Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/glasamerike

Marketing

Među publicistikom u američkim knjižarama i dalje dominira novi predsjednik

Prošlogodišnji američki predsjednički izbori i prvi američki predsjednik afričkog podrijetla uvjerljivo dominiraju rang-listama najprodavanijih knjiga u kategoriji publicistike, odnosno non-fictiona. Dvije knjige Baracka Obame – Snovi mog oca i Smjelost nade - i dalje zauzimaju prvo i drugo mjesto na popisu najprodavanijih publicističkih djela u mekanom uvezu. Iste dvije knjige dobro se prodaju i u ponovljenim tvrdoukoričenim i znatno skupljim izdanjima i nalaze se među prvih deset i u toj kategoriji.

Među najprodavanijim naslovima u Sjedinjenim Državama nalaze se i dvije knjige monografskog tipa o novom predsjedniku – Barack Obama, 44. predsjednik i Predsjednik Obama, knjiga u kojoj su skupljene naslovnice stotina američkih listova od 5. studenog prošle godine, dana nakon Obamine izborne pobjede. Tu je i knjiga Gwen Ifill Veliki pomak: politika i rasa u doba Baracka Obame, te monografija časopisa Life Američko putovanje Baracka Obame i zbirka tekstova pod naslovom Promjena u koju možemo vjerovati, za koju je američki predsjednik napisao i predgovor. Dodajmo tome da je na veliki čitalački interes naišla i biografija prve američke dame Michelle Obama iz pera Lize Mundy pod jednostavnim naslovom Michelle: jedna biografija.

david plouffe
Ne izgleda vjerojatnim ni da će američki čitatelji u bližoj budućnosti ostati prikraćeni za nova publicistička djela o svom predsjedniku. Ovaj tjedan je objavljeno da je glavni arhitekt predsjedničke kampanje Baracka Obame David Plouffe potpisao ugovor s izdavačkom kućom Viking Press za sedmeroznamenkasti dolarski iznos da napiše knjigu o prošlogodišnjim izborima. Naslov knjige bit će Smjelost za pobjedu: priča iz prve ruke i lekcije iz povijesne pobjede Baracka Obame. Interes među izdavačima za ovu knjigu bio je izuzetno velik zbog toga što je kampanja koju je vodio Plouffe prikupila rekordne iznose novca za svog kandidata i bila jedna od najsofisticiranijih i organiziranijih u američkoj izbornoj povijesti. Sedamnaest izdavača natjecalo se za ovu knjigu, a pobjednik Viking Press pobijedio je s – kako se vjeruje – iznosom između milijun i pol i dva milijuna dolara.


Post je objavljen 04.02.2009. u 16:59 sati.