30.11.2004., utorak

E!

Na zahtjev nekih citatelja koji komentiraju moj blog... evo nesto o E!... pa ako vam se slusas slusajte :)

Uglavnom kaj je s E! s njom neznam sta je, a ona je jos vise zbunjena od mene... ona nezna ni sama kaj hoce, meni govori da me tako voli, da joj tako falim, kad god se setamo po gradu radi iste stvari kao i kada smo bili zaruceni, gleda ono stvari za stan i tako, prica kako bi to bilo dobro i koliko god to meni pasalo, jer mi izgleda kao da se nekamo pomicemo naprijed po tom pitanju, odmah u sljedecih par dana napravi nesto totalno kontra tome i jednostavno mi postane opet muka od toga.

negdje sam jednom cuo da je ljubav kao voznja na rollacosteru, malo si gore malo si dolje sa jako ruznim prijelazima, ali meni se tu vise cini, a takav osjecaj sam imao i u vezi zadnjih mjeseci da sam ja jebeni jo-jo i da se netko samnom igra, a to uopce nije dobar osjecaj.

ja sam trenutno u stanju da cu ako ponovno budemo skupa, sve napraviti da to bude kako treba i da budemo sretni i sve, ali ako nebudemo skupa necu previse ocajavati jer vise nemam snage za to nego cu jednostavno mrziti.

ona mene pita dali ja nju mrzim, ja ju ne mrzim niti cu ju ikada mrziti, jer ona je jednostavno za mene E! i uvijek ce to biti, i sta god bilo ja cu nju voljeti, i svaki put i nakon 5 godina, ako cemo se malo intenzivnije vidati cu se zaljubiti u nju, i nikada joj necu moci biti prijatelj.

polako ono gubim zivce, snagu i sve mi se ovo pocinje gaditi, ali ja znam da necu moci zivjeti sa sobom znajuci da nisam izdrzao do kraja i pokusao barem nesto spasiti, ovo je valjda jedina stvar u zivotu na kojoj nakon svega i dalje ustrajem, da je netko drugi odustao bih odmah.

ja nju volim, i voljet cu ju za godinu dana i za 10 godina, i nikada necu nikoga voljeti kao nju, a ako ona to nemoze prepoznati, sta da ja tu napravim. ja sam jos uvijek duboko uvijeren da je ona ona prava za mene i nakon svega kaj mi je napravila bi se odmah uselio s njom u zajednicki stan, kako smo se dogovarali.

jedino kaj znam da ce mi nakon ovoga svega trebati dobra psiho terapija :)

EDIT (nakon 2 min)

i cijelo vrijeme mi govori kako joj jos malo vremena treba, da jos neke stvari u svojoj glavi rijesi i tako, to mi je isto govorila i prije 3 tjedna, znam da kada se radi o nekim emocionalnim stvarim, nemogu ocekivati neku tocnu vremensku prognozu, ali on kaj netko moze reci dali je tu u sljedecih mjesec dana ili 6 mjeseci.

ja znam da bi se puno ljudi koji citaju ovaj moj blog, moglo ucinit da sam jadnik, glupan, idiot i tako dalje zato jer cvilim i cmizdrim za E!, ali im mogu poruciti da cu uskoro prestati, ili cu se pokazati pametnim sto sam cekao, ili cu jednostano prestati cviliti i to rijesit pa sta bude bude. meni je tako svjededno dal sam ja jadan ili jako pametan ako sam s njom zavrsio.

puno ljudi me upozorava da se ne petljam u to, i da nije dobro se vracati bivsima i da nisu neke sanse da ce nekaj od toga biti ponovno, ali izgleda da moram nauciti na svojoj kozi, a ja mislim, tj. duboko sam uvijeren da mi jos uvijek imamo to nesto, zbog cega cemo uspijeti zajedno i ako jos uspijemo biti skupa samo tjedan dana sve mi se ovo isplatilo.

ps. neki dan smo se poljubili, nemozete si zamisliti taj osjecaj, tako savrseni poljubac, 10 min nakon toga su mi ruke drhtale, kada sam osjetio njene usne na svojima, taj dodir, taj osjecaj neke emotivne povezanosti preko tog poljupca, ono poljubac pun ljubavi, najbolji osjecaj u zivotu.

i da jos se vida i cuje s onim likom, nekuzim to al ajde dobro

jos jedan EDIT

istina kaze da cemo imati jos jednu sansu i kaze jos malo da se moram strpiti, da tog lika otkaci i da poslozi jos sebi nekaj u glavi i ja se stvarno nadam da je tako i da me ne vuce za nos, jer polagano gubim zivce i strpljenje i sve vise pizdim.
- 10:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

28.11.2004., nedjelja

jupi ja je

kao sto obecah da cu pisati, pa onda pisem... iako nemam bas neke inspiracije :)

samo da obavijestim drago pucanstvo da sam ljosnuo na kolokviju... nemam jos rezultate ali brijem da nemre biti dobro... nisam se bas najbolje iskazao... zajebani zadaci su bas bili, a ja sam malo slabo ucio pa to tako ispadne... a jebiga

odlucio sam sada dati na zimskom roku dati elektorniku i matan 3 sigurno,pa cu odmah sada poceti uciti jer nema zajebancije jer cu se inace jako lose provesti ove godine... mozda jos i neki treci uspijem kolokvirati pa imamo narodno veselje :)

drinks are on me :)
- 16:26 - Komentari (4) - Isprintaj - #

26.11.2004., petak

I'm Back buahahahahahahaahahaha

Evo mene ljudovi natrag... jebiga zadnjih par dana nisam nista pisao... a tih par dana se onda produzilo na 2 tjedna... jednostavno ova dva tjedna nisam imao sta pisati bio sam cijelo vrijeme doma i ucio... i ono malo kaj sam bio negdje bio sam na faksu na vjezbama... i tako da nisam bio bas u nekom raspolozenju i nisam imao neke inspiracije da bi ista pisao :) sada je boljse i biti ce jos bolje :)

Zasto ce biti bolje?

e pa zato jer mi izgleda da postoje dobre sanse da cu nastaviti sa svojom vezom :) napokon mi izgleda kao da se cijela ova glupost blizi kraju... pa cu da budem veseli :))))
i zato kaj sam danas napokon ja se nadam bio predzadnji put u traumi i napokon sam skinuo jebeni gips... upf kako mrzim to jebeno sranje od gipsa :) ali sam ga napokon skinuo i brijao sam danas ici van sa frendovima ali jebiga naravno nemogu nogu micati sve je ukoceno i boli do bola kada se pomakne... ali dobro je cim nema gipsa lakse se dise razgibat ce se u par dana i to je to moram na terapiju onda arghmn... pa cu mozda i na neku kavicu ovaj vikend hahahahahahahaha :)

i budem budem onda veseli i veseli i veseli... toliko veseli da cu puknuti od srece ili mozda od ovih 7 kila kolko sam dobio u 3 tjedna lezanja :)))))

pozdraf i obecajem da cu davitit sa postovim redovito sada :)

ps. wish me luck imam sutra zajeban kolokvij
- 20:53 - Komentari (5) - Isprintaj - #

14.11.2004., nedjelja

a kaj ja znam

imam ove longete i gips, vec 6 dana, ufff puno kaj ne:) ali zapravo je puno, ono da nemam gips, nebi mi bilo neki bed biti doma nikuda ne izaci, ali sada s gipsom, mi to izgleda puno puno gore :) a bas sam se nabrijao da cu ovaj vikend izaci nekuda van, malo se zabaviti, pokusati nekaj zbariti :) mozda ako cu se osijetit pozvanim, ali nista od toga... kako shvatis da ti neke stvari fale tek kada nemozes do njih :)

inace danas se fino papalo, nedeljni rucak, pa majka potrudila, a bila je tu i cijela bagra... sestricna, teta sa deckom :), deda i njegova zena i tako svi i svatko je bio, ljudi ko blata sve se napunilo i sve su pozderali arghmn, a ja sam se bas nadao da ce mi nekaj piceka ostati za navecer. a nista nije ostalo, agrhaman...

a dobro morat cu si briscete napraviti :)

jucer navecer neznam koji mi je kurac bio, imao sam potrebu nekoga zatuci, bio sam ono bjesan ko ris... osjecao sam se koda su mi se svi moji osjecaji koje sam imao ovih par dana, od ljubavi, tuge, srece i kaj ja znam cega sve pretvorili u samo jedno bijes, ono totalni bijes... valjda da mi je netko tu bio bi ga napenalio :)
srecom sam se lupio u s nogom u ormar, pa me opet ulovila bol i malo sam se smirio, zaspao u 1 digo se u 5 neznam zadnjih ono 3-4 tjedna spavam uzasno lose, po 4-6 sati na dan neznam sta mi je.

jedna osoba me jucer uzasno razjebala, totalno me izbacila iz takta, i ono s dvije recenice rasturila sve sto sam pokusavao napraviti... valjda sam zbog toga bio toliko bjesan... ali poslije sam i to uspio rijesiti...

a radilo se o tome da mi netki ljudi kao pune glavu s glupostima, a to sto ja te ljude i te gluposti uopce ne slusam nije vazno... jer je vaznije to da ti ljudi to govore, nego dal ja to slusam ili ne... to mi polagano vec ide na kurac, ono sve je vaznije nego kaj ja mislim... a to me jebeno zivcira...

uglavnom... fali mi bivsa, i znam da sam vec dosadan s time, ali jebiga kada ja tako zelim da je ona pokraj mene, da ju mogu grliti i ljubiti i maziti i paziti makar imam ovaj jebeni gips na nozi... ono fali mi da joj masiram noge navecer dok gledamo telku... ma jebeno mi je bilo u toj vezi koga ja zajebavam :)
- 22:25 - Komentari (13) - Isprintaj - #

13.11.2004., subota

Zagrebačka Trauma dio II

Opet ja u traumi, na kontrolu i na daljne razmatranje sto uciniti sa mojom nogom :)... naravno nije bila najgora opcija da moram na operaciju jer mi je meniskus cijeli, ali i to sam vec sam znao i bez doktora....


Tako ja dodem u traumu u pol 11 u petak... dodem na red za doktora u 1... jebeno zar ne? :)
Uglavnom a ugodaj u traumi je onaj pravi, bas kao i u nekoj africkoj drzavici... sve prepuno ljudi... svi nesto potrgani ni sami vise neznaju kaj ih od tolkog cekanja boli... jedna luda baba lezi na nosilima, i tam se dere kaj ju je boli i zapomaze i kresti neke nerazumne rijeci i kaj ja znam sve ne... uglavnom u pocetku sve zabavlja i svima smijesno, ali nakon jedno sat vremena tog vristanja po puno cekaoni vec vidim kako se skuplja banda da ju lincuje :) i valjda je i sestrama dopizdilo u taj cas, kad sestra izlazi van sa spricom u ruci i baba fino dobije injekciju i za 15 min zakrmi, a onda po nju dolaze bolnicari i ode baba :) valjda su ju nekamo u podrum zaprli :).

Ajde bar nam neko vrijeme nije bilo dosadno... sjedim tam u cekaoni i jedva cekam da me primi doktor da mogu skinuti tu jebenu longetu i ici na kontrolu, pa doma....
Dodem do doktora, skinem longetu, noga bas i neizgleda super, sve plavo i naoteceno jos uvijek :) meni doktor „a fino si ti to udesio“, a ja se samo tupo smijem... dobro napise on meni uputnicu za ultrazvuk tam prek na radiologiju me posalju... ok dodem ja na radijologiju kaze sestra da se sjednem, pa ce doktorica zvat... sjedim ja tam 15 min, i nitko nista ne zove... i bas izlazi lik van... dobro a za njim i doktorica i sad ja vec ustanem da cu unutra uc jer nema nikog drugoga... ma jok sam vi sjednite jos malo, veli ona. A dobro sta sad... izade ona van i fino sebi po kafu... naime bas im je sada pauza od jedno 20 minuta trebala....

Napokon ja unutra i sada oni meni pocnu utrazvuk, samo nekaj trkeljaju, ja nis ne kuzim naravno :) i napise ona meni nalaz i posalje me natrag u ambulantu... Doktor meni: „ imas parcijalnu rupturu ligamenta“ a ja si mislim super nista strasno, jos malo longetu i sve je ok, a ono kurac...

Dobio fino gips na dva tjedna cijela noga, ma mrak i onda 4 tjedna rehabilitacije, superiska... jebote skocit cu kroz prozor ak cu dva tjedna biti doma... naredba striktno mirovanje, jer da to zaraste mora biti totalno imobilizirano.... ma u tri krasne PM.

A barem mi je moja draga jucerasnji dan uljepsala.... imali smo par tuznih stvari za obaviti... ali smo isli na veceru i bilo je sve super i ljepi je dan ispao, a onda je ona isla doma, uzasno mi je tesko taj rastanak pao, i nakon tri tjedna razdvojenosti, svaki put kad moramo se rastati meni to tako tesko pada, a jos kad znam da ju recimo on ceka, onda mi je to grozno... ko jucer...

What the hell is wrong with me????

Ali sve u svemu jedan jako dobar dan je ispao, i bio sam sretan cijeli dan, opet sam se osijecao dobro... sve do navecer...

I danas sam opet tuzan.


da i da ja jesam blesav i zaljubljen... a sta cu sad :)
- 13:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #

10.11.2004., srijeda

Ja i sjebano koljeno

evo drugi dan prvodim s ovim sranjem na koljenu, tj na cijelo nozi... i da znate zajebano je hodati s time okolo, nis nemres radit nemres se sagnuti... a jedan krivi pokret i odmah PAINNNNNNNNNN! i tako cijeli jebeni dan... bar ima nekaj pozitivno u svemu tome, lakse mi je nekako podnositi ovu drugu, psihicku bol... ovo sranje ipak vise boli... a kada bi bar znao da mi nista nije onda bi sve bilo lakse, a posto mi dragi doktori nisu nista znali reci do ultrazvuka neznam jos nista... a i to je medinica :)

najteza stvar koju sam ikada u zivotu ucinio i trebao napraviti je ovo sto sada moram raditi... pustiti osobu koju volis vise od broja zrnaca pjeska na svim plazama ovog svijeta, da bude sa nekime drugim, jer znas da je to jedini nacin da ponovno jednom budete skupa... a to je totalno sranje... podrzavas drugu osobu u necemu sto ti je toliko mrsko, a znas da je to jedini nacin da ponovno budete skupa... i onda jos moras se braniti od svoje obitelji i braniti tu drugu osobu od njene obitelji... i zapravo si sjeban na sve strane... ali jebiga i jednom u zivotu se to mora proci... jer to je za osoba koju zelim za cijeli zivot.

life sucks :)

ps. I will always love you, there will always be room in my heart for you E!
- 16:33 - Komentari (11) - Isprintaj - #

09.11.2004., utorak

Zagrebačka trauma :) ona prava

kao prvo, tjedni zadatak ispunjen svih 7 kucica na kalendaru ispunjeno :) sada cekam jos da mi netko da 50 % vise para :) mozda se i RTL meni smiluje pa mi pokloni jos 50% vise.

a sada na zagrebacku tramu...

jucer iz teretane ja i burki idemo doma na biciklima, po onoj nekoj kisi/snjegu sto je jucer padalo navecer, vozimo se po ilici, ono jurimo ispred tramvaja, i u frankopanskoj ja se fino razljepio ko palacinka u tavi :) Zadnji kotac mi se poskliznuo na jebenoj skretnici koljeno mi upalo u trokut od rame, i fino se izrotiralo... bas onako lijepo polako, kada osjecate kako se okrece zglob u neprirodan polozaj :) i onda prvo bris sa ceste i tracnica, jer tramvaj nije daleko, a bas i nemre stat... i nakon svega prvotnog soka, i sve polako bol nastupa na scenu, koljeno natice, boli ko sam vrag, jebote onaj koji nije iskusio to nezna o cemu se radi, najgora tupa bol koju mozes osijetit, nogu mozes drzati u samo jednom polozaju, a o pomicanju nema ni rijeci.

buraz zove staroga da dode po nas, jer ja nemrem hodati a kamoli voziti bicikl, i tako nas dvojca tamo na kisi sjedimo na stepenicama ispred konzuma u frankopanskoj... ja zovem svoju bivsu, jer ako netko moze me natijerati da ne mislim na tu bol ona je ta... ima talent i sposobnost da kada ju cujem sve ostalo pada u drugi plan, sve ostalo zaboravim tako ukljucujuci tu jebenu bol...

dode stari po nas i utrpamo bicikle i sebe u passata i u traumu na slikanje i sve :)
a tamo ono guzva, ono lagano cekam jedno sat vremena da me prime :) jebote hrvatski doktori al su spori... usput u cekaonici upoznajem neku curu... koju su dva lika sa autom na habu digla... ah bar nesto korisno od svega toga... dolazim kod doktora, on meni ajde ti koljeno ovako, ajde jel te ovo boli, a ja samo vicem da, sve boli u pizdu materinu idiote a on samo stisce :) dobro ljevi ligament na desnom koljnu boli ovo on, na rengen da sve vide kosti... na rengenu nista od kosti sve ok... i opet na cekanje kod doktora.

nakon jos jedno sat vremena fino ja sa medicinskim bratom u gipsaonu... da oni meni metnu longetu... i tako ja sada s longetom od guzice pa do gleznja :) a kurva jos uvijek boli i kad je imobilizirana i na miru, tako ja jucer vecer proveo od pol 9 pa do pol 11 u traumi... da bi opet u petak ujutro morao doci tam da mi skinu longetu i na ultrazvuk da se vidi dal su ligamenti i meniskus cijeli, a ako nisu onda jebena operacija...

doma fino voltareni i presen za opustanje i onda se moze spavati :)

i tako sam se ja jucer usrecio :)

ps. hvala ti E! na jucer, hvala kaj se brines i sada u ovoj situaciji
- 12:37 - Komentari (11) - Isprintaj - #

07.11.2004., nedjelja

IGNORE NA BLOGU

Zasto na blogu ne postoji neka ignore lista ili neki nacin da se neciji komentari jednostavno nikada ne objave, jer ovdje na blogu izgleda da postoje ljudi kojima je jako zabavno ostavljati komentare u tude ime, redovito vrijedati nekoga itd.

Na blogu kao jednoj zajednici, morala bi postojati pravila ponasanja, pogotovo sa potpisima komentara, morala bi biti neka kontrola, jer sada kako je bilo tko moze ostaviti komentar u vase ime na bilo kojem blogu, i vi tu nista nemozete....

Trebalo bi uvesti, da se uz blog, ako ste korisnik bloga imate uz svoji potpis, dakle nick i adresu bloga i sifru koju treba upisati da se ostavi komentar u ime tog i tog korisnika. Jer u ovoj situaciji bilo tko moze izvrijedati nekog vama dobrog/dragog blogera bez vaseg znanja i time zapravo napravitit sranje u ovoj zajednici.

Jer ovo je internet zajednica u kojoj svatko ima pravo na svoje misljenje, ali nitko nema pravo zlouporabiti vas on-line indentitet. Tako da ova zajednica mora imati neku kontrolu nad time sto i tko di sta pise... Nesto kao osobna jer ovako samo bezveze se unose problemi u ovu zajednicu.
- 11:34 - Komentari (8) - Isprintaj - #

06.11.2004., subota

ljudi sa chata

bas sam se vratio sa jedne kavice, s curom s kojom se dopisujem valjda vec jedno 3 mjeseca, i tako, nikada nismo razmijenili slike, niti nista...

uglavnom cura me totalno iznenadila, makar smo mi se tipkali i chatali 3 mjeseca, ja sam u svojoj glavi, kako bi rekla moja bivsa u svom "bolesnom umu", hvala na tome E!, skroz nekako drukcije zamisljao, neznam zasto nije to bilo niti bolje niti losije, cak nije niti imalo neke posebne veze sa izgledom, jednostavno je bio cisto jedan drukciji dojam uzivo nego preko chata. to samo dokazuje koliko je upoznavanje vazno, ti jednostavno kada razgovaras s nekim slozis neku mentalnu njegovu sliku po tome kaj ti on prica i kak prica, a u stvarnosti tu ima puno vise stvari, osim samo rijeci.... tu je boja glasa, pogled, govor tijela itd. sve i svasta, sve stvari koje totalno mijenjaju tvoje videnje neke osobe, makar si joj recimo sliku vec vidio, jednostavno nije isto... recimo osoba s kojom chatas je super i sve i super izgleda, a onda u stvarnosti ti je zbog svega toga totalno antipaticna.

uglavnom, bili smo na kavici, tocnije na caju i pivi :) i super je cura, za pricati s njom i tako to, ali za nesto durgo jednostafno nije moji tip, pa koliko god ona bila super, bas po tom govoru tijela mi nekako ne pase :) to neznaci da cu sada ja ono ju odignorirati nego jednostavno se nece dalje maci od razgovora i druzenja uz pivu :)

nazvao frajera za laptom i ispao totalni idiot :) ono sto je da mi uopce nije palo napamet da pogledam dal moji laptop, ima slot in dvd, znate onaj u koji se samo gurne cd, nema ladice, a ja sam cijelo vrijeme samo stiskao gumb i ocekivao da ce mi ladica iskociti, a ono nista i tako ja vrsni informaticar, pace ferovac ispao totalni kreten :)

tako da sam sada skuzio i poceo polako instalirati razno razne gluposti na hard, uopce ne sumnjam da cu popuniti ovih 80GB ubrzo, jer kada se krene i jos prebacim muziku i slike sa starog kompa, uf vec cu biti na nekih 50-60 gb, a onda je 20 lako napuniti :)
- 22:32 - Komentari (4) - Isprintaj - #

05.11.2004., petak

prvi redovi

evo moji prvi redovi na novom laptopu, i vec sutra moram natrag s nijem u servis, da mi frajeri odblokiraju dvd/rw jer su ga telci prije predaje zaboravili odblokirati i sada nemrem korisiti dvd i nista instalirati i popizdit cu, moram ici tamo im jebati mater malo :) mozda ih mogu tuziti za nadoknadu neke stete ili nesto :P mozda dobijem neki poklon ili nesto zauzvrat :)

ma uglavnom sam ful zadovoljan laptopm, ma mrak je samo da mi proradi taj prokleti dvd, i sve je mrak, sve radi, sve i super:)

danas sam malo sijetan, iako neznam kaj to tocno znaci, brijem da bi mi se raspoolozenje moglo tako opisati, koju god stanicu okrene na radiju, neke ljubavne pjesme, srcedrapateljske rezi zile, ostavila si me i odnesla ormar i tako dalje. pa mi je to malo raspolozenje ubilo, ali sutra je novi dan, par kavica, mozda izlazak pa cemo biti bolje (ja i mojih pet podvojenih licnosti).

fali mi ona, sve vise i vise, svaki dan mi vise fali, trebam ju da joj se malo ususkam navecer prije spavanja, da ju zagrlim i da ju ljubim... uglavnom trebam ju da mi bude cura, jao kako je ovo glupo i jadno, ali se bas tako osijecam jadno i glupo, kada sam uspio sjebati najbolju osobu u mom zivotu :( i ona mene, sami smo si to napravili, a sto je jos gluplje ustrajemo oboje u tome da se tako unistavamo, ja to barem tako vidim, nadam se da ce i ona uskoro to uvidjeti...

svi koji su van otisli, dobra zabava, vi koji ste ostali doma, radimo si drustvo na icq :)
- 23:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #

04.11.2004., četvrtak

Danas je tako lijep i suncan dan :P

makar je danas zapravo usrano vrijeme i dan je sav nekakav smrdljiv i posran :) ali meni je sve suncano :) makar nisam neki obozavatelj suncanih dana :) meni vise pristaju ovakvi...

A za ovakvo moje raspolozenje je zasluzan jucerasnji dan... Iskreno neznam koji mi je kurac tako dobro bilo jucer ali jebeno je dobro bilo jucer, mozda sam se napio pa se nesjecam:) dude where's my car?

Uglavno danas se osjecam kao neki jebeni car, long live the king, smijesi mi se dobar vikend, par izlazaka sa dobrim komadima :P dobrim u smislu karaktera naravno, a i izgled im je veliki plus, ah kako to godi mom egu:)

bas sam obavijesten da je moj novi laptop dosel u zgb, i da sutra mogu ici po njega, hihihihihihihi, sada cemo tipkati iz kreveta :P

cuo sam se sada vec sa svojom bivsom, manje me pogodilo nego kaj sam mislio, fali mi cura, fali mi da se mogu s njom ljubiti... ali tako je to, sretan sam iz zbog toga sto sam uspio ne ispasti totalni idiot u toj stvari i rijesitit to bez nekih relativinih vecih problema, da nam bude lakse... ali jos vjerujem da cemo se mi natrag spandati, jer previse smo vezani da se nebi, to mi je i ona priznala, pa sam i zato sretan sto se nadam da cemo opet biti skupa...

makar mi fali :( jako puno

ipak: i'm so happy whit my self :P jer sam pokazao zrelost :P i a man at last :) Simba the wise one :P
- 16:52 - Komentari (7) - Isprintaj - #

03.11.2004., srijeda

Danas Nema Nista :P

samo vas obavijestavam da danas mi se neda pisatit nesto pametno, ali hocu imati post, pa tako da imam ih 7 u nizu :P da su mi sve kucice na kalendaru ovaj tjedan popunjene :P
- 21:59 - Komentari (7) - Isprintaj - #

02.11.2004., utorak

Peso

ja bi ovakvog pesu :) sa malo njuskicom i malim nogicama i repekom a buci bu buci bu bu a vidi peso:)


ili ovakva dva :)


jel ima netko viska?

ja to jos uvijek zelim E!?

- 18:33 - Komentari (11) - Isprintaj - #

Day one

ljudi jel znate vi koja je ovo pusiona... lakse je imas samo jedan osjecaj... a taj osjecaj je toliko prokleto tezak...

a najgore od svega i nakon sto sam sve njene stvari pospremio, sve me asocira na nju... previse je njenog otrova u mojoj krvi :)

a sada dalje...

prokleti faks i prokleto ucenje... sad moram tu uciti za kolokvije... a govno razumijem isto ko i umjetnu oplodnju vodenih kozica koje sranje:)

sada se tu probijam kroz sve te formule i gluposti u nadi da cu dva pobrati i rijesiti se ove napasnicke gamadi koja obitava na faksu aka profesora... i da ce se sve dobro zavrsiti... a tako mi se neda rade bi isao trcati po tući 52 kruga oko kvarta... ali kad ne pada tuća ne vidim ni smisla u tome:)

jos mi buraz veli da necemo u teretanu, a samo sam cekao trenutak, kad cemo ici da mogu bez griznje savijesti prekinuti ucenje, a onda on veli i da on mora uciti... pa pizdatrija, njega krivim...

a sada sretnije stvari... uplatio sam novi laptop:) tako da se uskoro tipkamo s novog kompa :) hahaha

- 17:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

01.11.2004., ponedjeljak

a bio je tako dobar dan

evo obavjestavam vas sve koji tu citate moji blog, i koje mucim s time, da vise nece morati citati o mojoj vezi, jer je gotovo... bar zasad, ako hoce nastavit morat ce se potruditi, ovo je zbog mojeg psiho stanja, jer me ovakvo stanje do sada ubijalo... a sad bi samo htio se zavuci u neku rupu i lagano umrijeti
kiseli :)
- 23:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

more

evo dosel ja natrag s mora:)

ipak nisam bio tri dana na moru :) subota mi je malo pokvarila planove, pa mi se ni danas nije dalo ici, ali sam ipak otisao i ispalo je bas dobro... na svu srecu danas je bilo sunce, za razliku od proslih dana... i fino toplo more...

ali ja pametnjakovic sam ocekivao kisu pa nisam ponio kupace, ni rucnik niti ista drugo za presvuc, a cijeli dan biti u mokrim gacama bas i nije fora:)

bio malo na groblju, sa dedom poslije na rucku:) ubili se ko stoka:) naravno nisam smio piti, prokletih O.O promila... tko god svrati u Porat na krku mora otici u Konobu Porat, ma mrak... Skampi na pariski, malo raze, malo rizota, malo kurmpira s blitvom mljac mljac...

malo dolje prozujao, vidio se sa par kompica... i tako fino natrag u zgb, i taman fino na autocesti uletio u maglu u gorskom kotru... a pocelo mi se spavati, tako je to kad se fino najedes:), skoro sam zaspao za volanom:)

dakle poucak, ne jedi i vozi:) i ocu 0.5 promila :)

uglavnom sve u svemu super dan... pozdraf
- 21:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Zbrda i zdola:)

Sve sto se trenutno dogada i zbiva, a imam volju o tome pisati...
i ispucavnje svih mogucih i nemogucih frustracija koje imam...

Ako mi imate nesto za reći javite se na
• Mail: afterburn@net.hr
• ICQ: 331659208
• Iskrica: afterburn