Blog Glasa Amerike na hrvatskom

srijeda, 04.02.2009.

Među publicistikom u američkim knjižarama i dalje dominira novi predsjednik

Prošlogodišnji američki predsjednički izbori i prvi američki predsjednik afričkog podrijetla uvjerljivo dominiraju rang-listama najprodavanijih knjiga u kategoriji publicistike, odnosno non-fictiona. Dvije knjige Baracka Obame – Snovi mog oca i Smjelost nade - i dalje zauzimaju prvo i drugo mjesto na popisu najprodavanijih publicističkih djela u mekanom uvezu. Iste dvije knjige dobro se prodaju i u ponovljenim tvrdoukoričenim i znatno skupljim izdanjima i nalaze se među prvih deset i u toj kategoriji.

Među najprodavanijim naslovima u Sjedinjenim Državama nalaze se i dvije knjige monografskog tipa o novom predsjedniku – Barack Obama, 44. predsjednik i Predsjednik Obama, knjiga u kojoj su skupljene naslovnice stotina američkih listova od 5. studenog prošle godine, dana nakon Obamine izborne pobjede. Tu je i knjiga Gwen Ifill Veliki pomak: politika i rasa u doba Baracka Obame, te monografija časopisa Life Američko putovanje Baracka Obame i zbirka tekstova pod naslovom Promjena u koju možemo vjerovati, za koju je američki predsjednik napisao i predgovor. Dodajmo tome da je na veliki čitalački interes naišla i biografija prve američke dame Michelle Obama iz pera Lize Mundy pod jednostavnim naslovom Michelle: jedna biografija.

david plouffe
Ne izgleda vjerojatnim ni da će američki čitatelji u bližoj budućnosti ostati prikraćeni za nova publicistička djela o svom predsjedniku. Ovaj tjedan je objavljeno da je glavni arhitekt predsjedničke kampanje Baracka Obame David Plouffe potpisao ugovor s izdavačkom kućom Viking Press za sedmeroznamenkasti dolarski iznos da napiše knjigu o prošlogodišnjim izborima. Naslov knjige bit će Smjelost za pobjedu: priča iz prve ruke i lekcije iz povijesne pobjede Baracka Obame. Interes među izdavačima za ovu knjigu bio je izuzetno velik zbog toga što je kampanja koju je vodio Plouffe prikupila rekordne iznose novca za svog kandidata i bila jedna od najsofisticiranijih i organiziranijih u američkoj izbornoj povijesti. Sedamnaest izdavača natjecalo se za ovu knjigu, a pobjednik Viking Press pobijedio je s – kako se vjeruje – iznosom između milijun i pol i dva milijuna dolara.

04.02.2009. u 16:59 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Studeni 2011 (2)
Listopad 2011 (3)
Rujan 2011 (5)
Kolovoz 2011 (3)
Srpanj 2011 (4)
Lipanj 2011 (5)
Svibanj 2011 (5)
Travanj 2011 (4)
Ožujak 2011 (5)
Veljača 2011 (4)
Siječanj 2011 (5)
Prosinac 2010 (4)
Studeni 2010 (5)
Listopad 2010 (5)
Rujan 2010 (8)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (6)
Lipanj 2010 (6)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (5)
Ožujak 2010 (8)
Veljača 2010 (7)
Siječanj 2010 (6)
Prosinac 2009 (8)
Studeni 2009 (7)
Listopad 2009 (9)
Rujan 2009 (7)
Kolovoz 2009 (8)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (9)
Svibanj 2009 (7)
Travanj 2009 (9)
Ožujak 2009 (9)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (10)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (2)

Komentari da/ne?

Postanite naš fan na Fecebooku

GlasAmerike na Facebooku

Opis bloga

Razgovarajmo o Americi, kažite nam što mislite o ovdašnjoj politici, društvenim kretanjima, biznisu, kulturi i američkom utjecaju na svijet. Što vam smeta, što vam se sviđa...

Linkovi

Glas Amerike na hrvatskom




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima