walking cloud

četvrtak, 05.06.2008.

Poskupljujemo i mi

Mijenja se.........., sve , .........pretpostavljam., na svoj način.
I vrijeme i ljudi. Sunce se pojavljuje na prepad, a kiša me hladi od euforije.
Moj se nono, nakon dugog života ostavio cigareta, najmanji grad na svijetu bira novog gradonačelnika, a jedan hladnokrvni Bik se u tišini kaje za neke postupke.
Ja sam Strijelac, kajem se nimalo hladnokrvno. A nemam zašto.
Sve se zaista mijenja. Energija koja pokreće ljude poskupljuje svaki tjedan, što snove udaljava do nedostižnosti.
Srećom ja sam Strijelac, benzin nisam uračunao u ostvarenje snova., no ipak , sve se mijenja .., lažu nas, političari, doktori....
I službenice na odjelima mobilne mreže koju smo odabrali da nas ionako krade.
Prijateljstva se pretvaraju u partnerstva., pa i na način da ti prijatelj otme partnericu, što ne odobravam.
Poslovi više nisu stalni, a naše majke cijelo vrijeme navijaju da se zaposlimo " za stalno".
Srećom, ja sam Strijelac...., što je meni stalno?!:)
Neki klinci snovima računaju dobit . , drugi razbijaju retrovizore.
Mala ogledalca za osvrtanje bez okretanja, nije li to ludo?
Očito ne dovoljno.
Polako prihvačamo svoju sudbinu., sramežljivo si priznajemo da smo ovce, ali meso nam je toliko otvrdnulo da vukovi na nama lome zube.
A i razmišljam da povedem prijatelja kada odem platiti račune. Ja ću galamiti, bijesno odbijati plaćanje, proklinjati prokletu skupoću i njene kreatore, a moj će se prijatelj cijenkati sa mojom strpljivošću i od moje ponude da ništa ne platiim i njihove da sve platim preskupo...,
mudro i LOGIČNO dogovoriti da platim samo 20%.!
Kakve gluposti naš premijer nama misli da prodaje!

- 10:19 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.