29

ponedjeljak

srpanj

2013

Hvala ti...

Budi moje more,
obala daleka,
budi čvrsta stijena u dubini sna.
Budi oblak bijeli
moga modrog neba.
Za dodirom tvojim duša moja žeđa,
struna mog života
ruku tvoju treba.
U tišini noći
dok prikrada se sjeta,
ja znam da ćeš doći probudit mi san
i iza svega vremena i svijeta
znat ću da je život
još jedan sunčan dan.


05

petak

srpanj

2013

zaspalo je nebo....

Zaspalo je nebo
bojama
od snova,
razlila se sjeta
od mora do tišine
a mene
još uvijek zovu
daljine
iz kojih tiho dopire
tvoj glas.

Dotakni strune
pjesme iz daljina,
neka te uspava
mjesečev trag,
volim tvoje tihe
suze na dlanu,
samo one noćas
na obraz moj stanu.

Budi moje sidro,
moja luka sna,
budi moje more,
zaronit ću do dna
u tvoje ruke iznad vremena
i sata,
otvorit ću
snima zatvorena vrata...

03

srijeda

srpanj

2013

Najdražem biću.......

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.