Samo Durica

srijeda, 11.05.2016.

moda, kosa i očekivanja

nakon lijepog i sunčanog vikenda
provedenog s dečkima u prirodi,
promatrajući svoje dijete kako se
sretan i vesel igra s djecom,
dočekao me, opet, kišni i tmuran utorak,
koji me toliko obeshrabrio da sam navukla na sebe
samo gornji dio trenirke i traper tregerice,
pa me kolegica na poslu pitala jesam li dobro,
izgledala sam joj loše bez trunke šminke,
jutros sam se odlučila narackati svime i svačime,
dobila sam neki probni tester pudera,
sigurno prilično skupog, jer je izvrstan,
prekrio mi je sve mane i popunio nedostatke lica,
a uz njega jedino kaj se paše je svjetluvavi končani pulover,
na nježnorozu pamučnu košuljicu i crne hlače
u kojima djelujem malčice mršavije,
pa mi i one balerinke s mašnicom boje suhog zlata
dolaze do izražaja,
kad sve tako šik, neka bude i zlatasta traka za kosu
sa pase naušnicama na kojima je motiv ptičice,
tako da me automatski pogled na ogledao
motivirao na osmijeh samoj sebi,
koliko mi je, zapravo, malo potrebno
da se osjećam bolje.
smiješna sam sama sebi,
par šljaštečih stvarčica i vrećica kremaste puderaste tvari boje kože,
još samo malo sjajila za usta nakon kave
i spremna sam za nove pobjede.
usput ću si kupiti u pekari par kukuruznih vrućih kiflica,
toliko su mekane da se tope u ustima
i spadaju u onu kategoriju hrane, koja mi
uz tamnu čokoladu daje utjehu,
a kad smo kod utjehe,
planiram obojati kosu u neku svjetliju boju,
nekako to ova kratka frizura, čini mi se, diktira sama.
možda i skratim šiške,
pa, opet, s novom glavom
počnem i bolje misliti,
mučkati.
ko zna,
čudni su putevi kojime nas život nosi,
pa čak i u kosi.
ispunila sam papire za upis djeteta u vrtić,
danas bum ih i predala.
bila su dva pitanja iznad kojih sam se malo mučila,
dilemama, kako odgovoriti:
prvo:
" što vam se kod vašeg djeteta najviše sviđa, te biste istaknuli kao prednost,
a čime niste zadovoljni? ",
i
" koja su vaša očekivanja od vrtića za dijete, a koja za sebe? ".
hm,
na kraju sam napisala kako mi se sviđa što mi je dijete društveno,
voli ljude, djecu i životinje, znatiželjan je i brzo uči,
a ne sviđa mi se i ( voljela bih popraviti ) - to nisam napisala, ali sam si mislila,
što je svojeglav, tvrdoglav i pokušava privlačiti pažnju teatralnim spuštanjem na pod,
uz, naravno, glumljeno kmečanje - ni to nisam napisala,
nego, kak ne želi uvijek poslušati danu uputu, primjerice, obuti papuče ili pospremiti igračke.
drugo pitanje me još više mučilo,
nemam pojma kaj očekujem od vrtića,
pogotovo za sebe, nemam nikakvih očekivanja,
osim, možda, da se vrati doma u komadu, ili barem onakav kakvog sam ga ostavila,
a za njega,
pa za njega očekujem samo da je sretan, vesel i da se druži s djecom,
da voli ići u vrtić,
ali,
ništa od toga nisam tako napisala,
tu sam rubriku ostavila praznu,
pa bum danas,
bolje volje pokušala nekaj
jako pametno smisliti.
ili, barem, prihvatljivo,
jer,
zapravo,
očekujem samo
da ga u vrtić
prime.

- 06:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #