27.03.2017., ponedjeljak

ponedjeljak , 27.03.2017.

- 16:18 - gukni (3) - štampaj - #

26.03.2017., nedjelja

Trice i kurčine kučine na uranku

Trice i kurčine kučine na uranku

nedjelja , 26.03.2017.
Kaj se tiče pomicanja vure.....
Inače se rano budim, ne zato jer sam vrijedan, već popodne odkrmim dobru partiju, pa nemrem noću tvrdo spavati,
a kao stari prdonja, čangrizalo, takav si po default-u.
Razjebe me to pomicanje ure.
Nekada je to imalo smisla, danas?
"Sumljam".

I onda to gašenje svijetala, te ekološke "osviještenosti",
ta preseravanja.
Zgodan osvrt, komentar, je dal Te Zombix:

"Ima li išta debilnije od gašenja svjetla na zgradi koja troši apsurdne količine resursa iz čiste objesti i zbog preseravanja u zemlji koja iz čiste objesti razbacuje resurse koje bi generacije i generacije mogle koristiti i onda se još kurči kako su nevjerojatno ekološki osvješteni i kao jako se brinu za planetu koju gaze svojom bahatošću i rasipanjem do neba time što su na pola sata ugasili svjetla? U gradu koji troši sumanutu količinu energije samo da bi imali skijalište u sred pustinje oni su ugasili svjetla na pola sata... jebote koja ekološka osvještenost."





To me tak podsjeća na ovu našu smećad, što se jenput godišnje ode naslikavati u Vukovare, Knine, Škabrnje.....
A rade,....rade. Vrijedni ljudi, nema šta!


- 06:57 - gukni (0) - štampaj - #

24.03.2017., petak

Bitka na Neretvi

Bitka na Neretvi

petak , 24.03.2017.
by Pablo Picasso



Plakat za film.
Veljko ga je u strahu pitao, da koliko će nas to koštati?

-sanduk vašeg najboljeg vina!
- 23:02 - gukni (1) - štampaj - #

22.03.2017., srijeda

Radić sa ljubičicama

Radić sa ljubičicama

srijeda , 22.03.2017.
Proljeće došloooo.

Ljubičice su jestive,
no jebeš to kaj su jestive,
već kaj su turbo dekorativne.

Pa smo raditja sa ljubičicama.






A i bagrem bu skoro,
pa koprive mlade, na čušpajz,
medveđi luk,
bazga čak,
onak pohanu, mladu.

- 16:16 - gukni (8) - štampaj - #

18.03.2017., subota

Lungići punjeni suhim šljivama

Lungići punjeni suhim šljivama

subota , 18.03.2017.


Dva lungića, cca 1 kg.
Krajeve sam nasekel na medaljone, a sredinu, lijepe "valjke" ostavil za filanje.
Posolil, pobiberil, zbušil rupu, te nafilal maslacem i suhim šljivama.
Prepekel na naglo u tavi sa maslinovim uljem i maslacem.
Maknul na stranu i prekril alu folijom.

Dio šljiva namočil u zdjelici sa bijelim vinom.

Medaljone posolil, popapril, uvaljal u brašno i na naglo spržil, te maknul pod alu foliju.
Onak, spržil na pol, da se lagano karmeliziraju, počepe pore, nda.



Na masnoći od pečenja (m.ulje, maslac), puknul 1,5 glavica luka, sitno sjeckanog, kratko dinstal, ulil cca 1,5 dcl vina, iz onih natopljenih šljiva, to zmiksal u kašu, štapnim mixerom,
dodal 2,5 dcl pilećeg temeljca i 2,5 dcl vrhnja za kuhanje, stavil u to lungiće i medaljone, te one razmočene suhe šljive i na laganici krčkal, poklopljeno, okrečući i kontrolirajući da se ne zaljepe za dno tave.

WARNING: Vodi računa o soljenju, s obzirom na pileći temeljac!!!



Za prilog pire krumpir. Zelena šalata.

I ondak smo sjeli za stol.
Mulac je došel iz svoje sobe, sjel, nikaj nije pital i odmah skopal šljive van iz filea.
Skoro sam mu oko skopal.
Skuliral sam se i:
-si kada to jel?
-ne
-a jesi bar probal?
-ne
-a jel znaš kaj je to uopće?
...........................................odustal sam dalje.
A ni Zmaj ni baš oduševljena.....seljača.
Ono, u stilu, kak može nekaj slatko sa mesom.
Mo'š misliti kak bi joj pasali nekakvi kineski slatko kiseli umaci.
Već sam ih radil, no zaboravil sam reakcije.




- 20:08 - gukni (4) - štampaj - #

14.03.2017., utorak

Dr. House and Mickey Mouse-i

Dr. House and Mickey Mouse-i

utorak , 14.03.2017.
I tak ti se ja razbolim, prije nekih mjesec dana.



Uz one "čukljeve", jebem ih čuknute!
Fotka je jučerašnja.
Nije noga bila takva, blaže je to bilo, no progresija uradi svoje,
uz svesrdnu pomoć dr. medicine,
a i Ovih, sveznajućih, poput moga Zmaja.
Počelo to nekom malom krasticom, pa svrbi to, pa ja to malo raščešem,
(i ja dr. isto), kadli, vidi kurca, počelo se to širiti,....
reko:
-da nije ambrozija, nda, to se zna širiti
Dade meni ova moja neku antibiotsku kremu, kad ono još gore.
Naoteklo, srbi, a kad dođe do tuda, najbolje dr.-u.
Dr. stari panj u penziji, mjenja moju doktorku, gleda, muči....
i ja sebi mam dijagnosticiram, te ordiniram:
-dotore, mogel bi to biti onaj zlatni stafilokok, crveni vjetar, čaaak,...
neki antibiotik, haa?

Pomislim na dermatologa!

-i ja mislim.
Veli dr..
I pijem ja klavocina tjedan dana, ono, još gore.
Ukinem ja sebi antibiotsku mast, jer to se proširilo po telu i oko njega.
Alergija, jebiga, što drugo?
Pomislim ja na dermatologa!

Jedne nedjelje, odem na Hitnu.
Neizdrživa bol, svrab.
Srede oni mene, tipa, antialergeni, morfiji, ultrazvukovi, skeniranja, ništa bakterijskoga, ništa tromboza, malo periferno slaba cirkulacija, paaa
"kak je slaba cirkulacija, tak ni antibiotik nemre tu, na to mjesto doći."
Pomislil ja na dermatologa.
No ne radi. Nije Hitna konzum, da dermatolog nedjeljom radi!

U ponedjeljak, pak svome doktoru, uvali on meni novu dozu klavlaxa.
Ja pomislil na dermatologa!

Prokleti dermatolog, nikak da mi iztađe iz glave!!!

Prešel ja uz klavlax na kremice tipa, srebro, nekaj anti-antibiotsko.
Srebro i vampire ubi, a đe neće ove male hajvančiće.
Malo hipermangana, veli doktor, ono, da sprži te beštije.

Čitavo vrijeme uredno radim, noga sve gora, ko krafna.
Bol, pečenje.
Sjetim se ja pak dermatologa.

Odem dr.:
-dr., a kaj vi mislite, jel bi bilo pametno otići dermatologu, da mu jeba pas mater!
-kakva je to komunikacija, kak se to izražavate
-joj, oprostite, nisam mislil na dermatologa, to, da mu jeba pas mater,
već na vaše postupanje!

On, dr. penzać, mijenja moju dr., koja specijalizira neki kurac.
S njom sam imal, davno, sličan okršaj.
Bio ja bolestan, kašljem, kašljem, lagana temperaturica, jedva diham...
kod nje, labos, ništa, drugi puta labos, ništa, treći puta,
puknem ja:
-daj ženo božija skini više te jebene slušalice sa vrata i poslušaj mi pluća,
daj mi jebenu uputnicu za vulkanizera.
Daaaa, kakva mi je komunikacija!
Odem gore na Zaraznu, eeee, toplomjer, piknu me u prst i nakon 15 minuta, da moram ostati ležati kod njih.
-Ma daaaa?
Studiraju oni mene, vade krvi i krvi, sade kulture, čak i za sidu, nemreju ništ naći, prošlo dva tjedna, ja sam od sebe ozdravio, onaj neki dr. Kuzmić, ili tak nekak, ne pušta doma, ja mu pričam da sam ozdravil,
ne i ne!
Odležim ja još dva tjedna, eto Kuzmića jedno jutro, sa njiha sto u viziti,
nasmijan, obrijan, otuširan, pljesne rukama i progovori:
-Ha! Alex, našli smo što vam je!
-G'dine doktore.....boli me kurac što mi je! Već dva tjedna vam trubim, da sam prije dva tjedna ozdravil, halooooo?

Izletil sam iz bolnice. Bolest "prvog poljubca" je bila.
U Ginisovoj knjizi sam. Prvi pacijent, izbačen iz bolnice!
Jel vam sada jasno, zašto su Zaštitari po bolnicama?
Komunikacija.


I čekam ja, ovak Bolan, svoju Zmajicu, da sredi neke preglede, nekaj, maspater!!!!
-Očeš da ti umrem? Pička mu materina i životu!!!!

Jel je sredila?
U dupe ju ljubim!
Zemlju, travu, asfalt, beton, mermer, keramičke pločice, tapison,.....
ljubim!!!!!
Gdje, njena stopa prođe!

Jebate, to se doktori svih fela, rastrčaše, oko mene, ko da im je Zmaj glavna šefica, a ne oni njoj.

I vidi kurca!
Slučajno bijaše ponedeljek, te radi dermatologica.
Ja kod nje, stara kornjača, negdje ko ja, skoro me odjebala,
da kaj kurac, da ja njoj ne pripadam, no
odozgora,
zapravo, odozdola, sa šaltera, došla mačka, pa joj objasnila nekaj.

Ajde, pogledala ona to i to je to!
Ono, kad te pravi stručnjak, stručno pogleda sa tri metra, a da te ne pipne i mam ti dijagnosticira sve i ordinira sve.
Mislim sestra je ordinirala.
Veli doktorica:
-a kaj će vam žena tu?
-to mi je komputer, diktafon, nemrem ja vas pohvatati, ne spikam latinski ko ona. Oćete da si jezika slomim?

Ubi me Ovo moje, psihički!
Ono, kad neznaš koji ti kurac, a sve ti gore i gore.
Ono, kad se tak šugav pojaviš negdi, a svi te izbjegavaju.
Misle da si zarazan.
Čak i vlastiti Zmaj, deca.

Ubi me psihički i ta bolnica i ta Hitna.
Imam ja velikoga mobitela i Interneta i 100 aplikacija.
Nemrem ja buljiti u to.
Blejim okolo, gledam ljude, detalje, sitnice, slušam te jecaje, hroptove, jauke.
Te starčeke, starice, što više gube neki ljudski oblik u svim tim raznim boleštinama, koji poprimaju oblike nekakvih kreatura.
Grozno.
Od onih ušminkanih, sa mnogobrojnom pratnjom, do onih samih, usamljenih, u dronjcima i krpama.
Onih, koji nigdje nikoga nemaju, pa sami obijaju vrata, do vrata, koji zapravo, ne shvaćaju, što im je, kako im je, kako će, danas, sutra.
Lijepo je imati nekoga, negdje!

A i to osoblje.
Presing je to veliki. Stres do stresa. Brdo informacija.
Trebaš ostati u svemu tome skoncentriran, koncizan i još imati tu jebenu komunikaciju. Jebeni je to presing na liniji nas Pacijenata, dr. opće prakse i specijalista po bolnicama, klinikama. Masu puta obiteljski liječnici popuštaju pacijentima, da bi na kraju lanca specijalisti popizdili, na sve to.

A sa druge strane.......bila neka afrička, siromašna država. Imali problema sa educiranim liječnicima opće prakse. Zapravo ih nisu imali! Mobilizirali lokalne vračeve, dali im uputnice i štambilje, te naputke tipa:
-dođe li ti itko i počne se žaliti na, npr. osip na koži,.....
daj mu uputnicu za dermatologa,....za oko, daj mu za okologa, za šupak proktologu..................................................




Dermatitisa imam.
Skrb imam.
Ja sam sretan Pacijent!
- 13:18 - gukni (8) - štampaj - #

< ožujak, 2017 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2