jedna nova mama

utorak, 25.04.2006.

PREVRTANJE

Jedan od ljepših poslova u kući mi je svakako spremanje zimske i vađenje ljetne garderobeblabla...proljetne i jesenske u principu ni nema, jer ta godišnja doba postoje samo još u uspomenama...

A i inače su mi kućanski poslovi nešto prekrasnobang.Sve ne znam kako bi se ujutro prije probudila, pa da prionem Sizifubangbang. Kako sam starija, to me sve više raduju i privlače.bangbangbang

Što ima zabavnoga u tom prevrtanju robe?

Pa recimo, uvijek se iznenadiš kako si zaboravljiv.Obraduje te svaki komadić krpetine koju si smetnuo s uma...ajme vidi, još ću se ovu sezonu izvuć s ovim, nije se jako raspalo...thumbup

Onda popizdim, da prostite na izrazu, jer 90% stvari ne mogu navuć, pošto sam imala neke navale gladi ove zime, pa sam se tako lijepo zaokružila....mmmmmmm...ma baš sam si slatka...i gola.thumbup

Onda budem sretna jedno pola sata jer i klinci imaju dosta toga od lani....dok ne probaju i oni...i oni su imali ove zime neke čudne metamorfoze...tek sad vidim koliko su ZAPRAVO narasli...i u visinu...i u širinu, bogme...a o perajama da ne pričam....zaliven

Tako...sad imam punu kuću vreća za smeće,u velike ide pravo smeće, ono totalno neupotrebljivo i izrocano..u neke ponešto za iduću zimu...u najveći dio skoro nove stvari dječje koje ću dat ne znam kome, ali odvest ću ih u Caritas, pa možda njima posluži...mada iz iskustva znam da baš i nisu oduševljeni garderobom, oni bi radije nešto konkretno...na primjer lovu...a moj Bože...hrvatska


Suma sumarum: osim što imamo u petom mjesecu maturalnu zabavuparty, pričestblabla i izletmah, osim što moramo jestinjami i odvesti se negdje, osim što moramo ponešto i poplaćatigreedy, došlo je vrijeme za šoping - to me raduje najviše pak od svegapuknucu...- nešto majica dječjih, pa nešto hlačica dječjih, pa nešto japanki dječjih...pa nešto kupaćih gaća dječjihnutnut...o sebi poslije ovog nabrajanja ne bi...iz nekih objektivnih razloga...zalivenzaliven


Sve Vas puno voli Vaša mamakiss

- 19:15 - Komentari (32) - Isprintaj - #