10.11.2004., srijeda

Ja i sjebano koljeno

evo drugi dan prvodim s ovim sranjem na koljenu, tj na cijelo nozi... i da znate zajebano je hodati s time okolo, nis nemres radit nemres se sagnuti... a jedan krivi pokret i odmah PAINNNNNNNNNN! i tako cijeli jebeni dan... bar ima nekaj pozitivno u svemu tome, lakse mi je nekako podnositi ovu drugu, psihicku bol... ovo sranje ipak vise boli... a kada bi bar znao da mi nista nije onda bi sve bilo lakse, a posto mi dragi doktori nisu nista znali reci do ultrazvuka neznam jos nista... a i to je medinica :)

najteza stvar koju sam ikada u zivotu ucinio i trebao napraviti je ovo sto sada moram raditi... pustiti osobu koju volis vise od broja zrnaca pjeska na svim plazama ovog svijeta, da bude sa nekime drugim, jer znas da je to jedini nacin da ponovno jednom budete skupa... a to je totalno sranje... podrzavas drugu osobu u necemu sto ti je toliko mrsko, a znas da je to jedini nacin da ponovno budete skupa... i onda jos moras se braniti od svoje obitelji i braniti tu drugu osobu od njene obitelji... i zapravo si sjeban na sve strane... ali jebiga i jednom u zivotu se to mora proci... jer to je za osoba koju zelim za cijeli zivot.

life sucks :)

ps. I will always love you, there will always be room in my heart for you E!
- 16:33 - Komentari (11) - Isprintaj - #

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Zbrda i zdola:)

Sve sto se trenutno dogada i zbiva, a imam volju o tome pisati...
i ispucavnje svih mogucih i nemogucih frustracija koje imam...

Ako mi imate nesto za reći javite se na
• Mail: afterburn@net.hr
• ICQ: 331659208
• Iskrica: afterburn