1000 čudesnih stvari

četvrtak, 04.08.2011.

Čudesna stvar #89 - Odluke

Image and video hosting by TinyPic
Odluke
Neobična su stvar odluke. Neke doneseš u sekundi, ni ne promislivši zapravo o tome što će uslijediti i nesvjestan kako su se stvorile u tebi. Druge se kuhaju danima, tjednima, mjesecima ponekad i onda jednostavno, ničim izazvane, usele u svijest i ništa nije važnije i bitnije.
Danas sam donijela jednu važnu odluku, a posredno se odnosi i na ovaj blog. A odluka glasi da ja u ovo vjerujem. U ovo, u svoje pisanje, u svoj rad, u svoje stvaranje. Vjerujem i znam da je dobro. Vjerujem jer ne mogu zamisliti da to ne radim. Vjerujem jer sam ja jedino ja dok pišem. Vjerujem jer osim ovoga za mene ne postoji ništa. Vjerujem jer se budim s pričama u glavi i jer zaspivam smišljajući priče, oduvijek, otkako znam za sebe.
Ovaj ću blog redovitije ažurirati - što je uostalom bio i plan. S vremenom ću ga preseliti na samostalnu mu adresu.
Nastavljam raditi priče o ljubavi - i to će uskoro osvanuti na samostalnoj adresi.
I završit ću svoj roman. Dobar je, mračan, težak, kakav god, ali dobar. I moj, samo moj.
Nema više čekanja, samo stvaranje!

Image and video hosting by TinyPic
- 13:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>