Novogodišnja čestitka

31.12.2012.

Dragi prijatelji!

Opet smo cijelu godinu bili zajedno, stavljali na naše zidove poruke i fotose, naše komentare i stavove, dijelili i lijepo i loše, radovali se zajedno i zajedno suosjećali. Zato vam se zahvaljujem.

Zahvaljujem se za vaša pitanja i potpitanja, vašu pozornost, vašu radost i uzbuđenje koje smo dijelili, vaše povjerenje koje ste u svojoj tugi i veselju dijelili sa mnom. Zahvaljujem se za vaše misli koje sam smjela da osjetim.

Jednom riječi: zahvaljujem se što ste bili tu, što ste bili ono što je najljepše: čovjek.



Dugo sam razmišljala šta da vam poželim za Novu 2013. godinu osim zdravlja, sreće i uspjeha.

Kad sam se osvrnula na moju godinu i moje događaje u njoj, shvatila sam šta je najljepše što se može poželiti. Jer u mojoj 2012. bilo je i lijepih i teških trenutaka ali ono što je cijelo to vrijeme postojalo, bilo i ostalo stalno, je ljubav: ona koju mi je poklonio Zoran i koju je dobio zauzvrat. S njim sam dijelila sve moje lijepe i tužne događaje i uživala njegovo povjerenje i razumjevanje. Zbog toga mu se zahvaljujem.

Zbog toga i vama želim isto:

Želim vam da u sretnim i manje sretnim situacijama, ako se u njima nađete, bilo da su fizičke, emocionalne ili materijalne prirode, smognete snage da se povjerite nekome. Želim vam da tu osobu izaberete sa puno opreza. A kad nađete osobu kojoj možete povjeriti i loše i lijepe stvari a ona ih prihvati na pravi način, poklonite joj i vi svoje povjerenje. Jer prijateljstvo i ljubav su najljepši i najčistiji osjećaji na svijetu.

Sretna vam Nova godina!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.