31

utorak

ožujak

2015

Onima koji će se prepoznati...

Duže vrijeme odupirem se nagonu da odgovorim na nesuvisle i bolesne provokacije pojedinaca koji navraćaju na moj blog. Jasno, ništa od ovoga što ću napisati ne odnosi se na sve vas koji ste svojom pozitivom i vjerom u dobar ishod liječenja unijeli puno, zaista puno zraka svjetlosti u moj život, vas većinu od 99,99 %. Onaj 0,01% koji u svemu vidi i želi samo zlo nije vrijedan pažnje, ali toga nije svjestan. Do sada sam tolerirala sve napisano, ali ponukana privatnim porukama ljudi koji se javljaju na blog, eto, pišem. Dakle, tebi koji ne znaš što je pozitivan pogled na svijet, tebi koji misliš da Bog kažnjava tko zna što(to čak ni ja ne znam a niti me zanima), tebi koji misliš da je Božja milost okrenuta od mene, reći ću ti – GRIJEŠIŠ! Eto sam, stigla u remisiju, prema prvotnim prognozama koje sam već odavno nadmašila ispunila bi ti se želja, međutim, ja ne ispunjavam želje zlim ljudima ni onima koji unose samo negativnost kako u svoj tako i u tuđi život. Ja sam optimist, ja vjerujem u čuda, vjerujem u anđele i spašena sam, za sada i s time sam zadovoljna. Žalosno je što na svijetu Bog mora stvarati i osobe poput tebe, na taj se način i on igra. Ponekad pokazuje i smisao za humor. Pokazuje ti i da virtuala NIJE stvaran život i da je jako žalosno kad se te dvije stvari pomiješaju. Pokušaj se okrenuti sebi i svojim problemima, ostavi se drugih ljudi o kojima ama baš ništa ne znaš. Navodiš moje prezime, a svoje pritom sakrivaš kao zmija noge....ista ona zmija radi koje su Adam i Eva protjerani iz raja od istog tog Boga na kojeg se pozivaš. Ponavljam, ako nemaš ništa pametno i pozitivno za napisati, okani se mog bloga. Istresi svoje frustracije na nekoga iz svoje okoline, ako te nije strah, na mene ne možeš djelovati. Žao mi je što nevini ljudi moraju čitati tvoje nebuloze. Obrisat ću, na zahtjev čitatelja, tvoje postove. Meni osobno ne donose nemir niti negativnost,. Odavno sam sve negativno maknula od sebe, što i tebi od srca želim.....

10

utorak

ožujak

2015

Ćutim....





U suzi pupoljka
Ćutim
Proljeće......


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.