walking cloud

petak, 23.01.2009.

Kratki osvrt na jučer

Najbolje je početi sa jutrom...,
oduvijek to znam , ali kako su mi najveća znanja
istovremeno i skliske stepenice..,
naravno da ga nisam najbolje počeo..
Dan., jučer .
No, kako je ovo kratak osvrt., neću se kuditi.,
moja je privilegija , zapravo moj demon..,
no, tako je i onima sa previše novaca
ili sa previše naslovnica.
No, da ne odlutam., jučer je bio jedan od onih dana
koji je u svojoj poslijepodnevnoj fazi već osuđen na propast.,
već ga se zbog nečega sramimo, ako smo preslabi sramiti se sebe samih
i već ga pokušavamo zaboraviti vjerujući da ako što prije odemo u krevet.,
prije će jutro izbrisati tu uzalud potrošenu valutu....,.
Vrijeme.
Ja nisam odustao, u poodmalko poslijepodne.
Napravio sam ogroman posao, uglavnom telefonirajući niz škaline, preko ceste..,
uz škaline, koz hodnik., gledajući kroz prozor i čekajući novi proizvod
iz moje radionice snova.
Ako imate sreću da ste došli u posjed divlje mandarine, limete i
domaćeg limuna.., i još ako kojim slučajem imate
pravi domaći sirup od bazge..., vjerovatno vam dan neće propasti.
Sirup od divljih agruma i bazge je odličan.
Izašao je iz moje radionice snova i naravno da ima tajni sastojak.
Malo je gorak., pri kraju kada ga progutate.., no upravo je zato
vjerni odraz vremena u kojemu je nastao.
A da se pohvalim kako sam spasivši dan spasio i sebe..,
moj prvi sat yoge, navečer..,
prošao je također odlično.
Sada se osjećam kao zakržljali slon koji je od rođenja
u zatočeništvu i misli da je lav.,
jer mu na kavezu krivo piše.
Srećom , jučer su me ispravili.

- 22:10 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.