26.11.2004., petak

I'm Back buahahahahahahaahahaha

Evo mene ljudovi natrag... jebiga zadnjih par dana nisam nista pisao... a tih par dana se onda produzilo na 2 tjedna... jednostavno ova dva tjedna nisam imao sta pisati bio sam cijelo vrijeme doma i ucio... i ono malo kaj sam bio negdje bio sam na faksu na vjezbama... i tako da nisam bio bas u nekom raspolozenju i nisam imao neke inspiracije da bi ista pisao :) sada je boljse i biti ce jos bolje :)

Zasto ce biti bolje?

e pa zato jer mi izgleda da postoje dobre sanse da cu nastaviti sa svojom vezom :) napokon mi izgleda kao da se cijela ova glupost blizi kraju... pa cu da budem veseli :))))
i zato kaj sam danas napokon ja se nadam bio predzadnji put u traumi i napokon sam skinuo jebeni gips... upf kako mrzim to jebeno sranje od gipsa :) ali sam ga napokon skinuo i brijao sam danas ici van sa frendovima ali jebiga naravno nemogu nogu micati sve je ukoceno i boli do bola kada se pomakne... ali dobro je cim nema gipsa lakse se dise razgibat ce se u par dana i to je to moram na terapiju onda arghmn... pa cu mozda i na neku kavicu ovaj vikend hahahahahahahaha :)

i budem budem onda veseli i veseli i veseli... toliko veseli da cu puknuti od srece ili mozda od ovih 7 kila kolko sam dobio u 3 tjedna lezanja :)))))

pozdraf i obecajem da cu davitit sa postovim redovito sada :)

ps. wish me luck imam sutra zajeban kolokvij
- 20:53 - Komentari (5) - Isprintaj - #

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Zbrda i zdola:)

Sve sto se trenutno dogada i zbiva, a imam volju o tome pisati...
i ispucavnje svih mogucih i nemogucih frustracija koje imam...

Ako mi imate nesto za reći javite se na
• Mail: afterburn@net.hr
• ICQ: 331659208
• Iskrica: afterburn