utorak, 27.07.2010.

KAKO PROMIJENITI SVIJET 2 dio


Još u prvom članku, spomenuto je kako su promjene jedino moguće mijenjajući sebe, ne samo iz razloga što jedino što i možemo mijenjati, jesmo mi, već mijenjajući sebe mijenjamo i svijet oko sebe. Kad tražimo da se netko ili nešto mijenja da bi nama bilo bolje, to je samo dokaz, pokazatelj da ono što trebamo mijenjati, nije negdje vani, netko ili nešto, već mi sami.

Mi moramo biti ta promjena koju želimo vidjeti u svijetu, mi moramo biti taj val promjena, jer na posljetku, mi i jesmo ta promjena. Da bi promijene bile moguće, čovječanstvo mora spoznati svoje istinsko, odbaciti ILUZIJE u koje su se zarobili vjerujući da su stvarnost. Spoznati istinsku bezuvjetnu ljubav, slobodu. Odbaciti iluzije slobode, ljubavi, sreća, vremena, straha ...itd.


Sve što se događa, sve što se događalo u povijesti, od ratova, revolucija, raznih promjena sustava ... događalo se u istom krugu iluzija stvarnosti u kojem živimo i danas, bilo da se radi o samom središtu kruga ili na samom rubu kruga, događalo se unutar kruga, a sve što je unutar kruga je u krugu, u istoj iluziji. Kako nekada čovječanstvo nije bilo slobodno, tako nije ni danas, i ukoliko ne iskorači van kruga, neće niti biti, već će i dalje prihvaćati ropstvo kao slobodu.

Nekada su postojale sluge, robovi kojima je bilo jasno dano na znanja da su robovi, i robovi koji su vjerovali da su slobodni, koji su živjeli u iluziji slobode, što je puno, puno gore. Današnje društvo je društvo robova, koje vjeruje da je slobodno, koje živi u nametnutoj iluziji slobode, društvo koje se ne može izboriti, zatražiti slobodu, jer kako bi i moglo, kada vjeruje da je slobodno. Današnje društvo ne samo da živi u iluziji slobode, već i u iluziji misli, vjerovanja, vremena, sreće, ljubavi, smrti ........... pa kako očekivati od tog društva spavaća, da čine promjene. Svaki napor društva spavaća, svaki pokušaj, svaka ideja za promjene, proizlazi iz kruga iluzija u kojem žive, u koji su se uhvatili. Isti takvi spavaći, pokušavali su činiti promijene kroz čitavu povijest čovječanstva, no nitko nije uspio, zašto? Zato što promijene nisu moguće sa istom razinom inteligencije (svijesti), ne može ona razina inteligencije (svijesti) koja se nalazi u krugu iluzija, mijenjati iluziju stvarnosti unutar kruga, već je samo može dalje održavati.

Da bismo istinski krenuli ka promjenama, slobodi, prvo moramo spoznati da smo robovi. Robovi vlastitih misli, vjerovanja, uvjeranja, propisa, odredbi, zakona, institucija, religija, vlada, kompletnog sustava kojeg poznajemo. Sve što proizlazi iz ovog sustava, održava ovaj sustav. Ovo je sustav robovanja na svim razinama u društvu.

Mijenjajući sebe mijenjamo svijet oko sebe. Da bismo promijenili sebe, moramo odbaciti iluzije u koje smo se uhvatili, iluzije za koje vjerujemo da su stvarnost, istina. Kada odbacimo iluzije, spoznamo istinsku stvarnost u kojoj živimo, tek tada možemo mijenjati svijet, tek tada naš izbor postaje naš istinski izbor, prvi korak van kruga iluzija i strahova u koji smo se uhvatili.

Sve je stvar izbora. Bez truda, bez rada, bez posla, bez uštedevine i novca.
Samo izbor, ovog trenutka, izmedu straha i ljubavi.


Strah je glavni alat gušenja promjene u društvu, bilo da se radi o strahu od novog i nepoznatog, ili pak o strahu od gubitka starog i dobro poznatog. Strah je onaj koji kontrolira svaki naš izbor, tako da je svaki naš izbor naposljetku posljedica straha, odnosno svaki naš izbor se odnosi na stvarnost unutar kruga iluzija i strahova, pošto i jest tvorevina iluzija i strahova. Izbor kao takav se ne može nazvati izborom, slobodom, već iluzijom izbora i slobode koja ne može ništa drugo nego li održavati, manifestirati ovu stvarnost iluzija i strahova u kojoj živimo.

Informacija stvara znanje, znanje podiže razinu svijesti, a svijest se diže iznad iluzija i strahova koji nas kontroliraju. Dizanjem iznad iluzija i strahova, dolazimo do istinskog izbora, činom izbora dolazimo do spoznaje beskonačne mogućnosti koja jesmo, beskonačnosti koja je krug, sve unutar kruga i sve izvan kruga.

- 19:21 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve je stvar izbora. Bez truda, bez rada, bez posla, bez uštedevine i novca.
Samo izbor, ovog trenutka, izmedu straha i ljubavi

Broj posjeta

Website counter




Kontakt
info@2012-transformacijasvijesti.com


'Kad se lijepo upakirana gomila laži uspije prodati narodnim masama polako i sistematski tokom nekoliko tisuća godina - onda se istina smatra totalnom besmislicom, a onaj tko ju propovijeda - totalnim luđakom' - J. Dresden


Ne može se reći da civilizacija ne napreduje; ipak vas u svakom ratu ubiju na neki novi način.
Will Rogers


U koliko ste u životu 98% sretni a 2% nesretni, i u koliko se koncentrirate 100% na ovih 2%
vaš život će biti nesretan.A u koliko ste 98% u životu nesretni a 2% sretni i u koliko se 100%
koncetrirate na ovih 2% vaš život će biti sretan!



Evolucija svjesnog čovjeka:

Htio sam mlijeko, dobio sam svoju bočicu. Htio sam roditelje, dobio sam igračke. Htio sam učiti, dobio sam svjedodžbe. Htio sam posao, i dobio sam posao. Htio sam živjeti smisleno, dobio sam karijeru. Htio sam sreću, dobio sam novac. Htio sam istinu, dobio sam laž. Htio sam nadu, a živio sam u strahu. Htio sam živjeti... no životarim, ali, hvala Bogu, probudio sam se!


Kažu ljudi da je strah potreban da nas zaštiti,da se ne ozljedimo,nije strah to što nas štiti,već
ZNANJE,SVJESNOST.Ako smo svijesni opasnosti vatre,tad nečemo gurati ruku u nju.



'Pogledajte nas. Sve je izvrnuto, sve je naopako. Liječnici uništavaju zdravlje,
pravnici uništavaju pravdu, sveučilišta uništavaju znanje, vlade uništavaju slobodu,
glavni mediji uništavaju informacije, a religije uništavaju duhovnost.'
Zašto? Zato što je to njihov zadatak


Razum može zamijeniti gotovo svaki stupanj obrazovanja, ali obrazovanje ne može zamijeniti razum.


Tek kad naučimo voljeti i prihvačati sebe
moći čemo voljeti i prihvačati druge


Sreća nije u događajima. Ona ovisi o plimama i osekama uma


Mudar čovjek sam donosi odluke; budala prihvaća javno mnijenje


Budite zahvalni na onome što imate, jer ćete na kraju imati više.
Ako se usredotočite na ono što nem
ate, nikada n
ećete imati dovoljno



Uvijek njegujte ono što vas čini jedin