću, hoću, hoću i hoću projektor! Zašto se ne može samo realizirati ako ja dovoljno puta kažem da ga hoću!?

Fakat su skupi. A onda kada sam nekako pregrmila da ima i onih koji nisu tako skupi, ispalo je da ti koji nisu kao skupi ništa nevaljaju - za ono za što meni treba.

Nisam baš bila 100% ziher da li će ideja s projektorom upaliti. Pa smo jedan vikend posudili projektor i napravili probu, prije nego spizdimo hrpu novaca. Bila sam instant zaljubljena. Samo mi je užasno žao što se nisam sjetila slikati pa da se vidi kako je to divno izgledalo. Pogledali smo 3 filma uz hrpu kokica, a meni cijelo vrijeme smješak nije silazio s lica. Ovo je genijalno - konstantno sam mislila. Odmah sam se bacila na detaljnije istraživanje o projektorima, u startu pokošena njihovim cijenama, pomalo očajna.

I onda se na trenutak bila ukazala jedna bljedunjava prilika da bi možda mogla isposlovati dobar projektor za ne tako skupo novaca. Prilika koja se mogla realizirati samo na taj jedan jedini način jer se ne radi o dućanu nego o nekakvom specijalnom dealu koji netko ima i koji je baš mogao preko toga, kad je već uzimao sebi, uzeti još dodatni komad. Tu sam se bila nekako skroz raspala jer se na trenutak činilo da bi već tu večer mogla uživati (olakšana doduše za cijelu jednu moju plaću i još zeru više) u nadnaravnom osjećaju dok gledam likove nekog starog filma iscrtane i rastegnute na zidu moje dnevne sobe, pri tome evocirajući uspomene s projekcije "Bringing up Baby" (Cary Grant, Katharine Hepburn) u Muzeju moderne umjetnosti (MoMA) u New Yorku.

U subotu je Zoran ujutro bio rekao - kaj, idemo po projektor? Spriječila sam ga u napadu ludila jer nakon nesretnih događaja ovog ljeta ostali smo financijski prilično iscijeđeni (ali ipak nekako još na životu). Danas kad smo krenuli doma, Zoran je umjesto desno, na moje urlike: Lijevo, skreni lijevo!!, na kraju skrenuo lijevo pa prema HG Spotu. Na čas sam pomislila da ćemo zbilja to učiniti. Ali doma smo se vratili samo s peglom - 149kn, moliću.

Kad skužimo kako su prjektori skupi, počnemo razmišljati da se zadovoljimo nekim lijepim LCD/plazma TV-om, jer su oni značajno pojeftinili i više uopće nisu nepriuštivi. Ali svaki puta kada ugledam sliku na tom televizoru i sjetim se onog probnog vikenda s projektorom, suze mi navru na oči od pomisli da bi se ikada mogla zadovoljiti tako groznom slikom kakvu isporučuju flat televizorski ekrani. A i činjenica je da ne želimo TV, pa i tu pada u vodu trenutna pomisao o zamjeni projektora televizorom.

Tko zna, možda sutra :)))))

By the way - danas sam opet dobila račun od T-Coma, HT-a, kako god se željeli nazvati. Samo su me podsjetili kako je prošlo JOŠ mjesec dana, a da se oni K..Ca nisu pobrinuli za moj slučaj, osim što su uložili trud da mi pošalju račun.

- 21:44 -

ajde de (6) - ne printaj! čuvaj šume. - \u0x23

<< Arhiva >>