abonis

srijeda, 26.03.2008.

vic

U gluho doba noci dopratio mladic Mujinu kcerku do nebodera.
Stali oni pred haustor da se malo odmore.
Stoje oni tako pa se mladic onako macovski podboci i osloni na neboder te
rece:
"De bona, hajd' ga malo popusi, majke ti!"
"Sta ti je? More neko naici!"
"Ma, duso moja, brzo cemo."
"Ma more naic' neko od komsije pa ce vidit, reci mom babi i puknut ce
bruka", odgovori cura.
"Ma joooj..., hajd' bona, znas ti mene, zacas cu, za sekundu", nastavlja
on.
"Ma nemoj me..., rekla sam ti da necu sade!!!", vikne cura.
"Medu moj, znas da te jako volim...", i dalje moli mladic.
Uto se otvore vrata od haustora nebodera i pojavi se Mujina mlada kcer u
spavacici, sva rascupana i krmeljava, te kaze:
"Reko mi je babo da vam kazem ovako:
Jel' da mu ga ti popusis, jel da mu ga ja popusim, jel da saceka mati da
dode iz nocne smjene pa da mu ga ona popusi, samo brate, nek' skine vise
ruku s tog interfona!"

- 09:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.