jedna nova mama

utorak, 18.04.2006.

EVO, SAMO JOŠ NEŠTO...




Znate li vi tko je Damir Keđo?

To vam je onaj dečko iz Omišlja, finalist na SSNMT Nove TV, kad je vladala histerija i euforija u cijeloj Hrvatskoj.To je dečko, jedan od trojice iz boy banda "Saša, Tin i Keđo", onaj mali crni...

Znam ga dok je još bio beba...pa onda kasnije jer je išao u razred sa mojom maturanticom...onda su krenuli u različite škole, ali su i dalje jako dobri prijatelji, jer su se još u 6. razredu osnovne dogovorili sljedeće:

"mi do 24,.25. godine možemo raditi što hoćemo, ići s kim hoćemo, ali onda ćemo se naći i oženiti..."


To je bio njihov dogovor.I to vrlo ozbiljni.

Nego, Damir je uvijek volio pjevati, pisati pjesmice, lupetati po instrumentima...u viši razredima osnovne i on i moja Mia snimali su neke pjesme za dječji krčki festival...bilo je fantastično, a to su bili i njihovi prvi ozbiljni nastupi u javnosti...Eto, on stigao na estradu, ova moja je samozatajnija, pa je izabrala klapsko pjevanje...
Dečko je super, nikad se nije uzoholio, stoji na zemlji čvrsto, zbilja je drago mlado stvorenje...i dalje radi to što voli, malo je razočaran svime što je vidio u tom estradnom fancy kolu, ali izašao je živ i sad zna kako mora dalje...i ne odustaje, jer mu je to oduvijek bio san...

Evo, baš prije sat vremena ostavila sam mu moju kćer, da se malo ispričaju, Bože oni mogu pričati satima, pa mi je dao CD sa dvije pjesme, obećao ih je Miji još prije.Jedna je singl sa budućeg albuma, lijepa laganica, stila Houdekovog, ali opet s nečim osobnim, a druga čakavska pjesma koja je već na nekim lokalnim radio postajama pri vrhu lista...Osim aranžmana, sve drugo je njegovo djelo.i baš mi je drago.Drago mi je zato jer polako ostvaruje svoj san, a još više zato jer je unatoč mladim godinama koje je imao kad je ušao u svijet šou biza, ostao ono isto normalno, dobro i drago stvorenje. I želim mu od svega srca da uspije u ostvarenju svojih snova.

- 19:00 - Komentari (49) - Isprintaj - #