jedna nova mama

ponedjeljak, 01.05.2006.

1.SVIBANJ LJETA GOSPODNJEGA 2006.

Eeeeeeee, da...

Nije baš mirisalo jutros na neki dan.Nije bilo sunca.coolNije bilo pleh muzike.I zaspala sam tek oko 4.A probudilo me već prije 8.Oči krvave, ko u vampira.Ovo dvoje luduje čim se ugledaju.Nema tu "dobro jutro, ni pomoz' Bog...".Odmah padaju štipanja, natezanja, dreka, mamakanje...
Mislim si, što za ručak?A i sunce već polako i sramežljivo proviruje.Pizza u Omišlju?Voz, Peškera?S lovom sam tanka, ne znam.Pa šta ne bi trebala bit danas neka prvomajska fešta u Omišlju?Nisam vidjela nikakav plakat po oglasnim pločama...

Nema veze, idemo do Njivica vidjeti koliko se popravilo brojno stanje mjesta.Sunce je već dobrano zasjalo, nije ni pretoplo, ni prehladno...taman tol'ko kol'ko treba...Krenula horda, tako, oko podna...a ručak još uvijek u frizeru...a, neka ga, snaći ćemo se...njami

Ma, čim smo došli do Njivica, već je bila druga priča.Ljudi ko usred ljeta, zastave se vijore ispred svih kafića, sve puno gostiju, nema mjesta za parkiranje...ma divota.Bože, kako mi prifali ta gužva...doduše, i dojaditi će mi za mjesec dana, to sigurno...ali ovo je pravo osvježenje...nakon što sam cijelu zimu gledala 6 jednih te istih faca...blabla

Pa si mislim, a zašto ne bih malo toga podijelila s vama?Imam, zapravo,samo mob, ali poslužiti će valjda.Pitat ću Bracu, kao i obično, da mi pomogne...Ako ništa drugo, ostat će meni slikice...smokin

Pa sam malo slikala more i barke, pa moju kavicu, pa slastičarnu koju obožavam, pa Rivicu...i galeba koji je upravo uhvatio sipu, ali se nije vidio ni galeb, a kamo li sipa...Imate sve to sa strane ispod svijeće u kojoj ima još puno uja, a nikad ne dogorijeva...cerek

Kad smo se naužili kave i sladoleda, krenuli smo put Voza.To je ono mjesto koje se vidi s mosta, a do njega se dolazi cestom koja vodi prema aerodromu.Žalosno, živim na krku 17 godina, a danas sam bila prvi put na tom prekrasnom mjestu.Tik do mora, predivne livade, nisko raslinje, trava nevjerovatno zelene boje...ljudi toliko da svaka grupa ima svoj prostor za zabavu...svi nešto peku, roštiljaju, ali atmosfera je opuštajuća...Zapravo, nedavno sam vidjela na tv-u prilog o povijesti Voza, to su one bitve na sličicama, koje datiraju iz vremena prije Krista, kad se od kopna do Krka prevozilo skelama...jedna je oblika glave žene, a druga muškarca...

Na povratku smo svratili po benzin kod Mikića, koji NEMA onaj obični, nego 98 i to po cijeni ode 8,79 kuna po litri...e, pa, živili!!Jedino korisno je informacija da je na rivi kod hotela fešta HNS-a na kojoj je nazočna i Vesna Pusić, inače naša kolegica, blogerica.I njen novi cucak.Onaj kojem se vidi šupak, da prostite.

A mislila sam da stvarno na Krku danas nitko nije kuhao fažol...

Divota jedna, muzika piči na sav glas, mirišu ribe i fažol...svakom prema guštu i zdravstvenom stanju...il' fažol, il' srdelice...ljudi, većinom nepoznati, u glavnom izgleda vikendaši...i brdo državnih i lokalnih političara...hrvatska

I sad, ne bi bio doživljaj samo takav, da ja ne naletim na minu...odem lijepo za šank, na kojem je naravno sve bilo besplatno, i priupitam mog poznanika, kada i kako se mogu dobiti ribice...lijepo mi kaže, evo odi tamo do njih, sa strane, pa pitaj...ode mama "tamo unutra", pita, kažu dečki, bit će za pola sata...okrenem se da ću izaći, kad neki lik, prvi put ga u životu vidim, drekne na mene na sav glas, već dobrano na rubu živaca:"VAN, VAN, VAN, MARŠ VAN!!!"Gledam i ne vjerujem..malo dalje stoje neki, očito stranci, sram me je da bih najradije da se zemlja podamnom otvori..."Gospodine, smirite se, u čemu je problem?"..."VAN, KAD VAM KAŽEM, NEMATE VI TU ŠTO RADITI, NEMA RIBA DOK JA NE KAŽEM!!!!", "Znate, snizite ton, napravila sam kako su me vaši uputili, a vi se tu derete..." "VAN!" ..."Dečki, neće mi trebati one ribe..." "I NE MORATE IH JESTI, ŠTA ME BRIGA, ODITE DOMA...!!!"..."Dragi gospodine, krasna vam je promocija HNS-a pred izbore, potruditi ću se da ovo dospije u medije...", kažem ja i odem, snimim poznanicu, ali kužim da ovaj trči za mnom."Gospođo, gospođo!"..Ja ništa, a on opet "Gospođo, čekajte, gospođo!"Mislim si, jebi se ti i tvoje ribe i sve skupa, prisjelo mi, idem doma..."Gospođo, moje je ime tako i tako...", kao ako ga dam u novine...ali kad je izrekao ime, a poslije vidim da je HNS-ovac od '90., rolete su mi se odmah spustile pred okice...Neću vam reć kako se zove, da ne bi bilo poslije...

E, mislim si, nećeš ti tek tako...ne poznam tebe, ali poznam sve političare u Omišlju.Predsjedniku ogranka sam čak nedavno i auto razbila, tako da smo si jaaako dobri.Najprije sam histeričnoga cinkala dopredsjedniku koji je dijelio promidžbeni materijal, a kasnije i samom predsjedniku...svrbio me jezik da odem i do Vesne, ali sam odustala...ipak se žena došla proveselit i provozat brodicom...

Ne znam rezultate...to ćemo vidjeti slijedećih dana, mjeseci...a baš me naljutio...puknucu

Raja se nije ponapijala, jer je cuga brzo nestalanamcor...dno lonca sa fažolom nazrijelo se vrlo brzonjami...o ribama nisam više htjela ni razmišljatizaliven...Luka je ušao u more do gaća, jer mu je "znaš mama, lopta mi je sluuučajno pala"naughty.Ma bolje da propadne selo nego tradicija...pa moramo se okupati za 1.maj!!!thumbupUživali smo u prekrasnom sunčanom danu...zaboravili da se sutra mora u školu...i sad smo svi krepani, ali zadovoljni...yesyes
Usput, GOGOO mi je dao poticaja i ideju da bih konačno mogla prošetati tim mojim otokom...očito se na njemu krije puno, puno stvari koje vrijedi vidjeti i za koje se uopće ne zna...a proljeće je...

Eto, ne znam kako je vama bilo, čitam da je južnije bilo kišovito...puno nesreća na cestama...ne znam, mi smo imali sreću da je bilo lijepo i mirno.

Svih Vas puno, puno pozdravljam, zahvaljujem se na komentarima i pozdravima, uz ispriku što se nisam stigla svakome pojedinačno javiti...ali to će biti nadoknađeno već sutra.

Laku noć Vam, radni narode...kisswave

- 21:45 - Komentari (26) - Isprintaj - #