01.02.2013., petak

♩ ♪ ♫ ♬

♩ ♪ ♫ ♬

petak , 01.02.2013.
♬ ♩ ♪ ♫ ♬

Eto me!
Sviram kurcu ko inače.

Tražim posla, a posla ni u jajetu.

Odem spavati u 12, 1, dignem se u 4, 5, odkrmim nekaj popodne.......
internet sam pročital, a i onaj bibliobus + Sveučilišnu knjižnicu.
Kuham, perem, peglam, pušim.....šećem pesa, alkohol u tragovima
i
sprema se on u školu, daaaa, jel bi ja njemu spekel jajca za doručka.
-jooooj, pa ka ne bi sine.

Zlupam mu kajganu, na masti i ode momčina pjevajući.

Eto ti Zmaja, joooj kak mirišiiii, pa slupam i njoj.
Eno starijeg, da bi i on, pa slupam i njemu.
E ondak je i meni zamirisalo, paaaa, prvo,
zviznem si jedno sirovo u čašu, deci vinjaka i suk,
za cirkulaciju. Ondak si spečem, ham and eggs, zaprav, bacon and eggs.



I tak si ja vrtim ta jaja po glavi i mislim si:
-kaj ti je majka priroda!

Setil sam se i Njemačke i svog boravka gore, te trgovine di sam si kupoval klopu.
Na tetrapak mlijeku je bila fotka jajeta i dole je bilo nekaj našrajbano.
Ono, zemem, reko možda jaja, a piše Milch.
Tresem, ono se mućka.
Rekoh, možda kajgana?
Kad sam došel na stan, pital sam suseda, našeg čovjeka,
koji, ne da zna njemački, nego i sanja na njemačkome.
Ukratko. Da parafraziram. Tetrapak, kao pakung se reklamirao, kao najsavršenije pakiranje, stvoreno ljudskim umom, dok je jaje najsavršenije prirodno pakiranje.
Čuj filozofije, hehehe.

Kad pogledaš di se sve upotrebljavaju jaja.
Nekada davno za boje velikim majstorima, slikarima, pa prek kulinarstva,
do onih trulih, smrdljivih za gađanje političara.

Jaja su meni nekaj, ono, svetinja, životna filozofija, ma sve.
Ja život gledam kroz jaja!



Ma kaj kurac gledam? Mi živimo na jajetu.
Ta ideja me inspirirala za ovaj uradak.



Najveći umovi čovječanstva, još dan danas razbijaju te svoje jajare,
misterijom....jel prije bila kokoš, ili jaje?
Eno Velikog tesle.
Otkril to kolumbovo jaje i vrtil ga je i vrtil, ivrtil i vrtil, sve dok je bilo struje

Jaja su svakodnevno, svuda oko nas, preko pjesama čika Paje i "svako jutro jedno jaje" pa sve do slikarstva i kiparstva.
kao umjetničko nadahnuće raznim umjetnicima, pa i meni.



Eh, da mi je biti jaje, da se vratim u njega.
Kad vidim di živim, kakve me jajare vode.............
Kad te netko stera u kurac, on ti zapravo oće reć, da odeš u jaje, sam kaj to bedasto zvuči.

Svakakvih jaja imamo.
I nojevih i pačijih i golubljih i kokošjih i kornjačinih,..............................



Vol nema jaja. Vol je bik kojem su odrezali jaja.



Ni labud nema jaja!
Labuđe jezero nikad nisam plesal.
Da bi to mogel plesati, navodno, moraš imati jako mala jaja, ili još bolje, jajnike.
Za jedne šetnje Labuđim jezerom (Bandek), ostao sam osupnut.
Veliki mužjak labuda, zagnjurio je glavu u vodu i...................



.....................................Pitanja su mi sama, počela navirati!
Znači li to da su "muda labudova" samo mit, fraza, ili nekakva književna forma?
Ima li gradonačelnik muda?
Jeli treba u ovakvoj situaciji u zemlji skupiti muda?

........................................................................................................................

O jajima, više tu!

Ja zapravo najviše obožavam Fabergeova jaja!
Tak se slikaju pisanice. Tak! Znal je čovjek.

Najčešće si delam jaja na oko.
Eggs on eye, što bi rekli Bosanci.

Mujo je uspio nategnuti jaje do pupka, ali dalje nejde.

Zajebavate ljude tu na Internetu, a 95% ljudi, koji su učili engleski jezik,
poima nema, kak se to veli na engleskom.
Od 20 tak ljudi, koje sam osobno pital, su mi rekli:
-fried eggs......je je lumenu, ali jaje na oko te pitah
-baked......zapečen.....................................................
Ono, od neki dan. Ta jaja na "oko". Nekome nalik na oko, a nekome na sunce.
Meni više na sunce.
"Sunny-Side Up Eggs", ili kad je to skoro pečeno, jaje okreneš na drugu stranu, ondak se zove:
"Over-Easy Eggs"

Kajganu (scrambled eggs) i kuhana jaja smo apsolvirali, jel tak?




Kuhana jaja (boiled eggs) se daju i puniti.
Razrežu se po pola, zvleče se žumanjak, drobi i mješa na 100 načina.
Kombinacija, mekih sviježih sireva, majoneze, vrhnja, ribe, maslina, hrena, kiselih krastavaca, senfa, vrhnja, mesnih prerađevina, dimljenih fileta riba, kavijara, gljiva...... ma, mašti na volju.
Mogu se svakak zrezati pa ondak puniti.
Ja od njih delam gljivice. Gornju polovicu farbam u lončeku sa indijskim čajem.



Jaja se i kisele ("Pickled eggs")!



Jaja se i poširaju, tzv. "Poaching eggs", ili "Eggs Benedict", jaja Benedikt.
Ne pošarana!!!!



Poširana!!!


Ja to napravim fake, u najlon foliju pa skuham.





I ondak taj omlet....."Omelette"
Na video clipu, Jacques pokazuje dva načina spremanja omleta.
Country stile, koji više preferiraju Ameri i francuski stil.



Hehehe i na našem MC se onaj Chef malo namučil.

Vruće bilo u jacuzzi-ju.....ijuju!
















Ups!









I jebem se ja tu sa tom mesnom štrucom, svaki drugi rez ćorak, a gle Japance, ccccc, al baš od svega naprave pizdariju.



Popizdim.
























- 00:56 - gukni (20) - štampaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2