< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Siječanj 2024 (1)
Prosinac 2023 (1)
Listopad 2023 (1)
Rujan 2023 (2)
Svibanj 2022 (1)
Ožujak 2022 (1)
Siječanj 2022 (1)
Studeni 2021 (1)
Rujan 2021 (1)
Kolovoz 2021 (1)
Lipanj 2021 (2)
Svibanj 2021 (3)
Travanj 2021 (2)
Ožujak 2021 (4)
Veljača 2021 (13)
Siječanj 2021 (16)
Prosinac 2020 (1)
Studeni 2020 (1)
Listopad 2020 (1)
Rujan 2020 (1)
Kolovoz 2020 (1)
Srpanj 2020 (8)
Lipanj 2020 (4)
Travanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Lipanj 2019 (1)
Ožujak 2019 (1)
Siječanj 2019 (1)
Listopad 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Travanj 2017 (1)
Veljača 2017 (1)
Siječanj 2017 (2)
Travanj 2016 (1)
Siječanj 2016 (1)
Srpanj 2015 (2)
Veljača 2015 (1)
Siječanj 2015 (1)
Rujan 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (2)
Siječanj 2014 (1)
Rujan 2013 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
O autoru bloga:
Mladen Smud

Mjesto stanovanja Velika Gorica
Starost 70 godina
Otac četvero djece i djed pet unučica i dva unučića
Hobby - Go, drevna kineska igra
Duhom mlad, kao da se još ni rodio nije i često se pita: 'Jesam li uopće?'
Životna filozofija - jedinstvo svijeta po Gospodu
Životna snaga - ljubav (tako on to misli)
Godine su da se broje, a život nama je darovan
Ovaj blog otvorio je za dušu. Život mu je darovan i on ga s ljubavlju daruje djelima Gospodnjima po Gospodu.
Religiozan nije, ali vjeruje iskreno do viđenja uz hvalu za postojanje
U životu on ništa ne posjeduje, mada se ponešto i piše svijetom na njega
Zahvalan za život i darove po Njemu.
Na putu iz vječnosti u vječnost
Sve vas voli i one koji razumijete, a i one koji ne.
e-mail: mladen.smud@gmail.com

Čuka

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
“Xportal.hr“/


javascript:%20void(0);

annaboni
Auroraisa
Bugenvilija-foto
Bugenvilija-text
danila1
deni(daniel
Dordora2
duliba
EuM
fra_gavun
Go-misaona igra
gogoo u prirodi
gustirna
hajjnezir
ima jedan svijet
kapi sreće
maslačkove zbirke
(Norra
OTISAK srca
preživjeti
promatram, razmišljam
rijeke žive vode, potecite, neka Duh se razlije...
sewen
Smotani
sven adam ewin - superfaca
... šok ...
Trill
Vatrene vijesti
Voljela sam umjetnika
Zagora

alba-istriana
anaris
kicker
mamablogerica
modrinaneba
novipocetak50
nutrina
proziran svijet
soba za utjehu
sv
tayana
tvrtkodolić
zlatnazitnapolja


Zanimljivo

Na rubu znanosti



Posjetili ovaj blog od 06. 01. 2020.

Flag Counter

pri_Mladenu
01.02.2010., ponedjeljak
Tražim …


… i neznam zašto tražim? Što? Ni to neznam, ali osjetih potrebu da održim to nešto, što kao nije upitno. Odakle potreba ta; potreba traženja.
Pretakalo se nešto i u smijesi nastajalo ono što je moglo. Sljedi proces puteve što čimbenicima sličnim sličnosti tvori. I listovi u krošnji slijede slične procese po sličnim uzrocima i čimbenicima. Sve kao da opstoji u nekon zatvorenom sustavu, kao u tunelu nekom. Kao u matematici je gdje rezultat slijedi zadatak. Sve je savršeno u vezi. Uvijek se može ono sitno zamisliti većim i tada je proces jasan. I kada pomislim kako je nemoguće znati što slijedi, to je samo dokaz moje nemoći sagledavanja. I kada mislim da je nešto beskonačno i to je odraz moje nemoći. Ne želim nemoć tu dodjeljivati istini. Ona je nemišljiva i neizreciva i to mojom nemoći. Priznajem.
I takav, dijelovima sastavljen, jer jedino tako znam i mislim, trežim. Eto, i kao da vidim nešto. I kao da mislim o tome. I kao da govorim o tome.
Govorim li o tome? Samo nastojim i nadam se da ču biti shvaćen i da ću razumijeti i sama sebe. I u meni je proces; proces misli. Vežu se misao na misao u nekim pravilima što ih čine. Koliko li sam ustvari ja u njima? One nose neka obilježja cjeline kojom nastadoše. Oslikavaju mene. Čudno, a ja još uvijek tražim sebe; istinu svoju.
Jesam li što našao, ovakav od dijelova sačinjen? Vidim uzroke i posljedice u kojima jest određenost moja. Određenost čak i utoliko da mislim kako upravo ja sada ovo izmišljam. Pa, tko li sam, ako i to jest uslovljenost?
I mogu prihvatiti da nemoć jest moja, ali ovo sve ipak jest, jer osjet jest, jer misao jest. Dozvolim tada proširenje osnove postojanja, jer procesi su povezani u vremenu i prostoru. Tko li sam tada? Koja je volja moja?
Cjelim svemirom povezan je uvjet koji nas sve čini. Time i naš osjećaj slobode i kreativnosti. I sada se pitam je li to volja moja spram svijeta gdje jesam u sučelju s njime ili jest to trud svijesti moje da prizna meni istinu mene? Postajem li tako netko drugi ili nitko? Predajem li svijest o sebi uzrocima kojima jesam?
Ne, ne žurim s odgovorom. Čemu. Nije pitanje vremena već valjanosti preobrazbe svijesti.
I tako dokučujem da jesam po svijesti univerzalnoj. Čovjek sam kao dio u cjelini. Ja čimbenik njen. Malen, ali kako rekoh, i svaka i najmanja stvar može se promatrati uvećanom i tada jest istinom. Cjelovitiji sam što više prihvaćam spone procesima u cjelovitosti postojanja. I ne moram znati što je i kako, već samo dozvoliti svijesti da prihvati istinu. Istinu, zasada na moj način.
I pitam se, griješim li kada uobražavam dokućivanje cjelovitosti? Ne mogu ništa tvrditi. Stojim na vratima novoga viđenja svijeta. Stojim i neznam što sve to jest. Može li se znanjem vidjeti? Neznam, ali znam da mogu priznati nemoć svoju. Mogu moliti za dobrotu sebe. Nikako ne bi želio da ko slon u staklenom vrtu polomim neke ljepote i dobrote.
Ima trenutaka kada se obraćam tiho u sebi, nekome u svojoj nemoći, za ispravne korake. Za korake kojima ne bi nikoga ozljedio, jer ja još ne vidim dobro.
Znam, jednom će ovo što nosim u srcu i rukama biti na dobrotu svijeta i svemira. Istino, želim da i sada tako bude, ali oprosti mi, jer nisam vješt. Možda to i nije pitanje vještine, već srca i duše. Darovao si ih da me vode, a ja ih ne uzimam sebi, već ih darujem za ljubav kojom sam ovdje i koja me čini. Da, po tebi jesam Istino. Molim za mir i dobro sviju, a u nas, ljudi, jest put mislima. U njima smo se razigrali, pa čak često i zaboravili na Istinu.
Znam kako ovo izgleda i lijepo, ali znam i da sam griješan. I kada osjetim da me krivo optužuju, nije tako. Kriv sam, pa i za to što me okrivljuju. Da nisam, ne bi to činili. Toliko od mene, a ono u njima će njima biti. Ja ću optužbe prihvatiti, sagledati i tražiti put gdje ih neće biti.
I ništa se bitno desiti neće. Po tebi Istino zauvijek će sve biti u cjelovitosti i ljubavi. Iskrena ljubav jest po tebi.
Prijatelji dragi opet sam se oglasio putopisom duha. Neka vas dobrotom obdari istina, jer ona je osnova životne radosti … :)
- 01:17 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>