jedna nova mama

utorak, 16.05.2006.

IZGUBLJENA


Inače nisam baš pretjerano od šopinga...al kad danima hodaš okolo gole guice, jer su se gospoda već odavno uvukla u moje kiklje, a od kokodrila i zmija jope ništa, primoralo me...i tako...kad mi već nisu dali da se brćkam i da picigina igran...onda si mislin, iden si ja ipak uzest nešto za obuć...jer Kralica i onako više ni iglu ne vidi, a oni kokodril još uvik malo i repon trza, pa baš i neznan kad bi to moglo....a, bidna Kralica, nije ni njoj lako...po cile dane gazi te kožurine, lupa, viče...

Pa si mislin, eto dok oni kafenišu, a i onako ne mogu više od pet minuta bit na jednon mjestu, ajde da vidin i tu lipotu...Kad ono, prava stvar za mene...prava aleja šopinga...svega i svačega...ćilima, fildžana, svakojakih đinđuva, cipelica, papučica....kiklji na bacanje...jedino me malo brojevi gnjave...ono XXXXXXL, pa nema veće....al nije važno, uzest ću dvi, pa ćemo učinit jednu...još će i za mudante ostat...jerbo s ovin popišancima nikad ne znaš...


Tako...malo smo se ja i onaj što ne zna rvatcki - nije mi jasno kako to? - natezali...on bi puno, a ja iman malo...skoro pa ništa...ali pucam na šarm i inteligenciju...ma, je...nisi doma, mama...oće pare pa gotovo...i sva sreća da su one tri bile u blizini, pa smo nekako to uspjele uvatit...malo na galamu, malo na sažaljenje...i eto ti mene...ki nova...sve nešto zeleno i narančasto...pa malo ultraviolasto i kontrarozasto...a šlapice, onako, fine, šljokaste i pri vrhu triput zavrnute...da se iman za što držat kad čučin.... i boršu! Boršu san si kupila...dobro, kupila baš i ne...pribavila, dok su ga one moje tri zabavljale...a svašta stane u nju...jer ja sve svoje sa sobon nosin...nije da je od kokodrila, Bog da mi dušu prosti, eno ga, jadnička, još uzdiše...al je ki prava....i uopće mi se guice od nje ne vidi!!!!

Evo, skoro će 19 i 27...dogovorile smo se nać u kafiću "Kod Bijondoga"...pa da nađemo više taj balkon...jedinstveni i unikatni...samo ne znan di su se ovi drugi zagubili...ajme majko, jope isto...nikad kraja....

Ajmo, ekipa za očevid...zbor...u potragu!!!

- 19:27 - Komentari (30) - Isprintaj - #