abonis

utorak, 23.10.2007.

vicevi



Bik i lav sjede za šankom i piju. Lavu zazvoni mobitel.
''Da, draga, dolazim'', odgovara lav i brzo popije svoje piće i sprema se otići.
Na to će bik:
''I ti si mi neki lav. Da mene zove žena, ja bih je poslao ma znaš gdje, i nastavio bih dalje piti s prijateljima.''
''Da'', odgovara lav, ''no, među nama je bitna razlika. Moja je žena lavica, a tvoja je krava.''



Razgovaraju Šemsa, Zenada i Fata o kontracepciji.

Šemsa: - "Ja i moj Haso koristimo spiralu. Tako sam najsigurnija."

Zenada: - "A ja i moj Ibro koristimo kurtone ili pjenu. Jes vala da moj Ibro manje uživa,

al brate petero djece je više no dovoljno."

Fata: - "A ja i moj Mujo koristimo kantu..."

Šemsa: - "Kako ba u kantu Fato, Alah s tobom ?"

Zenada: - "Pa nije ti valjda minđa tolika ?!"

Fata: - "Ma ne ! Pošto je Mujo puno niži od mene kad se tucamo, tucamo se tako da se Mujo

popne na kantu- E, kad vidim da je Mujo počo kolutat očima ja samo kantu opizdim nogom."






Ulazi Mujo u kupe u vozu. Nasuprot njega sedi plavusa s dodatnom opremom
(minic, dekolte...). Mujo bulji li, bulji. Komad provali da bulji te rasiri
noge i pokaze mu muf. Muji ispale oci.

- Jel' vam se svida? - upita plavusa.
- Jes', kako ne bi. - kaze Mujo.
- Hocete da vam namigne?

Rasiri noge i namigne mu s mufom. Mujo u deliriju ne veruje svojim ocima.
Ponovo plavusa:

- Hocete da vam posalje pusu?

Rasiri komad noge i posalje pusu. Mujo skoro u nesvesti.

- Zelite li sesti pored mene?

Mujo ustane i prebaci se na drugu stranu kupea i sedne pored plavuse.
Plavusa ponovo:

- Zelite li gurniti dva prsta u nju?
- Ma, bona, nemoj me zajebavat' da moze i zvizdat' !



- 13:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.