jedna nova mama

četvrtak, 19.10.2006.

PIH!

Čitam jučer u Jutarnjem (ma, vidi vraga, ja čitam novine zadnje vrijeme!), da će se "onim" blogerima stat na kraj.
Jer previše pričaju.
Neće se dozvoliti širenje međunacionalne mržnje - s čime se u potpunosti slažem -, pljuvanje po nekima i onim drugim nekima - ni to nije loše, jer pljuvačina nije higijenska - , a dobit će, bogme, po repu i oni koji pišu o...pa, ne znam čemu, nisu se odredili...definirali.

Drugim riječima, a i tu se pozivamo na Merike, prisutna je demokracija i sloboda pisane i izgovorene riječi.
Totalno.

Pa, ti, mama, piši. Dobro ti je netko napisao "buš u rešt završila".

A što ja mogu kad me to gnjavi.
Pa sve imam dojam da će mi bit lakše ako nešto kažem.
I onda riječi odu ka perje bačeno u vitar, a ko će to skupit?
I bude kasno.

I baš me briga.

Ako treba, pa ni rešt ni baš loše probat, i to je za ljude.

Kao, ovo nije rešt.

Kad oni koji su se moći dokopali, a "vlast je slast, ćerce moja" (citat moje pokojne none, opet!), najbolje znaju što je najbolje za mene. I za tebe.I za nas.

I za mnoge buduće generacije.

Jer, ako ne budem radila, mislila i živjela po njihovom naputku, mogu svoju slobodu objesit mačku o rep. A mačke brzo trče i svugdje se provlače.Pa bi mogla nadrapat.

Zato mi je bolje da šutim.

(Aha, mo'š mislit!!)

P.S.
Nije mi samo jasno, kad su u pitanju, i opet, duševne boli, kako se nitko od tih dušebrižnika nije osvrnuo na vrijeđanje blogera, na bolesnike koji se provlače svojim perverznim, svinjskim komentarima? Jer kad vidim kakve se rječetine i praščetine pojavljuju u komentarima na nekim blogovima, stvarno bi trebalo pronaći onaj famozni IPS i neke primjerke dobro po džepu opalit...

Tu mislim na konkretne stvari: odurne i koliko ja znam nikada kažnjene komentare na blogu Tehnožene, odurne pljuvačine po Opaljenoj - ok, one su poznate i likom i glasom, ali nije, ljudi moji, način!! - i na koncu, svinjarije na blogu Wande, Wandalusije....Valjda blogeri nisu ljudi, pa ih takve stvari ne bi trebale bacati u očaj...a ako ih i bace iz ravnoteže, onda ih se još osuđuje kao slabe i nekarakterne...

No, valjda i tu vrijedi pravilo, mene ne diraj, a ti se snađi kako znaš...pih, svašta!

DODATAK

Eto, ni zvijezde mi nisu naklonjene, čak mi i u horoskopu piše da budem oprezna budem li se javno izjašnjavala....c c c c ....

- 07:55 - Komentari (11) - Isprintaj - #