Narodna Medicina - II dio

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" />

Narodna Medicina - II dio

,blog.dnevnik.hr/feta" />

ponedjeljak, 10.06.2013.

Narodna Medicina - II dio

Ljek za zgaravicu, nadutost, zelucanu kiselinu,
regualciju probave, jacanje imuniteta i ko zna cega sve jos…



Evo i drugoga ljeka koji mi je pomoga.
Njegovo velicanstvo - luk !

Ako ste bili ili jos uvjek jeste, te srice ka i ja, pa imali zelucanu kiselinu, uz to, nadutost i zgaravicu, uz zahebanu probavu, podagdjate, imam ljek za vas.
Garantirano djeluje, jer govorim iz vlastitog iskustva.
Idemo se malo vratit u proslost, daleku, a i onu blizu.

Sa zelucanom kiselinom se borin otkako znam za sebe.
Gastale i ostale preparate sam izbjegavao, a u nuzdi bi rastopija malo sode bikarbone., da mi smiri zeludac, da mogu spavat.
I to je tako islo, sa usponima i padovima.
Godinama nisam moga jesti frigano, pa onda iznenda sam mogao, iako bi cutija, pa je onda udrilo po vinu.
Crno vino nisam moga omirisat, da mi kiselina ne udre u dusnik.
Prije par godin, ne sican se vise koliko, ali ima tome tri, cetiri godine, presta san pusit.
Nikakvo cudo , jedan od stotine, pa i tisuce.
No prestankom pusenja u organizmu mi se dogodija rasomon.
Zelucana kiselina podivljala, bilo sta da san pojeo, ajme, napit se vina, osin nekog bilog, je bila iluzija, poremetija mi se metabolizam, sta oce rec, sve one rutinske jutranje radnje, pocevsi od odlaska u zahod, sad su poprimile oblik avanture.
Nadutost me gusila. Non stop mi je drob bija ka balun i tvrd ka kamen.

Slusa san price o “helikobakterijama” ili tako nekako, i tretmanu sa antibioticima.
I otisa na net malo prostudira.
Ajme, je da ti jaki antibiotici unistavaju “helikobakterije”, ali uz to, u potpunosti opustose probavni trakt, koji nakon tretmana treba miseci i miseci za oporavak.
A sta je najtragicnije, tretman antibioticima, ipak ima ograniceni ucinak, odnosno nije permanentan.
Dakle, svako malo se kljukat ljekovima!



I tako jednoga dana, nasli se u drustvu u kojem je bila gospodja Dajana, (nju cete poznati pod nadimkom “Sizika”), I ja po obicaju udrija naricat o hudoj sudbini, samo sta suza nije kanila.
A ona kaze, ma imam ti ja jedan ljek, stari narodni, provaj mozda ti pomogne.
I dala ona meni ricetu, cim san vidija da je luk glavni sastojak, odma mi se probudila nada.
Kako je to bilo vrime kad san skoro vec pakova kufere za nabrod, prije odlaska san napravija taj ljek i odnija ga sa sobom.
Nakon par dana, kad san se smistija, poceja san ga pit, po upustvima koje mi je ona dala.

I sta vise rec. Da ne djeluje, nebi ovo pisa.
Ali brzina kojom je to sve skupa pocelo djelovat je bila zapanjujuca.
U roku od sedmicu dana nisan osjeca kiselinu.
Sljedece sedmice san poceo sa crnim vinom i jeo frigano.
I sican se, nakon tocno dvadeset dana, napravija test.
Da sam to napravija prije nego sam poceja uzimat ovaj ljek, bila bi to smrtna presuda.
Ovako, isa san na rizik.
Otisa u pizzeriju na brodu, narucija dvi najmasnije, najnezdravije pizze i uz njih popija dvi pive.
I ravno u postelju.
I znate sta, spava ka bebica do manovre ujutro!!
Nevjerovatno, ali garntiran svojim iskustvom da je istina.

U roku od par sedmica od pocetka uzimanja ovog ljeka, svi simptomi su nestali, sve tegobe kao rukom odnesene, sve se vratilo u normalu, apsolutno sve.
Evo par godina je proslo, ljek uzimam tu i tamo, mozda jednom ili dva puta na godinu, sa priskocima, i jos uvjek nista od simptoma da bi se neka od nevolja mogla vratiti, ne osjecam.
Nadam se da ce ostati tako!

I sta vise reci, umisto ljekova, antibiotika, tableta i cega sve ne uzmite samo ovaj ljek – necete pozalit.
Ne govorim samo o novcu, novac dodje i otidje, govorim o zdravlju, govorim o tome da ljecenjem jednoga ne unistavate drugo.

Zato ovim putem zelim zahvaliti Dajani (Siziki) na ovom ljeku, sa jednim velikim HVALA!

Iza kraj, zasto ne podjeliti sa svima recept za ovaj ljek.

- Nabaviti luka, po mogucnosti iz Zagore (Ljubitovca)
- 30 dkg luka isickati na sta manje komadice, i uliti u 3 dcl 96% alkohola
(kojeg se moze kupiti u ljekarnama)
- smjesu luka i alkohola drzati u frzider dvi sedmice
- nabaviti sterlinu gazu i kroz nju procidi luk i alkohol.
- u gazi ce ostat pasteta od luka.
- e sad, nju triba strukat sta je vise moguce, jer te bile kapi su esencija ljeka,
sta ih je vise, ljek je dljelotvorniji. (ja upotrebljavam strukapatatu)
- dobivenu tekucinu uliti u plasticnu bocu i ne stavljati vise u frzider.
- kupiti kapaljku i u nju ulit dozu – kad se ulije nova doza u kapaljku
obavezno prolemuckat bocu, da se dobije sporko bila boja tekucine.
(bucu promuckati svak iput kad se kapaljkom uzima ljek!)

u krizaljci doli, je opisano kako se ljek uzima.

zapocima se sa 1 kapi pa 2 itd....kad se ispuca ovu krizaljku onda 3 x 25 kapi dnevno prije obroka (dan jutro podne navecer u pola deci mlijeka ili soka )

------------------------------------------------------------------------------------------
dani kapi

1 1 2 3
2 4 5 6
3 7 8 9
4 10 11 12
5 13 14 15
6 15 14 13
7 12 11 10
8 9 8 7
9 6 5 4
10 3 2 1


Ima jos jedna primjena, ako se cilja samo na helikobakteru:

Nataste u 3 dcl mlake vode pomijesati jusnu zlicu lijeka i popiti naiskap !!
Provjereno gnjusno i nepitko ...
smrad nesnosan ...ali luk radi posal !!!!


Eto!
Feta


- 16:40 - Komentari(2) - Isprintaj

<< Arhiva >>