1000 čudesnih stvari

srijeda, 31.10.2012.

Čudesna stvar #122 - Blowback

Image and video hosting by TinyPic
Blowback
Do vrlo nedavno nisam znala što je to. Nisam ni sad posve sigurna, ali pokušat ću objasniti kako su meni rekli. To je trzaj, kad se povučeš nazad na sekundu, samo da bi se glasnije, moćnije, jače vratio. Dobro, sigurno nisam točno objasnila i terminologija je specifična, ali sjelo je na pravo mjesto u pravom trenutku.
Često mi se u životu događalo upravo to: povlačenje nakon kojeg dolazi sudar svjetova. I to povlačenje, napinjanje strijele ako hoćete, izvrsna je stvar. Ponekad u nekom odnosu. Meni, češće, kad me život na trenutak spusti i kaže - sad malo miruj. Uhvati snagu. Vratit ću te nazad prije nego se okreneš. Odletjet ćeš.

Radim na svojem romanu trenutno. Radim svaku slobodnu minutu, kojih nema puno. Počela sam prije par godina i znala točno što znam i sad - da je izvrsno, da je moćno, da je moje. Ali blowback. Povukla sam se sve dok me život nije vratio točno na pravo mjesto i rekao - SAD. I sad napinjem taj luk i znam da ću odletjeti, ali blowbacka se više ne bojim.

Image and video hosting by TinyPic
- 10:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>