abonis

utorak, 19.02.2008.

humor-Crnogorski borac za ravnopravnost polova

Crnogorski borac za ravnopravnost polova





Vatreni sam borac protiv muskog sovinizma.




Zastupnik sam zenskijeh interesa i pristalica ravnopravnosti polova.

Odnos prema zenama pokazujem prije svega u svojoj kuci i prema svojoj zeni.

Ne bih zelio da pomislite kako se hvalisem, pa cu navesti nekoliko istinitih primjera iz svog braka i zivota.

Naravno, ni kod mene nije sve idealno. Kao i u svakom braku, izmedu mene i moje zene ima sitnih nesuglasica.

Ipak, sve uspijevamo da regulisemo sporazumno:




* Ako je bolesna, mogu da se okupam i sam.


* Ako zavrsi sve poslove, moze da strika do mile volje.


* Ako sam procita' novine, odmah sjutradan moze da ih cita i ona, pod uslovom da ne komentarise to sto procita.


* Ako nijesam kod kuce, moze da ukljuci radio ili TV cim pocne jeftina struja.


* Ako nocu primijetim da sam otkriven, pokrijem se sam, a s njom o tom propustu razgovaram u pogodno vrijeme.


* Ako na pantalonama naidem na dupli sav, ne prelazim odmah na fizicki obracun, vec mirno pokusavam da utvrdim sto je tome razlog: da li je to znak

da nije normalna, ili u obzir dolaze i druge olaksavajuce okolnosti.


Silu primjenjujem samo ako se iznerviram ili se uvjerim da to radi namjerno.


* Ako se dijete prehladi, sama bira koga da bijem - nju ili njega.

Ako se kâ ljudi dogovorimo, kod mene sve more:


* Moze da kupi sve sto ja odobrim.


* Moze da joj slucajno pregori sijalica.


* Moze da pali ringlu i kad kuva kafu.


* Moze da se kupa i kad sam ja lose raspolozen.


* Moze da se javlja na telefon ako ja nijesam kod kuce.


* Moze da se sminka, pod uslovom da ne kupuje sminku.


* Moze da pozove u goste svoje rodake, ali da pricaju tiho i da postoje ozbiljni razlozi za njihov dolazak.


* Moze da pegla i da pere prozore kad ona hoce, pod uslovom da uvijek sve bude cisto i opeglato.


Trudim se da na paznju uzvratim paznjom: da je, kad zasluzi, nagradim i istaknem ono sto je za isticanje.



Nikad ne zaboravljam da je to moja zena i da smo u svemu ravnopravni.


* Nasem petom djetetu i ona je smjela da predlozi ime, koje zamalo nije usvojeno.


* Za praznik uvijek sjedi sa nama za stolom.


* Svaka tri mjeseca teram je da kupi novu metlu.


* Ukoliko pronadju usisivace sa prigusivacem, i to cu joj nabavit'. Ovako smo mirniji ako prasinu skuplja rukama.


* Jednom je rekla nesto sto mi nije bilo sasvim glupo, sto mi se skoro dopalo, cak mi je bilo i simpaticno, sto sam joj kasnije na odrijedjeni

nacin stavio do znanja. Nasamo.

* Da bi imala socijalno, prijavio sam je kao kucnu pomocnicu.

* Sredio sam joj da poslije podne moze cuvat' i tudju djecu.


* Cesto se dogadja da potegnem do kuhinje samo zato da bih rucao, ne insistiram da mi se rucak uvijek servira u postelji.

* Dva puta sam joj galantno ustupio okrajak.

* Od Nove godine oslobodio sam je obaveze da mi vraca zute metalne pare.


Mnoge obaveze preuzeo sam na svoja pleca:


* Putovanja u inostranstvo, odlazak na godisnji odmor, izlaske u kafane, sa drustvom, a bogumi i sam...


Brinem o njenom dostojanstvu. Trudim se da nikad ne povrijedim njenu licnost:


* Samo kad sjedim, ona stoji - cim legnem, ona moze sjesti i nastaviti sa radom ..


* Nikad je ne istjerujem na ulicu - samo na terasu.


* Kad je gadjam tanjirom, i u najvecem bijesu vodim racuna o tome da ne


okrnjim novi servis; za njeno dobro uveo sam plehane tanjire.


* Da bih sacuva' njen ugled, nikad je ne bijem pred djecom i gostima.


* Posto zbilja nema potrebe da perem noge svakog dana, i njene obaveze su


smanjene na dva puta nedeljno.





Naravno, to nije sve. Nikada nijesam zadovoljan postignutim. Nikada nece bit


dovoljno ravnopravnosti!

- 07:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.