abonis

četvrtak, 02.08.2007.

vicevi

Neshvaćeni suprug
Vrati se zena s lječničkog pregleda gdje su joj rekli da će zivjeti jos
samo 12 sati, pa kaze muzu da bi voljela da se za poslednji put ljube
divlje i strasno, čitavu noć, a muz odgovara:
- Lako je tebi pričat', ti se sutra ne dizes ...

Katastrofična anketa
U cijelom svijetu ljudi su odgovarali na jedno pitanje: "Kakvo je vase
misljenje o nestasici hrane u ostalim dijelovima svijeta?". Anketa se
zavrsila katastrofalno.
U Africi nisu znali sta je to hrana.
U Zapadnoj Evropi nisu znali sta je to nestasica.
U Istočnoj Evropi nisu znali sta je to osobno misljenje.
U Americi nisu znali sta je ostatak svijeta.

Ja moram da pijem ...
Svađaju se muz i zena:
- Ti sve pare trosis na kafanu, kaze zena.
- sta hoćes, ti kupujes maskaru od 50 eura!
- Ali ja je kupujem da ti budem lijepa!
- Pa i ja pijem da mi budes lijepa!

Idealni muskarac
Kako dobiti idealnog muskarca?
Genetskim inzinjeringom - krizanjem vibratora i bankomata.

Novi gost u kući
Budi se dijete izjutra i ode u kuhinju, a tamo nepoznati muskarac zaviruje
u hladnjak.
- Zdravo, ti si novi baby sitter? ... pita mali.
- Ne, ja sam novi mother fucker!

Ćelavac i mucavac
Zafrkava mucavac ćelavca:
- Ččččččuj, kkolkko ttttti potttrosis na fffffrizerrra?
- Sigurno, manje nego ti na telefon.

Cigo
Pitali cigu:
- Koja ti je omiljena boja?
- Karirana!
- A piće?
- Moze

Vlak
Koja je razlika između policajca i vlaka?
Vlak ima DVA razreda!!!


Kako se na engleskom kaže Dražen Zečić?
- Hani-Bani


---------------------------------------------------------------------------------------
Kasno navečer ulazi kćer u kuću, a otac koji je čekao kaže:
"Opet si pušila."
Ona preplašeno:
"Nisam, hoćeš li da puhnem?"
"Ne moraš, samo se obriši", odgovori otac.


- 12:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.