abonis

srijeda, 26.09.2007.

humor


BRAČNI 

Muž i žena imaju 25 godišnjicu braka.   Muž pita ženu, s čim da je  obraduje na godišnjicu.   A žena će: "Izvedi me u
striptiz bar.  baš bih rado vidjela striptizete, kako se svlače."      Pa kaže muž :"Što ćeš tamo?   Takvi lokali su samo za
pohotljivce, koji dolaze gledati ženske i teče im voda na njih ."  Žena ustraje: "Pa svejedno bi htjela vidjeti i,  jer sam znala
da si stidljiv, ja sam vec kupila karte."   "Pa neka bude" - muž jedva pristane.

Kada su došli u bar, u garderobi ostave stvari,  kaže garderobijerka: "Dobar dan gospon Lojzek".  Žena ga pogleda, a muž brzo
objasni da je to kćerka od kolege.  Kada su se smjestili za stol konobar pozdravi : "Dobar dan, gospon Lojzek".  Žena ga ljutito
pogleda, a muž će brzo:  "Ah, draga, taj je bio konobar u našoj menzi na poslu."   Žena ga je gledala sa strane i jedva mu
povjeruje.   Predstava počne i striptizeta se svlači.  Dođe do hlačica i pita: "A tko će mi danas skinuti hlačice?"  I cijeli bar
se razdere u jedan glas :"Lojzek!!!!".  Žena pobjesni i ljutito ode iz bara. Muž za njom sav nesretan: "Draga, to su mi podmetnuli
!  Te ljude uopće ne poznajem! Ljubavi moja! Vjeruj mi, molim te!"  Žena sjedne u taksi, muž je jedva stigne i sjedne u taksi.
Kad su se smjestili u taksi, taksist pozdravi: "Dobar dan gospon Lojzek. Što Vam je danas? Toliko dobrih kurvi smo vozili, a
danas izaberete takvu staru babetinu?

- 10:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.