abonis

petak, 08.02.2008.

vic

> Kako mala plava piše dnevnik...
>
>
>
> Dragi dnevniče,
>
>
>
> prošle sam godine dala na kući zamijeniti sve stare drvene prozore sa
> novom pvc stolarijom i skupljim
> izo staklima.
>
> Prozori su super,štedimo na grijanju i sve bi bilo izvrsno da me nije prije
> nekoliko dana nazvao vlasnik firme koja je postavljala prozore i rekao mi da
> je prošlo godinu dana, a da prozori nisu plaćeni.
>
> Bila sam jako iznenađena tom njegovom izjavom pa sam mu ponovila što su mi
> rekli njegovi iz prodaje kada sam kupovala : "Ti su prozori toliko dobri i
> štedljivi da će za godinu dana sami sebe otplatiti "
>
> Heeeelllllloooouuuu !!!!!!!!!!!!! Prošlo je godinu dana !!!! Ako sam
> plava nisam glupa, ne ?!!
>
> S druge strane linije nastao je muk pa sam poklopila slušalicu. Sigurno se
> tip sad osjeća kao zadnja budala.
>
> :-):-):-)

- 14:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.