jedna nova mama

četvrtak, 07.09.2006.

EKSKLUZIVA

Danas oko 13 sati, u pošti Njivice, dogodila se pljačka.
Nekih stotinjak metara od mog radnog mjesta.
Nitko nije ništa čuo ni vidio, događaj se zbio za vrijeme primopredaje, dakle usred bijela dana.
Hvala Bogu, nitko nije ozlijeđen, vjerovatno nije ni velika šteta, jer treba bit pametan pa se odlučiti na pljačku pošte u Njivicama.

Jer to je jedna pošta koja barata sa ogromnim iznosima, a naročito u posezoni, kad i ovi gosti koji su ostali ne troše ama baš ništa.

Dakle, pun pogodak.

Osim toga, to je otok. Čim se nešto dogodi i dojavi, istog momenta blokira se most. Dakle, već tu je šipak od posla.

Osim toga, kako je Policija i moj auto (auto?) pomno zagledavala, a unutra je mogla naći Marinkovićeva Kiklopa, kojeg još uvijek nisam vratila u knjižnicu, par prekratkih peraja, koje čekaju ne znam koga i što, naočale za plivanje, brdo smeća i par plastičnih boca.Bunker ni ja ne otvaram, jer bi možda nešto krepano našla unutra.Da, i punu pepeljaru.Osim toga, ja taj auto rijetko zaključavam, samo nitko nije probao otvoriti. No comment.

Dakle, za zaključiti je da je očajnik koji se odlučio na pljačku stoljeća, vozio krametinu poput moje.A siroče.

***

Nakon dvadesetak godina, danas sam prvi put otišla na kupanje sama. SAMA SAMCATA.
A imala sam najbolju volju pokupiti, kao i uvijek, ovo moje dvoje krvopija, ali, eto, nisu htjeli. Da im se ne da.

Zaključak : ostarila sam.Ne jako, ali jesam.

I onda sam brže bolje zbrisala, da se ne bi tko slučajno predomislio.

I kupala sam se.I bilo je i opet predivno.I uopće me ni na tren nije zapekla savjest. I onda me probudilo škakljucanje po prstima, a ono mačka. Mačka na plaži.A dobro. I gricka me za prste. Sve je poludilo. I beštije.

Pa sam poslije napravila đir do sela, do dućana, pa malo na kavicu...onako, kon la fjaka ( a izričaja!!)...i eto mene ljudi moji..

I neću ništa, ništa, ništa raditi.

Još da ovo napišem i odoh u horizontalu.

Baš mi se lijeni i uživa danas.

I onako ću već ja to platiti :))

- 20:55 - Komentari (14) - Isprintaj - #