abonis

utorak, 11.03.2008.

vic

Dogovorile se tri prijateljice da ce se svojim muskarcima za iznenadenje
> obuci u sado-mazo kozno odijelo,stikle i crni povez na ocima pa da vide
> reakcije....
>
> Jedna je imala zarucnika ,druga je bila ljubavnica, treca supruga. Nakon
> par dana...
>
> Zarucnica: Kad me vidio poludio je, zatim me zaljubljeno pogledao, rekao
> da sam zena njegovog zivota i cijelu smo noc strasno vodili ljubav!
>
>
> Ljubavnica:Kad me ugledao momentalno me zgrabio i do iznemoglosti smo se
> prasili do jutra!
>
>
> Supruga:Kad je dosao s posla , upitno me pogledao i rekao: Hej, Zorro, sto
> ima za veceru?

- 13:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.