Važno je zvati se Ante

utorak, 08.07.2008.

još jedan utorak

Ne znam kae..noćas su elijeni sišli na zemlju i nadrkali naciju..možda i šire. Neakve su munje sjevale i kiša padala i svi su nekak na pol dvanajst.
Ja u biti, al kad sam ja onda su i svi jerbo sam ja jedna kakodakažem trendseterica. rolleyes
Vozim se po gradu potpuno otsutna i ondak si mislim kak jedan vozački dio vozi, a ostalo džonja (=spava).
Strahujem da sve bitno prebiva u nesvjesnom, da neki hormoni i bogtepitaj kaj, mijene mjesečeve, ordiniraju mnome. Pa prema tome sve moje odluke pred i post rezoniranja (prije i poslije nekih događaja), zaključci, setovi razmišljanja, objašnjenja, "što smo naučili" itd, itd je jedan vako...PENIS OD OFCE.
Jerbo jutros nije ništa različito od juče i nemam nikakvog razloga za plačipičkat.
Al ni razloga za život.

SAMOKARANJE smokin:

Ubij se onda tonta loka!! Glupa si! headbang
Il živi punim plućima il ne živi. Al ne zajebavaj više! mad
- 10:28 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.