abonis

ponedjeljak, 03.03.2008.

humor

BOSANKI HAKERI
>
>
> Podrška: Kakav kompjuter Vi imate?
> Korisnik: Bijeli...
> ---------------------------------
> Dobar dan, ja sam Marta, ne = mogu da štampam. Svaki put kada pokušam
> pojavi se poruka "Ne mogu da nadem štampac". Cak sam podigla štampac i
> stavila ga ispred monitora, ali kompjuter još uvijek kaže da ne može da
> ga nade...
> -----------------------------------
> Korisnik: Imam ogroman = problem. Kolega je postavio skrinsejver na moj
> kompjuter, ali svaki put kada pomjerim miš, on nestane!
> ---------------------------------
> Korisnik: Moja tastatura ne radi uopšte.
> Podrška: Da li ste sigurni da je utaknuta u kompjuter?
> Korisnik: Ne. Ne mogu da vidim zadnju stranu kompjutera.
> Podrška: Podignite tastaturu i napravite 10 koraka unazad.
> Korisnik: OK
> Podrška: Da li je i tastatura posla sa Vama?
> Korisnik: Da.
> Podrška: To znaci da tastatura nije prikljucena. Ima li tamo još jedna
> tastatura?
> Korisnik: Da, ovdje je još jedna tastatura. Aaaa...ova radi!
> -----------------------------------
> Korisnik ne može da se = "nakaci" na internet.
> Podrška: Da li ste sigurni da koristite ispravnu lozinku?
> Korisnik: Da siguran sam. Vidio sam da je i moj kolega unio istu.
> Podrška: Možete li da mi kažete koja je vaša lozinka?
> Korisnik: Pet zvjezdica.
> ----------------------------------
> Podrška: Kliknite na ikonicu "My computer" na lijevoj strani ekrana.
> Korisnik: Vaše lijevo ili moje lijevo?
> ---------------------------------
> Podrška: Dobar dan. Kako Vam = mogu pomoci?
> Korisnik: Zdravo... Ne mogu da štampam.
> Podrška: Hocete li da klikcete onako kako ja budem i...
> Korisnik: Slušaj drugar; nemoj da pocinješ strucno sa mnom! Nisam ti ja
> Bil Gejts!
> ---------------------------------
> Korisnik: Imam problem da = štampam u crvenoj boji...
> Podrška: Da li imate kolor štampac?
> Korisnik: Ne.
> ---------------------------------
> Podrška: šta je sada na vašem monitoru gospodice?
> Korisnik: Medo koga mi je moj decko kupio u supermarketu.
> ---------------------------------
> Podrška: A sada pritisnite F8.
> Korisnik: Ne radi.
> Podrška: šta ste tacno uradili?
> Korisnik: Pritisnuo sam F taster 8 puta, baš kao što ste mi rekli, ali
> se ništa ne dešava...
> ---------------------------------
> Podrška: Vaša lozinka je = malo slovo j kao jabuka, i velik/o slovo V kao
> Viktor, i broj 7.
> Korisnik: Da li je 7 velikim ili malim slovima?
> -----------------------------------
> Podrška: Koji antivirusni = program koristite?
> Korisnik: Netscape.
> Podrška: To nije antivirusni program.
> Korisnik: Jao, izvinite...Internet Explorer.
> -----------------------------------
> Podrška: Majkrosoftova = tehnicka podrška, mogu li Vam pomoci?
> Korisnik: Dobar dan! Cekao sam više od 4 sata na vas. Možete li mi reci
> koliko dugo treba da cekam prije nego što budete mogli da mi pomognete?
> Podrška: Uff..? Izvinite, ne razumijem Vaš problem?
> Korisnik: Radio sam u Word-u i kliknuo na help dugme prije više od
> cetiri sata. Možete li mi reci kada cete konacno moci da mi pomognete?
> -----------------------------------
> Podrška: Kako Vam mogu pomoci?
> Korisnik: Pišem svoj prvi e-mail.
> Podrška: U redu, i, kakve vrste je vaš problem?
> Korisnik: Pa, napisao sam pismo, ali kako da ga ubacim u poštanski
> sanducic?
>

- 12:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.