1000 čudesnih stvari

ponedjeljak, 29.10.2012.

Čudesna stvar #119 - Prava pjesma u pravi trenutak

Kad sam počela pisati ovo, bila sam uvjerena da će me motivirati da svaki dan zabilježim jednu od čudesnih stvari koje vidim. Jer vidim ih, samo ponekad - ima takvih dana - bude teško prebaciti fokus na njih.

Kad sam počela pisati ovo, bilo je to vrijeme straha i izgubljenosti, osjećala sam se poraženo i jadno. Ne, to ni izbliza ne opisuje kakvo je to vrijeme bilo tad, u nekom prošlom životu. Ali pisala sam, prvenstveno sebi, da se podsjetim zašto sam živa, što me čini živom.

Na dane kao što je ovaj, teško je naći nešto čudesno. Na dane kao što je ovaj, kad se neizrečena pitanja gomilaju negdje u prsnom košu i kad se teško usredotočiti na makar jednu dobru stvar, iako znam da će i to proći, već ću sutra vjerojatno ustati i biti sjajno, smijati se jer sam to ja, ja se uvijek dočekam na noge i dovoljna je jedna stvar da ponovno pokrene moj sustav, jedino pozitivno, dobro i čudesno čeg se mogu sjetiti jest kako ponekad prava pjesma sjedne na pravo mjesto u pravom trenutku.

A danas će to morati biti dovoljno.



Image and video hosting by TinyPic
- 12:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>