14.11.2004., nedjelja

a kaj ja znam

imam ove longete i gips, vec 6 dana, ufff puno kaj ne:) ali zapravo je puno, ono da nemam gips, nebi mi bilo neki bed biti doma nikuda ne izaci, ali sada s gipsom, mi to izgleda puno puno gore :) a bas sam se nabrijao da cu ovaj vikend izaci nekuda van, malo se zabaviti, pokusati nekaj zbariti :) mozda ako cu se osijetit pozvanim, ali nista od toga... kako shvatis da ti neke stvari fale tek kada nemozes do njih :)

inace danas se fino papalo, nedeljni rucak, pa majka potrudila, a bila je tu i cijela bagra... sestricna, teta sa deckom :), deda i njegova zena i tako svi i svatko je bio, ljudi ko blata sve se napunilo i sve su pozderali arghmn, a ja sam se bas nadao da ce mi nekaj piceka ostati za navecer. a nista nije ostalo, agrhaman...

a dobro morat cu si briscete napraviti :)

jucer navecer neznam koji mi je kurac bio, imao sam potrebu nekoga zatuci, bio sam ono bjesan ko ris... osjecao sam se koda su mi se svi moji osjecaji koje sam imao ovih par dana, od ljubavi, tuge, srece i kaj ja znam cega sve pretvorili u samo jedno bijes, ono totalni bijes... valjda da mi je netko tu bio bi ga napenalio :)
srecom sam se lupio u s nogom u ormar, pa me opet ulovila bol i malo sam se smirio, zaspao u 1 digo se u 5 neznam zadnjih ono 3-4 tjedna spavam uzasno lose, po 4-6 sati na dan neznam sta mi je.

jedna osoba me jucer uzasno razjebala, totalno me izbacila iz takta, i ono s dvije recenice rasturila sve sto sam pokusavao napraviti... valjda sam zbog toga bio toliko bjesan... ali poslije sam i to uspio rijesiti...

a radilo se o tome da mi netki ljudi kao pune glavu s glupostima, a to sto ja te ljude i te gluposti uopce ne slusam nije vazno... jer je vaznije to da ti ljudi to govore, nego dal ja to slusam ili ne... to mi polagano vec ide na kurac, ono sve je vaznije nego kaj ja mislim... a to me jebeno zivcira...

uglavnom... fali mi bivsa, i znam da sam vec dosadan s time, ali jebiga kada ja tako zelim da je ona pokraj mene, da ju mogu grliti i ljubiti i maziti i paziti makar imam ovaj jebeni gips na nozi... ono fali mi da joj masiram noge navecer dok gledamo telku... ma jebeno mi je bilo u toj vezi koga ja zajebavam :)
- 22:25 - Komentari (13) - Isprintaj - #

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Zbrda i zdola:)

Sve sto se trenutno dogada i zbiva, a imam volju o tome pisati...
i ispucavnje svih mogucih i nemogucih frustracija koje imam...

Ako mi imate nesto za reći javite se na
• Mail: afterburn@net.hr
• ICQ: 331659208
• Iskrica: afterburn