Važno je zvati se Ante

srijeda, 21.05.2008.

Dooooktoreeeee...

Dali su mi u dm-u naopako isprintan mens helththth. Ajme novine. Da je papir malo mekši uštedila bi rolu guz papira. Ampak!
Pročitah jednu nadasve pouzdanu i logičnu činjenicu da žene koje imaju velik omjer opsega bokova i struka imaju više estrogena i zbog njega(?) su jako izbirljive kaj se tiče fizičkog izgleda produživača vrste.
Znači zato sam taki izbirač-ne-gine-ti-otičar!
Što me momentalno vodi na današnji poslovni posjet bolnici za koju me vežu tako privatna i nježna sjećanjanjanjaaaa...
Zaljubiška sam se malo u vlastitog doktora mi, na kojeg sam nabasala tražeć ambulantu na odjelu lud.
Mašem ja tako s upotnicom čojeku pred nosom i pitam jesam na pravom mjestu ( oooo daaaa kaki ljepi med. brat bracoooo...fino) Kadli on doture!!
Evo datum za operacijon, napravi pretrage i dođi u 8. Pitam ja kaj s pidžamom i to??
(Ne mica, u tangama s bičem rolleyes)
Doktor visok črn Hercegovac, zgoooodaaaan...jesam rekla visok (pogledaj sa strane ak si ođe prvi put)? njami
Prokleti omjer.
To mi je zato.
No nisam o tome htjela. Opet.
Mućoo ljep..i onak malo brezobrazan, a istinski brižan.
Kojeg sam zavodila raskasapljena (njegovih ruku delo..hit me baby one more time zubo) kao šećući se hodnikom u nadi da ću uvatit ona dva korak kolko njemu treba da isti pređe. A usput rečeno moja reakcija na anesteziju nije bila rigoleto (hvala Bogec) nego nesvjestica!
Kako se dignem tako panem, kako poletim tako sletim...rofl tak da sam na sve "kave" od posjeta išla kao uz sveprisutno pridržavanje svakomalno sjedanje i pipkanje radijatora zidova i sl.
I doktoraaa...Aj viš tuzan
Elem tak drmava ja "šećem" hodnikom a glavna seka me gleda s obrvom na tjemenu: "mala moja, a da se nisi malo precjenila?"
Nisam babo, doca grize ko pitbul, al šta ću s njim, zauzetim , oduzetim??

GLAVNA TEMA POSTA
Poradi posla poslujem s mućo doktora. Ajme majko koja skupina. Ajme majko oholosti. Ajme majko matematičke i ine gluposti..
Iznimke ako postoje isključene.
Hvala.
- 22:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.